@Hakoek over dingen als moederdag probeer inmiddels ik niet te veel na te denken, heb al zoveel 'grenzen' gesteld wanneer ik op bepaalde momenten in het jaar een baby zou willen hebben. Het enige wat het doet is mij teleurstellen, omdat het elke keer weer niet zo is. Natuurlijk begrijp ik je daarin wel hoor!
Ik heb mezelf ook op het wachtbankje gezet. Ik heb deze cylcus geen positieve ovulatietest gehad. Ik moet zeggen dat ik pas bij dag 13/14 begon met testen. Misschien dat ik mijn ei gemist heb. We hebben het rond de periode wel gezellig gemaakt. Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus en de testen worden weer wat lichter, ze zijn deze cyclus nooit donker geweest moet ik zeggen. Ik ga er vanuit dat mijn ei al is geweest en we wachten af.
Als je een positieve ovulatie test hebt is dat je lhpiek, 48 uur daarna springt je ei ei op zn laatst (kan dus ook eerder) de dag na die 2 dagen is 1DPO dus ik den dan idd 5 DPO
Ik ken dat ik zwicht zelf ook steeds haha Als deze ronde mn wondfo teste op zijn heb ik alleen de cb digital, dan kan ik makkelijker wachten tot nod
@PBV @Tjar85 @Kimmetjuh90 ik kijk eigenlijk altijd naar mijn temperatuur, lekker makkelijk haha. Dan weet ik exact hoeveel dpo ik ben. Op de echo is ook vaak al wel te zien dat het eitje weg is, of aan het weggaan is. Klopt altijd met mijn temperatuur.
Ik was gister bij de Action en heb voor de fun toch eens 5 ovu testen meegenomen. Ik zat gister op dag 16 en heb smiddags getest; minimaal tuursreepje. Vanmorgen getest; amper wat te zien haha, ik weet dus nog niks nu heb er dus nog 3 die zal ik van t weeken maar gebruiken, maar denk zomaar dat ik er niks op ga zien. Heb sinds 2 dagen wel weer meer afscheiding, gister doorzichtig, nu wat witter en draden, en vanmorgen steekjes linksonder, dus dacht; wie weet Maargoed, ik zit qua kansen nog steeds prima in die zin dat we het zo goed als om de dag wel doen, dus dat blijven we nog maar even volhouden tot volgend weekend minimaal
@Dicky34 ik ben van plan om niet te testen voor NOD. De vorige maanden was mijn cyclus ook onregelmatig (tussen 29 en 40 dagen), dus het is ook niet zo voorspelbaar..
Ja nu ik temp is t voor mij ook makkelijker hoor ik kri jg nooit een echo na inseminatie om te kijken of t eitje al weg is, en elke keer geeft mn temp aan dat mn ei pas een dag na de inseminatie gesprongen is.. frustrerend
@Kimmetjuh90, Dat lijkt me ook heel frustrerend! @dreamer84, Veel plezier op je weekend weg! Hopelijk kan je je gedachtes even ergens anders zetten. @Tjar85, Zoals hiervoor is gezegd gaan we duimen dat je gewoon te vroeg was! Voel hier nu nog niet echt iets qua kwaaltjes. Nog steeds af en toe krampjes in mijn onderbuik/baarmoeder maar ik denk nog steeds dat dat mijn darmen zijn waar ik op zn tijd last van heb. We gaan het zien. Ik heb de komende dagen iig genoeg afleiding met de vakantie voorbereiden.
@Discodip heb je geen blaasontsteking? Ik hou het maar op 5DPO. Ik ga deze maand proberen om het vol te houden tot de NOD met het testen.
Dames dames wat kletsen hahahaha ik heb niks onthouden hoor, wel gelezen!! Witte testers, t kan nog makkelijk!! Ik heb helemaal ook geen klachten, alleen net viel me op de aders in me borsten zijn heel zichtbaar, dat was gister nog niet. Verder voel ik niks nada, vergeleken met de vorige maand heel gek allemaal!
Toen kreeg ik meer biikpijn(werd dus ook ongie ging mis) zelfde tijds lijn nu maar nu niks, geen buikpijn geen kramp niks
Op verzoek van manlief (na m'n tigste plasje) een test gedaan. Pakte precies uit zoals ik dacht. (Heb het schermpje even eraf gehaald omdat dat helemaal bekrast was)
nope. Maar doe ook geen ovulatietesten. FF vermoedt maandag, dus we gaan het zien. Hopelijk vind jij snel je piek. @Hakoek hihi, laat je man de testen verstoppen! @PBV als je een positieve ovulatietest hebt springt je eitje 24-48u later. Stel je hebt op maandag je piek. Dan springt uiterlijk woensdag je ei. Als je op woensdag je eisprong hebt. Is donderdag 1dpo.
Okee, ben benieuwd. Nog ff wachten dus. en dan begint het andere wachten weer Ja ik hoop het ook, vanochtend was ie negatief, vruchtbaar slijm begint wel al te komen
@Mwonder en @Meisje93, natuurlijk kan het nog, had al 4 keer geplast hiervoor en omdat ik mn eisprong niet helemaal weet zou ik òf 8 DPO òf 12 DPO zijn. Morgenochtend dan nog maar s proberen en anders, zoals ik had voorgenomen, maandag-/dinsdagochtend.