NOD lijst 15 t/m 21 april 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Annemie, 15 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    ik hoop het voor je sam75! Klinkt in ieder geval wel hoopgevend! :D
    zal voor je duimen hoor!!

2. Sunshine89

Sunshine89 Actief lid

1 feb 2015
    126
    4
    18
    Sam, dat zijn al aardig wat kwaaltjes.. nu duimen dat het een goed teken is!

3. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Gek makend! Ik dacht ik ben er ff klaar mee, maar nu ineens begint de gekte weer... ben 9 dpo vandaag... sinds van de week heb ik 3 klachten die ik normaal niet heb...
    1 al een paar dagen pijn in mijn rug.
    2 gevoel alsof men tietjes 10 kilo per stuk wegen!
    3 ga ik dit echt vertellen??? Oké witte afscheiding terwijl ik dat eigelijk nooit heb!!

Dus nu alweer helemaal in de war😒😒

4. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Ik hoop heel hard voor je dat het deze ronde raak is mamavanhayden! :)

5. Fiol

Fiol Actief lid

8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Inderdaad gekmakend die kwaaltjes of symptomen😊. Ik hoop voor iedereen dat het symptomen zijn!!

Ik dacht ook symptomen te hebben: kramp in mijn kuit, heb ik nooit, soms steken in de borsten, maar dat heb ik wel vaker en mijn darmen gaan tekeer daarnaast een drukkend gevoel onder in de buik en rug en wat vaker plassen. Zit ik eens wat meer na te denken en heb op mijn werk mijn urine getest op blaas ontsteking, jahoor een ontsteking😧☺️. En daar heb ik dus mijn meeste klachten van😂😂. Voor mij is het mijn eerste ronde voor kindje twee, dus een drama is het zeker niet, wel lastig!

Ik wil niet aan de kuur tot dat ik zeker weet of ik niet zwanger blijk dus aan de cranberry SAP en water en lopen naar die wc😂😂.

Veel succes met wachten!

6. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Hé, wat naar Fiol - een blaasontsteking! Beterschap! Verstandig van je dat je nog niet aan een kuur begint. En wie weet zitten er wat kwaaltjes tussen door een bevrucht/ingenesteld eitje! :)
    Wanneer is je NOD? Jij ook veel succes met wachten!

7. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Wanneer beginnen de eerste met testen?

8. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Ik heel misschien dinsdag.... Dan ben ik 4 dagen voor NOD.
    Maar als het lukt pas op NOD 🙈

9. Sam75

Sam75 Actief lid

13 jan 2015
    108
    0
    16
    @Fiol, beterschap! Wie weet gaat het vanzelf weer weg, en is antibiotica niet nodig..

@MamavanHayden, spannend hoor!! Wie weet een roze naam op de lijst! :)

Natuurlijk hoop ik dat mijn lichaam mij niet voor de gek houdt.
    Maar normaal let ik helemaal niet op dit soort relatief kleine "klachtjes"
    Dus wie weet is het helemaal niets.. :cool:

Morgen maar een test doen??!! (10 dpo) :D

10. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Je kwaaltjes klinken wel veelbelovend!
    Misschien kun jr het morgen proberen als je niet kunt wachten, maar het is natuurlijk wel vroeg! Doe vooral wat goed voelt!

11. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Spannend!! Ik duim zo voor je!! Xx

12. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Iedereen heeft het al over kwaaltjes....en hier helemaal niks!
    Geen slijmdraden, geen steken enz....
    Ik woog alleen 3 dagen meer dan normaal... ik dacht door de chocolade eitjes ;)

Verder gaat hier alles zijn gangetje, zit er ook over na te denken om een versnelde opleiding te doen via mijn huidige werk. Alleen of de timing nu zo geschikt is...

13. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Door middel van ovulatie testen mijn ei gevonden op dag 12 en daarna ook nog positief getest op dag 13 van mijn cyclus dagen erna een stuk lichter tot op dag 19 weer helemaal wit. Zit nu op cd 25 dus ik hoor hier eigenlijk niet op de lijst,want als ik uit ga van mijn cyclus van 26 dan zou mijn nod morgen moeten zijn en als ik uit ga van mijn cyclus 29 dagen dat is dinsdag 14 april..( mag ik toch nog even blijven bij jullie???) maar ik ga nog niet testen ik wacht dinsdag af en dan ga ik woensdag testen ...

14. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Rae, heb je bij vorige rondes wel last van kwaaltjes gehad? Je hoort ook wel eens dat juist in de ronde dat er niets aan de hand leek te zijn er positief getest werd.
    Wat voor werk doe je momenteel, en aan wat voor opleiding zit je te denken? (Excuses als je dit al eens verteld had, wordt soms ook zoveel gekletst!)

Simba, wat spannend! Heb je er een goed gevoel over? Knap dat je zo lang kunt wachten met testen! Hoop dat je test positief mag zijn!

15. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Is het niet zo dat je 1 of 2 dagen na de positieve test je daadwerkelijke ei hebt? In dat geval pas je nog prima in ons groepje, en anders... Kan je natuurlijk ook mee blijven kletsen :D ik twijfel zelf of ik op p de 21e of de 22e val :)

16. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik

Momenteel werk ik in het onderwijs maar wil meer mogelijkheden creëren voor mijzelf!

Tijdens/voor mijn bbz had ik alleen last van gevoelige tepels. Maar niet bij vorige zwangerschappen.
    Ik zie wel hoe de wind waait :D

17. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik heb er de ene dag wel een goed gevoel bij en de andere dag helemaal niet..ik probeer om niet eerder te testen om teleurstelling te voorkomen pas als ik na dag 29 van de cyclus ben mag ik van mezelf testen ik wil eerst afwachten of ik toch niet ongi word.. en ik hoop natuurlijk ook op een positieve test

18. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    vandaag 9 dagen dpo en alweer gezwicht en een test gedaan. Wit natuurlijk.
    nu doe ik het niet meer tot na mijn nod. ik heb niet eens kwaaltjes!

19. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Vandaag 6/7 dpo... Weer een dagje verder! :D nog steeds af en toe steekjes ter hoogte van mn eierstokken. Ik doe mn best om er niet teveel op te letten en afleiding te zoeken maar het is moeilijk!

20. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames

5 april positieve ovulatietest gehad. Dus ik gok mijn nod rond 20 april. Mag ik erbij op de lijst?

Ely, 28 jaar, 1e ronde na mk, nod 20/04

Deel Deze Pagina