NOD lijst 15 t/m 21 april 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Annemie, 15 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    #541 Loessje1987, 15 apr 2015
    Laatst bewerkt: 15 apr 2015
    Oei de kwaliteit is wel erg slecht zie ik nu... :/
    Ik zie de streepjes nu op de fotos ook niet hahaha :p schiet lekker op!
    zal zo eens kijken of ik een betere kan maken!

Gelukt! Deze is van vandaag dus!

Bijgevoegde bestanden:

2. Angie88

Angie88 Lid

2 apr 2015
    52
    0
    0
    Ik kan via computer niet inzoomen en ik zie daarom ook niks behalve wit..maar ik geloof best dat er een tuurstreepje staat..:) zou mooi zijn natuurlijk! Hihi
    Maar gezien je nod pas 19 april is..zou ik er even minimaal 48 uur tussen laten en daarna pas weer een test doen.. nu blijft de onzekerheid dag op dag.. en over paar dagen is de streep wss wat duidelijker :)

3. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Och ja ik hoop het echt!!! Ik weet dat eigenlijk moet wachten maar ik kon het niet hihi :p op mijn laptop zie k m wel, al ik mn scherm kantel iets beter, maarja het kan natuurlijk nog alle kanten op he ;)
    Wat duren de dagen toch lang!! ;)

4. Angie88

Angie88 Lid

2 apr 2015
    52
    0
    0
    Ja vertel mij wat!! Cyclusdat 26 en cyclusdag 30 getest. Helaas negatief. Maar nu cyclusdag 31, al 2 dagen chagerijnig, rugpijn hoofdpijn alles maar geen ms te bekennen.. zou het dan toch nog kunnen?gezien me langste cyclus 34 dagen is tot nu toe... Zo blijf je in onzekerheid hahaha

5. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Poeh ja je hebt wel wat symptomen! Zo vervelend ook dat zw-symptomen lijken op ms-symptomen!! Ik hoop echt voor je dat je nog positief gaat testen! Er zijn ook dames die pas laat positief testen dus het kan zeker nog! ;)

6. Angie88

Angie88 Lid

2 apr 2015
    52
    0
    0
    Ja dat is het nadeel ja haha..maar normaal gesproken heb ik (als ik overdag dit soort klachten heb) diezelfde nacht mijn ms.. heel apart..

mijn lichaam heeft me al eerder voor gek gehouden, paar maanden terug toen ik dacht perongeluk zwanger te zijn..ik ging mezelf gek maken ook, was toch allemaal spannend..toen duurde mijn cyclus alsnog 34 dagen haha al die mindf*ck voor niks geweest.:D

Mijn vriend en ik zijn nog niet eens officieel begonnen, pas vanaf komende cyclus eigenlijk dat we besproken hebben, en ik maak mezelf nu al gek..

maar als ik me vandaag zo blijf voelen en morgen vroeg nog steeds geen ms te bekennen is, dan gooi ik er weer ff test tegenaan denk ;) anders duren die klachten wel erg lang :S

morgen is mijn cyclusdag 32.. dus als ik weer 34 dagen heb deze cyclus en ik gebruik een vroege test moet ie toch iets aangeven mocht het toch zo zijn?? :(

7. Helena88

Helena88 Actief lid

12 feb 2015
    272
    40
    28
    @Loessje ik zie echt wel een streepje! Hopelijk loopt ie mooi op de komende dagen!

Ik moet nog 6 dagen wachten tot mijn NOD. Ik ben al 2 dagen erg moe. Maar ja ik denk het haast niet deze maand, want ik voel mijn maandelijkse puist bij mijn neus opkomen :x en mijn borsten doen ook al zeer zoals elke maand.

Ach ja hopen op veel roze dames!!

8. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Loessje ik zie hem ook!

9. Fiol

Fiol Actief lid

8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Gelukkig die tweede foto loesje, ik zie het streepje!

10. Angie88

Angie88 Lid

2 apr 2015
    52
    0
    0
    ik heb de afbeelding even bekeken via mijn telefoon en dan zie ik ook een streepje inderdaad!!! :D

Welk merk test gebruik je als ik vragen mag? gezien je al heel vroeg test... misschien ook eens proberen :)

ik heb cd 26 getest met een test van testjezelf.nl, cd 30 met een clearblueplus, en komende dagen test ik nog x als mijn ms weg blijft met een test van de action..

11. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Angie ik test met kruidvat testjes, 2 voor 5 euro :) die schijnen gevoelig en betrouwbaar te zijn!
    En je kan zelfs op je NOD nog negatief testen terwijl je wel zwanger bent, tenminste die verhalen lees ik hier zo nu en dan nog wel eens ;)

Bedankt voor de reacties dames! Ben ik toch niet helemáál gek hihi ;) maar ik ga er nu niet meteen vanuit dat ik zwanger ben hoor, nog even afwachten...

12. Sunshine89

Sunshine89 Actief lid

1 feb 2015
    126
    4
    18
    Ik lijk ook wat te zien loesje! Spannend..

Hier gaat alles goed:) blijf het wel spannend vinden.. zal het goed blijven gaan?!
    Vrijdag nog een keer testen om te kijken of het een knaller is. Al vond ik mijn streep voor 11dpo al heel mooi! Ook doe ik in het weekend nog een clear blue testje..

13. JChris

JChris Actief lid

22 feb 2015
    324
    66
    28
    Wat een leuke berichten! Gefeliciteerd roze dames!

14. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Vanmiddag toch maar getest.. met een niet geconcentreerd middagplasje... een heeeeeeel licht tuurstreepje... Dus morgenvroeg doe ik er nog 1.. en dan is het of of en geen middenweg hoor hahaha

15. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @miek. Mooi streepje al zeg!! Vind hem heel duidelijk.

@potato. Jammer van de 2e negatieve test :( hoop volgende ronde meer geluk!!

@ladytwillight. Balen meid! Na rustige ronde nu weer aan de bak? Duim voor je!

@mamavanhayden. Das balen :( hoe is het mogelijk...

@smirre en Fiol. Ook jullie balen van de negatieve test... Op naar de volgende ronde.

@duckje. Tnx voor het overzicht!! Wat jammer dat bij jou de duivels zijn begonnen! :(

@rosa. Je moet toch na 5 min aflezen? Telt zo'n streepje wel na een uur?

@angie en willemientje. Wachten dus...

@vlinder. Spannend. Morgen nog een!?

16. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @loesje. Zag idd niks op de eerste foto... Allebei niet. 2e foto licht streepje.

@mamavanhayden. Wat spannend!!! Hoop morgen mooi streepje voor jou!

17. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Nou bij deze dan ook nog maar even mijn test van gisteravond.
    Heb er nog 1 in huis, deze wil ik vrijdag of zaterdag doen om te kijken of het is opgelopen.
    Wil er eigenlijk geen meer in huis halen, maar van de andere kant wil ik blijven doortesten, omdat ik het wel wil weten wanneer ik een eventuele bloeding krijg, of het feest dan weer voorbij is...

Bijgevoegde bestanden:

18. Sunshine89

Sunshine89 Actief lid

1 feb 2015
    126
    4
    18
    Zusje.. voor jou extra spannend nu! Ik duim voor je dat het dit keer goed gaat!

19. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    61d4e6234a0323c8e76ddc2ea27bfaba.jpg

Ff foto met filter zodat t duidelijker is... Ze hebben de kleur in t echt....

20. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Alle roze dames van harte gefeliciteerd. Super leuk dat jullie zwanger zijn. Geniet van jullie zwangerschap.
    Alle dames op rood :( balen zeg. Sterkte en succes in de volgende ronde.
    Alle tuurders succes ik hoop dat jullie snel een oplopende test hebben.

Hier nog alles rustig. Vanmorgen toen ik op mijn werk aankwam dacht ik dat ik ongesteld geworden was. Ik als een gek naar het toilet en wat ingedaan. Maar toen ik wilde verschonen geen menstruatie te bekennen ;).
    Had vanmorgen wel echt menstruatie klachten maar nu weer nergens last van.
    Afwachten dus. .....

Deel Deze Pagina