Nee niet gezien maar net bij de internist geweest en mijn schildklier functie is nu weer zoals hij moet zijn. Krijg medicatie! Ik vind het gewoon raar gezien dat weinige bloed en nu soms roze verlies weet niet of dit me ongie is of niet
Gewoon even een domme vraag hoor. Aangezien het ècht lang geleden is dat ik uit mezelf ongesteld ben geworden, wil ik de volgende symptomen even bij jullie checken -flinke 'spierpijn' in mn onderbuik, wat uitstraalt naar mn onderrug (voel het vooral met bukken, niesen, lachen, hobbels met fietsen) -met lachen en hoesten ed. steken in mn baarmoedermond -gespannen borsten met aders erop, soms komt er een druppel uit mn tepels -VEEL afscheiding, waterig/cremerig, kan er een beetje draden van trekken. -koortsig gevoel, zonder tempstijging Is dat allemaal een teken van aankomende NOD? Had dit 2 weken terug ook, maar nu is het VEEL erger.. Ik heb denk ik 6 jaar terug mn laatste niet chemisch opgewekte ongi gehad.
Helaas volgende keer hopelijk dat het wel gelukt is. De rode duivels zijn door gebroken Eerst 7 juni naar het ziekenhuis voor een gesprek en dan zien we wel verder.
Buiten de klachten van borsten en koortsig gevoel, zou dat voor mij een teken kunnen zijn dat ik ongesteld word..
Wat fijn dat je schildklier naar behoren functioneerd! ik zou dit niet als ongi zien. Ah balen zeg! @Dicky34 die symptomen herken ik niet echt. Die afscheiding klinkt erg als vruchtbare afscheiding. @JosjeM hoe gaat ie bij jou?
Het kan ook een blaasontsteking, zwanger of ongesteldheid zijn. Even heel veel drinken. @mamma chan ik weet het ook niet. Je kunt alleen maar afwachten. Trouwens het enige verschil met alle andere maanden is dat ik heel erg moe ben. Ik lig om half 10 al op bed. Meestal slaap ik pas na middennacht maar nu al voor middennacht.
@Meisje93 mijn temperatuur is dalende, dus ik verwacht morgen of overmorgen mijn menstruatie. Volgende week dinsdag het evaluatiegesprek en dan horen we hoe het verder gaat.
nee lijkt mij niet. @PBV spannend hoor! och ik zie het inderdaad! Niet leuk! Hoe kijk je zelf tegen IVF/ICSI aan?
Bij mij zouden dit allemaal klachten kunnen zijn van nod, behalve die gespannen borsten dat heb ik nooit