Trouwens.. hebben jullie ook dat de ovulatietesten een dag later er anders uit zien? Ik kan nog altijd goed verschil zien, maar wanneer ik de test heb gedaan zijn de kleuren toch echt wat feller. Komt dat gewoon omdat het dan nog niet opgedroogd is? Ik gebruik de dipsticks van sensitest(de gevoelige) Heb mijn testjes er bij gezet.. test nr 7 is weer net ietsjes donkerder.. deze is van een ochtend terwijl de rest van de middag of avond is. Test nr 4 en 5 waren van donderdag.
Hoi, Ik heb zelfs gelezen dat je kindje de eerste 4 weken na de bevruchting nog niets van jou binnen krijgt omdat de verbinding er nog niet is.. Dus dan kan een wijntje helemaal geen kwaad! Straks is het raak en kan je al lang genoeg geen wijntje meer drinken😊 nu nog maar lekker van genieten zou ik zeggen!! Ik ben m'n cyclus helemaal kwijt... Denk dat ik donderdag of vrijdag m'n ei heb gehad.. Woensdag en vrijdag gezellig gemaakt dus nu maar afwachten! Ook geen idee dus of m'n NOD goed staat! Wachten duurt zeker lang! Fijne Pasen nog verder allemaal!
Goedemorgen dames! Er van uit gaande dat gisteren mn ei was, neem ik nu gezellig plaats op het wachtbankje... Hopelijk is het dit keer het wachten waard
Pas als een kindje en bloedband heeft gaat het er toe doen! Ik heb bij de eerste heel veel gedronken omdat ik toen nog niet wist dat ik zwanger was. Ook medicijnen gebruikt die ik eigenlijk niet mocht hebben omdat ik het gewoon nog niet wist. Arts heeft toen ook gezegd dat er nog geen band was dus dat het niet erg was. Ik drink bijna nooit maar soms neem ik er nu eentje maar dat is gewoon omdat ik het lekker vind!. Plof hier ook op het wacht bankje.
Dankjewel dames voor de info! Gisteravond had ik opeens wat buikpijn.. beetje get gevoel alsof ik ongesteld moest worden. Heel raar.. want dat is veel te vroeg. Nu vanmorgen nergens meer last van.. het kan toch niet dat mijn eisprong gister pas was.. donderdag was mijn ovu testje positief.
Ik gebruik andere testjes, maar heb het zelfde als jij hoor! Later op de dag is het meer ingedroogd neem ik dan maar aan, in het begin zijn ze altijd een stuk feller ook.
@ Sunshine: dat is wel gek... Als je donderdag een positieve ovulatietest had, zou je vrijdag of zaterdag je ei moeten hebben gehad. Gek wat je gister dan ineens voelde, maar misschien heeft het verder niks met je ei te maken? Zelf nooit een enorme alcoholdrinker geweest, maar wel vanaf het beginnen met onze kinderwens alle alcohol laten staan. Naarmate het echter langer duurt voor onze wens in vervulling gaat, is dat niet meer vol te houden hoor en wil ik op een feestje ook wel eens een drankje doen! Alles met mate inderdaad en wat ik hier dus lees, maakt het eigenlijk ook niet uit dus. Hier ook definitief op het wachtbankje plaatsgenomen. Kijk vooral uit naar komende donderdag eerst, omdat we dan onze eerste afspraak in het ziekenhuis hebben. Mijn nod nog niet zo mee bezig daardoor, maar dat komt vast in de week erna wel
Spannend hoor Dreamer je eerste afspraak in het ziekenhuis! Wat gaan ze dan doen? Ben er niet bekend mee verder.... Omdat ik mijn eisprong dus nooit voel, moeten we voor mij gevoel wel een week lang aan de bak. Ik wordt er nu al een beetje moe van. Het is misschien een beetje aanstellerij maar als het 'moet' vind ik het niet meer zo leuk....
Ik weet nog niet precies wat ze gaan doen... Doordat wij inmiddels een jaar aan het proberen zijn om zwanger te worden de 1e stap richting huisarts gezet. Zij heeft ons doorverwezen voor onderzoeken naar het ziekenhuis. Het eerste gesprek zal vooral gaan over wat we precies kunnen gaan verwachten volgens mij. Zal bij mij en mijn man onderzocht gaan worden of er iets is wat een zwangerschap in de weg zou kunnen staan. Voor het gesprek hebben we beide een vragenlijst moeten invullen over onze medische geschiedenis, over mijn cyclus (hoe lang, regelmatig, etc.). IK laat het allemaal maar op me afkomen! Zelf voel ik mijn eisprong trouwens ook niet, maar met behulp van ovulatietesten weet ik hem wel op te sporen... Gebruik je die? Of doe je aan temperaturen? Zou je daarin misschien iets meer rust kunnen geven. En ik herken het hoor.... het 'moeten'! Zeker nu we langer bezig zijn, heb ik ook echt niet altijd zin. Maar met hulp van de ovutesten weet ik dan wel welke momenten ik toch echt even door moet zetten
Ik ga er ook van uit dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Had wel wat pijntjes en de vruchtbare afscheiding was toen het meest. Nu dus lekker op het wachtbankje kruipen. Kan me niet snel genoeg gaan. Ik ben soms zo bang dat het niet gaat lukken bij ons, of als we het geluk mogen hebben - dat het niet goed gaat. Hebben meerderen van jullie deze angsten? Ik lees er zoveel over dat het óf niet lukt óf het vroeg mis gaat. Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend, maar dat is het niet. En dan zit ik 'pas' in ronde 4. Fijne zonnige middag toegewenst allemaal!
Dat herken ik wel sunshine! Ze worden iets droger en duidelijker lijkt wel. Spannend dreamer! Wanneer mag je? Dat herken ik wel Teletubbie. Zit nog maar in ronde 5, maar dochter kwam meteen zeg maar, dus herken je gevoelens!!
Ja Teletubbie ik heb dat ook die angst, wij zitten in ronde 5 dus ook nog niet lang, maar voor mijn gevoel zijn we al een eeuw bezig heb zoveel respect voor de dames die écht lang bezig zijn... Lijkt me vreselijk moeilijk! Maar ik heb goede hoop voor deze ronde
Ik ben ook inmiddels 'patiënt' in het ziekenhuis. Bij mij lag het alleen net iets anders, omdat ik dus wel zwanger kan worden, maar er gaat steeds iets mis. De laatste keer (controle na mk) hebben ze bij ons (man en mij) gelijk bloed afgenomen om een hoop uit te sluiten. Als ik jou was zou ik er rekening mee houden dat ze dit bij jullie ook gelijk zullen doen. Ik moet nog een ruime week wachten op de eerste uitslagen en dan nog 2 weken wachten op de uitslag van het chromosomenonderzoek.
Die angst herken ik volledig. Sterker nog, ik raak er zo ongeveer aan gewend dat het iedere keer misgaat. Ik ga er deze ronde dan ook maar gewoon vanuit dat het of niet lukt, of dat het weer mis zal gaan. Dan kan het alleen maar meevallen. Volgens gyn is het bij ons echter steeds domme pech... Als ik had geweten dat het zo moeilijk kon zijn om zwanger te worden en te mogen blijven, was ik jaren eerder gestopt met de pil. Maar ja, mijn oma en mijn moeder waren in no time zwanger, dus had verwacht dat ik goede genen zou hebben...
Nou wat heftig zeg... klinkt zo lullig he, 'domme pech'. Hoeveel pech kan een mens hebben? Hopelijk deze ronde heel veel geluk!!!
Heb mezelf er ook maar even bij gezet nod lijst 15 t/m 21 april 2015 15. (3) - Sam75, 39 jaar, ronde 2, 1e kindje samen - Ladytwilight, ronde 10 , 2e kindje - Beeb1987, ronde 7, 1e kindje 16. (2) - Simba32, 35 jaar, 3de ronde , 2e kindje - zusje84, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje - potato, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje 17. (4) - Anonima257, 23 jaar, ronde 7 (na MK), 1e kindje - Dreamer, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje - Nine85, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje - Ellamalou, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje 18. (3) - Duckje, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje - MamavanHayden, 22e ronde, 2e kindje - SweetPrincess,24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 19. (5) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 na - Teletubbie, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - 15augustus, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje - Loessje1987, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje - Saszoe, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje 20. (2) - Sunshine89, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje - Rae, ronde 1, 4e kindje 21. (6) - Cosy, 29 jaar, ronde 9 (na 2e mk), 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje - Patruusje, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Boefje2012, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Puppy28, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Helena88, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje datumloos: (1) - mamavanSem1, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje buiten de lijst: (0) totaal: (27) zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) de lijst niet kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. Quote en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet!
EINDELIJK mijn gouden ei gevonden. Vrijdag afspraak bij de gyn gehad, waar op te zien was dat er een ei op springen stond. De gyn zei ook maar dat we het maar gezellig moesten maken met Pasen. Nou dat is zeker gelukt hihi. Het werd eens tijd... zit nu op cd 71. Nod 18 april! Sateenkaari, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje. Hoop zo dat het raak is deze rond... anders gaan we de MMM in.
Jeej, vandaag een positieve ovulatietest en verdachte buikpijn, leuk een paasei dus . Ik ga weer heel hard duimen dat het deze maand goed zal gaan. Zit al weer bijna een jaar na mijn tweede mk. Ben er wel weer aan toe om wat nieuwe hoop en een nieuwe zwangerschap te krijgen Zusje, dat had ik ook, hele (schoon) familie die allemaal binnen de eerste 3 maanden zwanger waren blijft stom, om niet hetzelfde geluk te hebben.
Ik ken de angst van de vorige ronde, voor onze zoon hebben we er 2 jaar over gedaan... Ik ga er nu ook vanuit dat het niet in een keer zal lukken, ook niet in 2x maar dat we er waarschijnlijk weer een poos mee bezig zullen zijn. Maar voorlopig kan ik nog hopen!