NOD lijst 15 t/m 21 april 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Annemie, 15 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd sam!

Hier nog 2 dagen dan zit ik ook op 10dpo waarbij ik de eerste test kan gaan doen. Spanennd..

2. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    door de negatieve test gisteren (9dpo) en het uitblijven van kwaaltjes was al ik overtuigd van het niet zwanger zijn, maar sinds dien, en ook door het lezen van dit forum waarschijnlijk;), ben ik ze aan het tellen.

ik ben vreselijk slaperig
    veel waterige afscheiding (echt met een zichtbare natte plek in mijn spijkerbroek..)
    een hard een gespannen gevoel heel laag in mijn onderbuik
    veel en vaak moeten plassen
    dorst
    ontzettende krampen die lang aanhouden na het klaarkomen.

Over dat laatste; vermijden jullie dat in deze fase? omdat het toch wel eng voelt om daar onrust te veroorzaken tijdens een potentiële innesteling...

Sam, gefeliciteerd!! ik hoop op een superpositieve foto vanochtend!

3. Saszoe

Saszoe Lid

12 jan 2015
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Sam!! Leuk om de 1e roze te zien! Hier steeds minder vertrouwen in deze ronde.. Ga niet testen maar wacht rustig af.. Geen idee ook wanneer m'n. NOD precies is, dus ik zie het wel! Als ik tegen de 22e nog geen ongi zie komen dan test ik wel denk ik!
    Sommige van jullie hebben wel echt de symptomen, ik hoop voor jullie allemaal dat het ook echt raak is en dat ze blijven plakken😊

4. Smirre1

Smirre1 Lid

7 apr 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Sam!!

Ik kon het vanochtend bijna niet weerstaan om ook alvast te testen, maar ik hou nog even vol.
    Heb best wel wat symptomen.
    Maar het kan bijna niet toch na het stoppen met de pil en de daarbij behorende ong. Na 25 dagen al mijn daarop volgende ong. en een duidelijke eisprong daarna...
    Na 20 jaar aan de pil geweest te zijn.
    Ik probeer echt pas dinsdag of woensdag op mijn eerste NOD te testen.

5. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Gefeliciteerd Sam!

Vorige keer heb ik met 9DPO heel licht positief getest...
    Dit zo vroeg gedaan omdat de boel erg gezwollen was vanbinnen daar vanonder.

Dit is nu niet het geval, dus ik ga er al vanuit dat ik ongesteld ga worden.

6. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    ik ben vreselijk slaperig
    veel waterige afscheiding (echt met een zichtbare natte plek in mijn spijkerbroek..)
    een hard een gespannen gevoel heel laag in mijn onderbuik
    veel en vaak moeten plassen
    dorst
    ontzettende krampen die lang aanhouden na het klaarkomen.

Deze 'symptomen' moet ik nog toevoegen aan de lijst:
    Heel duidelijke en extreme dromen
    vroeg wakker worden
    gezwollen schaamlippen
    pukkeltjes op mijn hoofdhuid (heb ik bijna nooit)
    en net na een kopje koffie werd ik een beetje misselijk.

Het zou zo stom zijn als ik dit allemaal zou verzinnen!

7. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Oh, wat een kwaaltjes allemaal! Hoop zo dat het bij jullie allemaal mag duiden op een zwangerschap! Spannend hoor!

Hier gisteren dus pas posi ovutest. Maar wegens omstandigheden het niet gezellig kunnen maken - is onze kans nu verkeken? Want ik heb gisteren pas ovu-testen binnen gekregen en ben toen begonnen, meteen positief. Maar het zou toch ook zo kunnen zijn dat hij donderdag/vrijdag al positief was en dat mijn ei toen al gesprongen is? Of geeft een ovu-test, meteen nadat je ei gesprongen is, een lichtere / geen 2e streepje?

Zijn er verder nog testers vandaag? Vind dat jullie het allemaal goed volhouden met het niet testen. Knap!

Fijne zonnige zondag vandaag!

8. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Wanneer hebben jullie voor t laatst gevreeën?
    Misschien stond er wel wat klaar?

9. Teletubbie

@Potato, afgelopen zondag omdat ik daarna ziek ben geworden. Dus er stond niets klaar.... Ik baal.

10. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Oh ja dat kan ik me zo voorstellen!!
    Ik zou het zsm doen als het nog mogelijk is (volgens mij duurt het soms nog 2 dagen na de positieve test) maar als je man er niet is dan is er natuurlijk niets aan te doen.
    Dat maakt op de lange baan natuurlijk helemaal niets uit maar nu is elke vertraging vreselijk!

Mijn vriend was er de dag voor en van mijn eisprong niet ivm werk, ik kon wel janken. Toen hij midden in de nacht thuiskwam was ik vast besloten even te klussen maar ik sliep gewoon door:(.
    De volgende ochtend moest ik super vroeg opstaan en hij mocht eindelijk uitslapen. Ik kon wel janken en ik stond op het punt naar mijn werk te gaan (had mijn jas al aan), maar toen was ik zo verdrietig over het misschien gemiste moment, dat ik heb gesmst dat ik me verslapen had, mijn vriend heb wakker gemaakt en gezegd dat het nu moest!
    Hij heeft niet zo'n haast als ik dus was bang dat hij het onzin vond (wat hij geloof ik ook vond) maar hij heeft braaf even gedaan wat hij doen moest hihi

Ik hoop op een traag ei voor je, en toch nog een kans!

11. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Zou gewoon nog klussen hoor, Teletubbie. Na positieve test kan het nog 24 Tot 48 uur duren voordat het eitje springt :)

12. Teletubbie

Bedankt voor de reacties. Zelfs als de test alweer negatief is? Of betekent dat dat het eitje al gesprongen is?

13. Sam75

Sam75 Actief lid

13 jan 2015
    108
    0
    16
    Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! Vannacht en vanmorgen weer een test gedaan. Die van de action loopt nu heel licht op. (maar nog niet heel duidelijk) Die van de Kruidvat is volgens mij hetzelfde. Maar ik moest vannacht zo nodig naar het toilet, dat ik midden in de nacht heb getest, terwijl ik die avond ervoor heel veel had gedronken. Vanmorgen nog eens getest, en die streepjes waren gelukkig weer mooi duidelijk.
    Morgen nog maar eens testen, met geconcentreerde urine.. Hopen dat het lukt!
    Qua gevoel zit het wel goed, hopen dat het ook zo is!
    Ik zal morgen weer foto's plaatsen..

@Potato: Ook zo'n hele lijst met wat lijkt op duidelijke zwangerschapssymptomen! Ik duim voor je dat je lichaam je niet voor de gek houdt!
    Hier ook veel van diezelfde klachten, en een positieve zwangerschapstest! Dus ik duim voor je!

En ik moest wel even glimlachen om je verhaal.. Waar is de tijd gebleven dat je een baby kreeg omdat je van elkaar hield en de liefde bedreef omdat je daar behoefte aan had..
    Nu lijkt een zwangerschap meer op een medische bezigheid, en ook ik heb daar deze maand aan meegedaan.. ;)(en met resultaat :D)

14. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Wauw Sam, wat leuk!

Hier is het nog steeds afwachten... Op zijn vroegst ga ik testen op Koningsdag of ik moet al eerder ongi geworden zijn.

Ik vind het leuk dat jullie bezig zijn met ovu testen, spannend weer elke keer om te lezen wie er klaar voor is :D

15. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Gewoon proberen, ik zou niet durven zeggen of het dan al gesprongen is, vaak wel.
    En het kan ongeveer 12u bevrucht worden, het "wacht" 12 uur.

Zelf had ik deze maand op vrijdag positieve testen, zaterdagochtend hele ochtend ovulatiepijn en die dag werden mijn testen ook beduidend minder.

16. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Action geeft inderdaad lichtere streepjes in het begin, terwijl kruidvat al wat donkerder weergeeft zo vroeg in de zwangerschap, daar hoef je je geen zorgen om te maken hoor !! :)
    als.ze om de dag maar mooi oplopen:D

17. Sam75

Sam75 Actief lid

13 jan 2015
    108
    0
    16
    @Rae: Ja, echt helemaal blij!

Dat zou wel een geweldige Koningsdag worden als de test positief is! Zoiets vergeet je nooit meer.. Ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt, en je ook een positieve test ik handen hebt straks..

Hier ook blij met de ovulatietesten! Ik kan mijn cyclus letterlijk mooi op kaart zetten. Ik houd ook nog eens mijn temperatuur bij, en gebruik FF op mijn telefoon..
    Het kan je zekerheid geven, en toch ook weer stress opleveren :(

18. Sam75

Sam75 Actief lid

13 jan 2015
    108
    0
    16

@Mommy: Gelukkig maar :) Dat "om de dag oplopen" moet morgen dus blijken..

@Teletubbie: Bij mij waren de ovulatietesten 2 dagen positief. Ik denk dat je de eerste positieve ovulatietest aan moet houden, en ze worden daarna vanzelf wel weer lichter.
    Je eitje kan ook laat springen he! Na 48 uur na de 1e positieve ovulatietest is dat nog mogelijk. En zaad kan ook heel snel zwemmen.. Dus wie weet is er nog een kans!

19. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Vandaag wederom ovutest ipv zw.test gedaan. Nu op 9 dpo. Streepje is duidelijk donkerder dan gisteren.
    Ff kijken of ie morgen weer donkerder is. Wellicht dat ik er dan een zw.test tegenaan gooi.
    Al moet ik zeggen dat ik er weinig vertrouwen in heb dat het dit keer wel goed zal gaan...

20. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Zusje, Ik zou er morgen een zwangerschapstest tegenaan gooien hoor! ik denk dat ik dat morgen ook doe. dan is het 3dagen voor nod voor ons toch?
    Ik snap wel dat je voorzichtig wordt als je al zo lang bezig bent...
    hoeveel dagen voor NOD testte je bij je eerdere zwangerschappen positief? en heb je symptomen die overeenkomen?

Deel Deze Pagina