Zit op de wc ja hahhaa eerste keer positieve clear bleu!! 1-2 weken dus ben benieuwd op de echo. 15 juni
Uhmm gisteren had ik wel een beetje heftige buikkramp en rugkramp maar weet niet of het een spierpijn was?
Ik herinnerde me weer. Ik had wel ongeveer 3 a 4 dagen lang zenuwpijn in mijn onderrug tot bil. Het voelde echt als spierpijn.
Mega irritant en ik heb niet gesport! Haha, zou dat toch ook bij beginnende ongie horen lijkt me vaag Dit wel eerder ggehad toen vmk
Geen idee haha. Als ik ongesteld wordt dan heb ik altijd een week voor nod een zwaar heftige buikkramp en zo goed als ziek gevoeld.
Kan ik heb ergens een gevoel dat t wel eens raak kon zijn... Die spierpijn is gewoon echt opvallend heb ik nooit voor ongie
Ik weet niet of het hetzelfde gevoel is wat ik had, maar ik heb wel 2 dagen last van mijn buik gehad. Niet exht stekend, niet rommelend, maar idd mischien wel soort spierpijn te noemen. Maar bij mij was het wel echt van de innesteling (ook wat bloed afgeveegd die avond). Spannend hoor!!!
Idd het is net als heel goed gesport hebben, en in me billen dat je een marathon heb gewandeld...lees volgende week avond vierdaagse nog
Ik heb dat nu ook van die spierpijn alsof ik buikspieroefeningen heb gedaan! Ook mijn bovenbenen doen zeer!!
Maar wanneer kun je testen dan? Want dit was bij mij echt een teken van zwangerschap. En ben nu ook zwanger en heb het ook!