Net ovutest gedaan. Deze gaf heel licht streepje. Te licht om te zeggen dat ik nu op 8 dpo al een zw.test doe. Ik doe eerst ovutest, omdat deze bij mij ook altijd positief uitslaan bij een zwangerschap. Ik heb ercmeer van in huis en ze zijn goedkoper. Het voelt minder als verspilling.
Maar zusje, je weet dat je gedurende de hele cyclus streepjes (kan) plassen op ovutesten? Zelf tijdens de menstruatie. Ik heb wel van meerdere gelezen die inderdaad eerst een ovu doen en dan besluiten of ze een zwtest gaan doen. Dan knalt de ovutest volgens mij wel echt. En 8 dpo is ook wel erg vroeg he. Is er een reden dat je zo vroeg wilt testen? Ik duim in ieder geval voor je dat jr binnenkort een positieve test in handen mag hebben!
Vandaag beetje misselijk in de auto tijdens een héél kort ritje... Normaal ook weleens autoziek maar alleen met langere ritten... Nu ook licht ongi gevoel dus hoop dat het niet 'mis' is... Zit nu 6/7 dpo dus kan nog alle kanten op maar wordt er wel weer onzeker van
[/QUOTE] Hoi allemaal. Mijn naam is Monique, mijn man en ik zijn ook bezig om zwanger te worden. Mijn volgende NOD is op 18 april. Het is onze tweede ronde, eerste kindje. Heb al drie dagen beetje krampjes en drukkend gevoel rond m'n bm. En last van lucht en af en toe misselijk nadat ik gegeten heb. Maak mezelf echt gek.
Ja teletubbie dat weet ik. Maar het is bij mij tot nu toe altijd zo geweest. En daarom doe ik erna altijd nog zw.test voor de bevestiging. Ik weet dat t erg vroeg is om te testen. Maar ben vandaag jarig, dus leuk cadeautje was welkom geweest. Wil het gewoon graag weten. Vooral omdat t steeds misgaat.
Welkom Mieke! Lastig hé, dat je ineens van alles gaat voelen... Zeer herkenbaar, haha! Ik hoop dat het zwangerschapskwaaltjes zijn voor je. Ga je op je NOD testen, of ben je van plan er voor al te gaan testen? Ik begrijp het hoor, Zusje - helemaal met je verleden inderdaad. In ieder geval van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een fijne dag hebt en wie weet krijg je nog een verlaat verjaardagscadeautje! Ik gun het je van harte. Zijn er nog meiden van plan te gaan testen morgen?
♥ nod lijst 15 t/m 21 april 2015 ♥ 15. (5) - Sam75, 39 jaar, ronde 2, 1e kindje samen - Ladytwilight, ronde 10 , 2e kindje - Beeb1987, ronde 7, 1e kindje - Angie88, ronde 1, 1e kindje - Smirre1, 38 jaar, ronde 1, 1e kindje 16. (4) - Simba32, 35 jaar, 3de ronde , 2e kindje - zusje84, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje - Potato, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje - Fiol 38 jaar, 1e ronde, 2e kindje 17. (5) - Anonima257, 23 jaar, ronde 7 (na MK), 1e kindje - Dreamer, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje - Nine85, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje - Ellamalou, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje - Liefdeee, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje 18. (9) - Duckje, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje - SweetPrincess, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mamavanSem1, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje - MamavanHayden, ronde 22, 2e kindje - SatenKaari, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje - Rosa887, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje - Mommy11, 24 jaar, ronde 1(na mk), 3e kindje - Sunshine89, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje - Miek 88, 2e ronde, 1e kindje 19. (9) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 na - Teletubbie, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - 15augustus, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje - Loessje1987, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje - Saszoe, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje - Bo87, 28 jaar, ronde 10, 3e kindje - JChris, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje - Hummeltje 1, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje - Vlinder 2010, ronde 3, 2e kindje 20. (2) - Rae, 31 jaar, ronde 1, 4e kindje - Ely, 28 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje 21. (9) - Cosy, 29 jaar, ronde 9 (na 2e mk), 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje - Patruusje, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Boefje2012, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Puppy28, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Helena88, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Lilliesleaf, 30 jaar, 1e ronde na MA, 1e kindje - PME, 31 jaar, 6e ronde 1e kindje - Goldfishie, 32 jaar, ronde 25, 1ste kindje buiten de lijst: (0) totaal: (43) zwanger (0), ongesteld (0),mmm (1),negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) De lijst niet kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. Quote en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet!
Heel veel succes en sterkte met alles Dreamer. Vindt het heel knap dat je er zo positief in staat. Hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie
Afgelopen maand heb ik mezelf ook vandalen wijsgemaakt, toen kwam m'n nod dag later en drie testen weggegooid naar mijn gevoel. Dus wil het nu gewoon afwachten tot zondags, als ik dan geen voortekenen heb een test. Het is echt zo'n grote droom en heb een regelmatige cyclus maar toch nu we bezig zijn voel je ineens van alles extra.
Mijn ovu-test net. Is deze positief? En betekent dit dan dat ik mijn ei dus nog ga krijgen? Baal er ergens wel van als dat zo is, want dan wordt het weer een lange cyclus.. Zit nu op dag 27. Alvast bedankt voor het meekijken!
Hey Dames, Ik meld me hier graag aan: Dracaena 25 jaar ronde 7 eerste kindje nod 15 april. Ik heb deze ronde de ovulatietesten in de kast laten liggen en ben op mn gevoel af gegaan. Ik voelde me de afgelopen week hier en daar al wat vreemd en kreeg vanmiddag in mn rechteronderbuik rare pijnlijke steekjes, heel even maar en toen was het weer over. In de nacht enorm droge mond en lippen en vaak wakker worden badend in het zweet. Geen idee of dit symptomen zijn, we zullen het zien. Ik ga niet testen voor donderdag
Ziet er wel heel positief uit Teletubbie! Jammer dat het een lange cyclus is, maar een ei vinden is ook al heel fijn toch?
Hier nu last van opgeblazen gevoel in onderbuik, en steken in liezen... Gewoon vreemd gevoel... Ben bang dat mn lijf me voor de gek houd ben ook ontzettend moe en met vlagen misselijk, kan dat al wel een week na ei? Hoe is het met jullie dames? Al klachten/symptomen Zo benieuwd wanneer de eerste op roze mag!
Jippie..!!!! Vanmorgen getest. Al die symptomen toch goed gevoeld..!! Vandaag 10 dpo.. Hopen dat ze gaan oplopen
♥ nod lijst 15 t/m 21 april 2015 ♥ 15. (6) - Sam75, 39 jaar, ronde 2, 1e kindje samen - Ladytwilight, ronde 10 , 2e kindje - Beeb1987, ronde 7, 1e kindje - Angie88, ronde 1, 1e kindje - Smirre1, 38 jaar, ronde 1, 1e kindje - Dracaena, 25 jaar, ronde 7, 1e kindje 16. (4) - Simba32, 35 jaar, 3de ronde , 2e kindje - zusje84, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje - Potato, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje - Fiol 38 jaar, 1e ronde, 2e kindje 17. (5) - Anonima257, 23 jaar, ronde 7 (na MK), 1e kindje - Dreamer, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje - Nine85, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje - Ellamalou, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje - Liefdeee, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje 18. (9) - Duckje, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje - SweetPrincess, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mamavanSem1, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje - MamavanHayden, ronde 22, 2e kindje - SatenKaari, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje - Rosa887, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje - Mommy11, 24 jaar, ronde 1(na mk), 3e kindje - Sunshine89, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje - Miek 88, 2e ronde, 1e kindje 19. (9) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 na - Teletubbie, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - 15augustus, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje - Loessje1987, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje - Saszoe, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje - Bo87, 28 jaar, ronde 10, 3e kindje - JChris, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje - Hummeltje 1, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje - Vlinder 2010, ronde 3, 2e kindje 20. (2) - Rae, 31 jaar, ronde 1, 4e kindje - Ely, 28 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje 21. (9) - Cosy, 29 jaar, ronde 9 (na 2e mk), 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje - Patruusje, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Boefje2012, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Puppy28, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Helena88, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Lilliesleaf, 30 jaar, 1e ronde na MA, 1e kindje - PME, 31 jaar, 6e ronde 1e kindje - Goldfishie, 32 jaar, ronde 25, 1ste kindje buiten de lijst: (0) totaal: (44) zwanger (1), ongesteld (0),mmm (1),negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) De lijst niet kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. Quote en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet!
Zo als eerste op de lijst in roze.. Nu hopen dat iedereen mij volgt! @Teletubbie, wat balen zo die onzekerheid. Maar die test ziet er wel positief uit. Toch nog even doorklussen, en doortesten.. @Loessje, ohh, spannend! Wanneer ga je testen? @Dracaena, welkom! Je staat erbij.. Al snel je NOD! Spannend hoor! Ik heb dus ook een hele droge mond, en mijn test was vanmorgen positief!! @Miek, uiteindelijk geeft een test op of na NOD wel een beter resultaat dan (te) vroeg testen. Misschien voel je toch wel de symptomen die er op wijzen dat je zwanger bent! Nog even spannend dus..
Jaa Sam geweldig! Gefeliciteerd! Hopen dat ze mooi gaan oplopen! wat een mooie kleur hé dat roze Wanneer ik ga testen weet ik niet... Heb geen geduld maar doe mn best het zo lang mogelijk uit te stellen!
Dank je Loessje! Ik vind het helemaal leuk.. Nu idd hopen dat het goed gaat, en de testen mooi oplopen. Ik duim voor jou ook dat je in roze op de lijst komt!
Dank je wel, lief heb wel goede hoop voor deze ronde maar toch twijfel ik zo nu en dan... we zullen zien!