Ik heb het bij de tuinen vandaan zo'n flesje waar ik 2 theelepels van neem per dag. Was relatief goedkoop Bekijk bijlage 568610
Onverwacht nieuws gehad in het UZA. Ik ging voor controle na miskraam want eigen gyn had geen tijd meer voor mij Wat blijkt, er zit al een ei op springen klaar !! Maar we hebben wel de raad gekregen om geen betrekkingen te hebben omdat er precies nog wel iets te zien is in baarmoeder en HCG nog niet helemaal 0 is. (Is momenteel nog in de 40) En kans op miskraam is extreem groot dan. Dus over 2 weken menstruatie wel net op vakantie maar dat word dan letterlijk en figuurlijk onze nieuwe start. YES WE CAN Voel een last van men schouders vallen xxx (Hebben eergisteren wel onveilige seks gehad dus voor 1 keer zal ik hopen dat het niet raak is of ik zal geen minuut gerust zijn)
@Dansprinsesje Dat durf ik niet voor een ander te bepalen. Zelf zou ik denken, niet nog meer troep in mijn lijf. Maar andere kant hoop je deze keer dat het niet raak is. Dubbel gevoel, maar doe waar jij je beter bij voelt.
Heb er ene gepakt voor de zekerheid. Wil rust, echt geen miskraam meer. Na Turkije er terug volledig voor gaan!
Hier vandaag ook laatste check bij de gyn na de ma van 2 weken terug. Conclusie was dat het ‘niet beter kon’ in dit scenario dus we mogen verder. Geen ei op springen nog maar wel in de groei...de spannende tijd weer terug in dus... heb ik ook wel zin in!
@Dansprinsesje je moet doen waar jij je goed bij voelt. Je kan het altijd nog even overleggen met de gyn. Alvast een fijne vakantie. Ik ben stiekem wel benieuwd naar die tarwekiemolie. Misschien dat ik het deze ronde ook ga proberen. Nog meer die ervaring hebben met deze olie? Ik heb vorige ronde zonder Etos zwanger worden pillen gedaan (om te kijken wat mijn cyclus zou doen) en ben daar deze ronde weer mee begonnen. Ben benieuwd of hij weer ietsje korter gaat zijn. Vorige was 37 dagen Ik krijg stiekem ook weer zin in eitijd na de laatste berichten! Ik moet alleen nog heel lang geduld hebben @kikker1 dat klinkt positief. Fijn dat alles er goed uit zag en dat je eitje weer aan het groeien is.
Idd hihi! Dus eigenlijk hoor ik niet meer thuis in dit topic maar vind het fijn hier haha dus blijf ik nog wel even hier hahahaha
Kan de tijd even vooruit gespoeld worden? Ik word ongeduldig haha. En ik zit nog niet eens na mijn eisprong!! Hopelijk in de loop van volgende week een positieve ovulatietest en de dag erna IUI, het wordt weer spannend
Vandaag ongesteld geworden dus ik kan me hier ook melden! Ik gok dat mijn nod 22 mei is, kan het niet goed zeggen.
@Dansprinsesje, Was de kans dat het weer fout zou gaan 100%? Ik denk anders niet dat ik het zou slikken maar ik heb ook geen miskraam meegemaakt dus weet niet hoe het is en kan daar dan ook geen goed oordeel over geven. Blijf trouwens maar gewoon mee praten hoor! @kikker1, wat fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan, met een groeiend eitje. @JosjeM, erg he dat je zo ongeduldig kan zijn en dat het lang duurt. Maar voor we het weten is het volgende week en springen de eitjes. @Lentezon18, balen dat je ongesteld bent geworden, maar hopelijk deze ronde wel raak!
Het exacte percentage hebben ze niet gezegd maar was wel heel groot. Aangezien dat ik nog HCG in bloed heb en “iets” van 1,3 cm in baarmoeder. En ja ik wil geen miskraam meer en zeker niet als ik in Turkije zit. Dus liever maandje wachten dan risico lopen. Dus heb hem genomen maar in bijsluiter staat dat het geen invloed heeft op vruchtbaarheid en uza en apotheker heeft dat bevestigd dus geen stress nu hihi en genieten