Poeh, spannend dus ook voor jou Bo met je afspraak volgende week! Ik kan me voorstellen dat zo'n uitslag je wel flink aan het schrikken maakt Mag ik vragen hoe het kan dat je in ronde 10 al zover bent met onderzoeken? Hopelijk is het gauw de 15e voor jou en sturen ze je niet zomaar meer weg.... Hebben ze dat eerder wel gedaan dan?
Wat spannend voor je bo!! Eerst naar gynaecoloog en daarna nod... Wachten duurt lang!! Hihi Sam met pasen verwekt en met kerst geboren Hier m'n ei gespot dankzij vruchtbaar slijm. Denk dat ie vandaag springt! Wat zouden jullie doen? Gisterochtend nog een gezellige ochtend gehad vanaaf weer of morgen? Wil niet te veel de nadruk er op legen, dus liever niet allebei de dagen.
Om de dag zou ik doen... Zeggen dat dat het best is voor kwaliteit van het sperma. Als wij er voor gaan doen we het zo en tot nu toe 2x positief resultaat
Zelf zou ik dan voor de 'zekerheid' vanavond doen Boefje... Als je denkt dat ie vandaag springt, lijkt me dat qua timing beter, want morgen is het dan misschien al te laat. Maar vooral ook doen waar je jezelf goed bij voelt! Want zaadcellen overleven ook 2-5 dagen, dus gister kan ook al goed geweest zijn
♥ nod lijst 15 t/m 21 april 2015 ♥ 15. (5) - Sam75, 39 jaar, ronde 2, 1e kindje samen - Ladytwilight, ronde 10 , 2e kindje - Beeb1987, ronde 7, 1e kindje - Angie88, ronde 1, 1e kindje - Smirre1, 38 jaar, ronde 1, 1e kindje 16. (3) - Simba32, 35 jaar, 3de ronde , 2e kindje - zusje84, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje - Potato, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (5) - Anonima257, 23 jaar, ronde 7 (na MK), 1e kindje - Dreamer, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje - Nine85, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje - Ellamalou, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje - Liefdeee, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje 18. (7) - Duckje, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje - SweetPrincess, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mamavanSem1, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje - MamavanHayden, ronde 22, 2e kindje - SatenKaari, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje - Rosa887, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje - Mommy11, 24 jaar, ronde 1(na mk), 3e kindje 19. (7) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 na - Teletubbie, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - 15augustus, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje - Loessje1987, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje - Saszoe, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje - Bo87, 28 jaar, ronde 10, 3e kindje - JChris, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 20. (2) - Sunshine89, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje - Rae, 31 jaar, ronde 1, 4e kindje 21. (7) - Cosy, 29 jaar, ronde 9 (na 2e mk), 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje - Patruusje, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Boefje2012, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Puppy28, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Helena88, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Lilliesleaf, 30 jaar, 1e ronde na MA, 1e kindje datumloos: (0) buiten de lijst: (0) totaal: (36) zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) De lijst niet kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. Quote en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet!
Boefje, ik zou ook op safe spelen en het vanavond doen. Met vruchtbaar slijm ligt het vaak toch net iets anders dan met ovulatietesten. Nee ze hebben geen idee waar het aan ligt. We zijn blijkbaar beiden vruchtbaar, anders was het niet al 3x (en misschien wel meer waar we geen weet van hebben) gelukt. Tot nu toe houden ze het op domme pech, omdat het ook steeds zo vroeg misgaat. Het bloedonderzoek is ons meer aangeboden ter geruststelling om zaken uit te kunnen sluiten. Mocht er dus niets uitkomen, dan is de kans groot dat de gyn gelijk heeft en het domme pech is. Mocht er wel wat uitkomen (hoop het niet), dan kunnen we daarmee verder. Ik heb sporadisch nu al last van testrang en dat op 4 dpo..., kan pas op zijn vroegst over 6 dagen testen...
Als je zeker weet dat hij vandaag springt, zou ik vandaag meepakken. Anders zou ik wachten tot morgen.. Zeker als je al een voorraadje op de wacht hebt Ik had een paar dagen vruchtbaar slijm. Pas na de 3e of 4e dag sprong mijn eitje..
Hopen dat ze niets vinden! Maar het blijft vervelend, of er nu wel of geen duidelijke reden is. Je wilt toch dat het blijft zitten.. Ik heb ook al enige last van testdrang. Maar de afgelopen dagen zijn zo snel voorbij gevlogen, dat ik er van op kijk dat ik al bijna mag testen! Maar ik voel verder geen typische zwangerschapsverschijnselen.. Dat maakt het toch makkelijker om niet te testen. Maar overmorgen denk ik er vast anders over, of morgen al
Tnx allen! Heb al 7 dagen lang vruchtbaar slijm ongeveer. Vandaag is ie wel echt op z'n top. Dus verwacht dat dit de laatste dag is, dus daarom denk ik dat ie vandaag wel echt springt (of misschien al gesprongen is?) Ik ga toch maar vanaaf het gezellig maken... Durf het toch niet voorbij te laten gaan...
Dan maar hopen op domme pech... Dan zou er nu wel eens een keer geluk mogen zijn 😃 Spannend voor je nu. Nog even geduld meid!!! Lastig he!
Hallo dames. Mag ik ook op de lijst? Hummeltje 1 - 31 jaar - ronde 9 - 2de kind. nod waarschijnlijk 19 april 4 april een positieve ovulatie test gehad, netjes om de dag geklust en voor de zekerheid vanavond nog een keer . Weet nu al dat ik 17 april een zwangerschapstest gaat doen. Savonds krijgen wij visite en meestal worden dan de nodige drankjes genuttigd, en om het eventuele zwangerschap op tijd op te merken toch maar iets eerder testen. Hoop zo dat het deze ronde raak mag zijn. Iedereen heel veel succes
Pffff ik heb echt zo een pijn laag in m'n rechterlies!! Geen idee waar dat vandaan komt! Was de hele dag in m'n hele onderbuik en nu verplaatst naar rechts.. Iemand een idee wat het kan zijn? Ben denk ik 4 a 5 dagen dpo...
♥ nod lijst 15 t/m 21 april 2015 ♥ 15. (5) - Sam75, 39 jaar, ronde 2, 1e kindje samen - Ladytwilight, ronde 10 , 2e kindje - Beeb1987, ronde 7, 1e kindje - Angie88, ronde 1, 1e kindje - Smirre1, 38 jaar, ronde 1, 1e kindje 16. (3) - Simba32, 35 jaar, 3de ronde , 2e kindje - zusje84, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje - Potato, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (5) - Anonima257, 23 jaar, ronde 7 (na MK), 1e kindje - Dreamer, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje - Nine85, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje - Ellamalou, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje - Liefdeee, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje 18. (7) - Duckje, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje - SweetPrincess, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mamavanSem1, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje - MamavanHayden, ronde 22, 2e kindje - SatenKaari, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje - Rosa887, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje - Mommy11, 24 jaar, ronde 1(na mk), 3e kindje 19. (8) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 na - Teletubbie, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - 15augustus, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje - Loessje1987, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje - Saszoe, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje - Bo87, 28 jaar, ronde 10, 3e kindje - JChris, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje - Hummeltje 1, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje 20. (2) - Sunshine89, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje - Rae, 31 jaar, ronde 1, 4e kindje 21. (7) - Cosy, 29 jaar, ronde 9 (na 2e mk), 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje - Patruusje, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Boefje2012, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Puppy28, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Helena88, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Lilliesleaf, 30 jaar, 1e ronde na MA, 1e kindje datumloos: (0) buiten de lijst: (0) totaal: (37) zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) De lijst niet kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. Quote en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet!
Ook al is het onze 4de, al die afkortingen moest ik even opzoeken op internet. Kan nu ook zeggen dat ik 1 dpo ben Maar omdat ik het niet zeker weet gaan we hier nog even door. Ik heb ook af en toe last van onzekerheid, hopen dat het goed gaat. Dat het goed nestelt. Mijn vriend heeft daar nog het meeste last van denk ik. Hij heeft bij ons samen een bbz meegemaakt en in een vorige relatie een tweeling verloren met 18 weken. Hij wil zo graag dat het goed komt. <3 Mijn vriendin heeft vandaag een MK gehad, vind het vreselijk voor haar, ze zijn al 4 jaar bezig Stel je voor als het bij ons wel lukt deze maand.... zit er nu al met een berg tegen op om het te vertellen. Hoop dat het voor de dames die naar de Gyn gaan alles positief uitpakt! Testdrang heb ik ook, het liefst nu al! Maar ik wacht rustig af tot eind april of als ik eerder ongi wordt dan weet ik het ook...
Getsie, hier ziek... Vandaag 3 dpo. Hoop niet dat mijn ziek zijn een eventuele innesteling tegen gaat werken de komende dagen. Ik reageer overigens later even op andere berichten. Hoop dat iedereen een fijne dag heeft!
Hoi Dames, al allemaal op het wachtbankje? Ik zit nu op 5 dpo. Ik heb steken onderin mijn buik. Dit heb ik normaal nooit! Ben bang dat het niet iets goeds kan zijn. Het zijn best pijnlijke steken. Ik geloof niet dat je een innesteling kan voelen dus dit maakt me wel een beetje ongerust. Hoe gaat het bij julie?
Helena, vervelend die pijn.. Maar, naar mijn weten kun je een innesteling echt wel voelen hoor. Niet iedereen voelt er iets van, maar het kan wel. Even in de gaten houden. Ik hoop het beste voor je!