Als mijn ei 3 dagen later geweest is wel een kansje. Rogijoli denkt 5 dagen later eisprong. Dan hebben we echt geen kans.
@Luna86 hè zonde... Toch blijf ik voor je duimen! Als ik morgen ofzo mn ei heb... Wanneer zou dan mn NOD zijn?? 4/5 juni?
Goedemorgen iedereen! Hoop iedereen een fijne 1e pinksterdag gehad? Wij waren vergeten boodschappen te doen zaterdag.. Lang leve de vriezer! Hier toch wel een beetje zenuwachtig/enthousiast vanwege de posi ovutest gisteren. Voelt nu als 'voor-het-echie'... Mn temp is weer iets gezakt (al heb ik wel belabbert geslapen, nu is hij 37) beetje buikpijn, maar de meeste klachten zijn weg gelukkig. Gisteren wel geknuffeld, morgen maar nog een keer. Hè wat rot Hoe is het met jullie?
Hier alles goed. Bijna geen kwalen. Daar word ik wel een beetje onzeker van. Ik kan me herinneren van mijn zoontje dat de kwalen pas na 6 weken kwamen. Bij de tweede zwangerschap sneller. Gisteren zijn we naar de Bosrust in Essen (België) geweest. Wat een geweldige speeltuin is dat. Echt een aanrader! https://www.debosrust.be/ Springkussen, glijbanen, wipwap, schommels, trampoline etc en gratis entree. Leuk restaurant waar je lekker kan eten en drinken.
O dat klinkt heel leuk! Alleen voor òns een beetje ver... Ik woon in Zuid-Holland, drechtsteden. Wij zijn gisteren naar het pierebadje geweest hier in het park en gisterenavond fikkie gestookt in de tuin met de kids samen. Vandaag richting de Merwelanden https://www.biesboschcentrumdordrecht.nl/biesboschcentrumdordrecht/recreatiegebied-de-hollandse-biesbosch Ik had ook geen klachten hoor, bij mn laatste zwangerschap. Voelde bijna niets, behalve mn broeken die strakker gingen zitten. Bij mn middelste heel misselijk geweest. Iedere zwangerschap is anders denk ik.
Goedemorgen dames, hoe is het met jullie? Ik heb nog wel gevoelige borsten. Pijnlijke rug en onderbuik voel ik al heel erg weinig tot niets, alleen af en toe een beetje steekjes. Mijn temp blijft nog steeds boven 37°c.
Haha dat ken ik wel @Dicky34 Je woont dichtbij mij @Pitaa91 Spannend zeg! Wanneer wil je gaan testen?
Het is voor ons een uur en een kwartier rijden. Ik vond het echt de moeite waard. Je gaat ook overal over nadenken. Ik moet er ook van gaan genieten en loslaten. @Pitaa91 ik vind het wel spannend voor je, want je kwaaltjes klinken erg bekend.
@PBV gezien je laatste ervaring, snap ik je zorgen heel goed hoor! Maar inderdaad, stress is ook niet goed. Het wordt prachtig weer vandaag (tenminste, hier wel) , Probeer van vandaag te genieten!
@Meisje93 ik ben nu 11 dpo. @Dicky34 ja echt? @babywens93 ja ik denk dat ik toch misschien vandaag ga testen of morgen maar ik laat jullie weten als ik heb getest @PBV Ja? heb jij dit ook? Ik zie idd dat je zwanger bent, gefeliciteerd