Herkenbaar, toen ik de eerste keer de inseminatie gehad had, ging ik ook onbewust op alles letten, wat resulteerde in de maand dat we over moeten slaan, mijn lijf de zelfde symptomen afgaf, en ik nu dus steeds weet wat ik moet negeren, en wat wel nieuw zou zijn Iedereen zegt probeer t los te laten, maar dat is lastiger dan t lijkt
Dat merk ik hier ook. Plots let ik veel meer op alles en link ik het meteen met een mogelijke zwangerschap. Borrelend gevoel in buik, duizelig zijn,.. Deze nacht bijvoorbeeld last gehad van braken, krampen, darmen,... net alsof ik iets slecht gegeten heb. kan dit een symptoom zijn? Het zou wel heel vroeg zijn hé? Nou ja, ik ben hier wel gevoelig aan. Ik denk te veel na!
Hier slim foetsie Ik heb ook nergens meer last van Nu. Wat gek is ons lichaam toch.. ik wens jullie mooie dag ik ga werken
@Lizzie13579 Lastig he dat alles een verband "kan" hebben. Dpo hoeveel zit ik dan? Volgens ovu di 1e de piek en op vrijdag de 4e had ik ook buikpijn
Goh, moeilijk om te zeggen, is de eerste keer. Ik denk maximum 6dpo. Das vroeg hè. Afwachten! Ons lichaam doet vreemde dingen
Vanaf 5 tot 10 dpo gaat een eitje gemiddeld innestelen het schijnt dat t kan voelen als menstruatie achtige krampen, maar die heb ik elke keer ook gehad en geen enkele keer zwanger
Ik vorige ronde dat soort pijn gevoeld ik was zwanger maar t is toch mis gegaan, echt ik test niet meer zo vroeg! Mijn testen liepen nietop Moest dinsdags ongie worden en dat weekend ervoor getest...maandag posttest dokter en toen begon t bruin en rood verlies, 1,5 inleg en toen wist ik t is klaar, de vk met echo bevestigd...dus dames echt doe voorzichtig ivm teleurstelling Heb nooit knal ovu testen dus di is de donkerste 1mei en daarna alleen maar lichtere ovu. Voel nu minder krampen dan de vorige ronde, maar goed dat zegt niks
Je kan helaas niks anders doen dan afwachten meis Wat naar dat t mis is gegaan Hopelijk is t dit keer weer raak en blijft t goed gaan!
@Kimmetjuh90 Ik denk dat t bij mij verkeerd gaat door miss te dunne baarmoederslijmvlies ik slik nu tarwekiem. Is overal goed voor We gaan t zien, dan zit ik dus op 6dpo
Ik weet het niet helemaal zeker maar ik verwacht 4 of 5. Dus het zou ook erg vroeg zijn natuurlijk om iets te kunnen voelen.
Ja is nog wel vroeg, de dingen die je nu ervaart komt door de progesteron, dat word na je eisprong vrij
Ja lang geleden zin de gyn al dat t vrij dus was vergeleken mijn matige bloeden tijdens ongie. Ik kon net mijn baarmoedermond haast niet voelen, ik zal wel weer ongie worden Mijn gyn zei je kan ook je bmmoerdrmond volgen en de stand doen jullie dat wel eens?
Ah okee, ik voel soms na mn ei of t dicht zit, maar de stand enzo veranderd gedurende de dag ook vaak.. wil t liefst zo min mogelijk in mn doos graaien zeg maar
T voelt dan als t puntje van je neus .. 1 voet op de wc zetten en beetje door je hurken, en dan net 2 vingers naar binnen, en dan is t wel even zoeken... als je baarmoedermond open staat voelt t als een zachte slijmerige massa en voel je niks hards maar echt heel betrouwbaar is t niet hoor