Nou ik kon het niet laten ook even te testen met al deze verhalen.. Maar hoe lang ik ook tuur ik zie niks! Ook nog helemaal geen tekenen van ms, wel heel de ochtend misselijk geweest! Maar nu ook wel al heel veel(lees ruim een liter) water gedronken.. Ben ook niet zeker van m'n NOD dus voor mij gaat de onzekerheid nog even lekker door😁 wie weet zondag nog een keer testen als er dan nog niks is! Gefeliciteerd voor alle zwangeren! Meiden op rood! Balen en wie weet tot in de volgende ronde! Wachters en tuurders met mij veel succes!!
Nou ik had me vanmorgen verslapen, dus niet kunnen testen! Mijn NOD is morgen trouwens, foutje in banner en lijst 😁 Ik zal morgen op mijn NOD (als ik nog niet ongesteld ben) nog eens testen!
Ik hoop voor jou dat je nog een mooie positieve test in handen hebt deze week, en anders op naar een stressvolle volgende maand, vol liefde en geluk.. Ik bedoel natuurlijk stressLOZE
Misschien stomme vraag. Maar zat net te kijken wanneer ik uitgerekend zou zijn als alles goed blijft gaan..krijg verschillende datums nu weet ik het ff niet haha. Mijn laatste menstruatie begon op 18 maart.. op 2 april positieve ovulatietest. Mijn eerste normale cyclus was 35 dagen en mijn tweede 33 dagen.. Weet iemand me dit te vertellen?
Rond de kerst ik heb 16 maart me laatste ms gehad en dan zou het 24 dec zijn ongeveer. Maakt niet uit wanneer je eisprong was ze rekenen dan vanaf de dag van je laatste menstruatie..
Nou dames heb NIET GETEST vanmorgen, wauw vind ik echt knap van mezelf haha! Eigenlijk durf ik ook niet.... Ben zo bang dat ie toch weer omowit zal zijn of dat mn ms doorkomt ofzo... Heb nog niet echt klachten ook, wel gisteren opeens diarree, eenmalig en mn tepels zijn iets gevoeliger dan normaal.... Verder af en toe steekjes of prikjes in mn onderbuik maar meer ook niet! Voel me niet anders nog... Hoop zo dat t goed gaat...!!!
Ik mag op rood, zoals verwacht. Natuurlijk vind ik het wel jammer, maar stiekum ook weer niet omdat mijn weerstand niet zo hoog is nu met de antibioticakuur en koortslip. Zal wel mijn banner aanpassen naar iets langer ben ik bang😊😊 Dames veel succes, ik blijf nog wel ff meekijken!👍🏻👍🏻
Jij ook succes Fiol in je volgende ronde Ml wil dat ik pas morgen test dus ik ga zo maar eens plassen Vind het zo lastig bepalen wanneer te testen. Ik was 11 mrt ongesteld geworden maar ik ben de maand erop eigenlijk altijd 1 tot 4 weken later, oftewel soms sla ik een maand over We hebben het alleen rondom wanneer ik dacht mn ei te voelen (tussen tweede paasdag en de volgende zaterdag) gezellig gemaakt dus ja Wat zouden jullie adviseren?
Loesje zullen we morgen samen testen? ? Ik heb ook morgen mijn nod en vanmorgen vroeg gelijk door naar de wc gegaan. Twijfel ook nog met welke test ik ga testen morgen. Nu 2 van action gedaan. Of zal ik toch maar kv2v5 halen? Zucht Meiden op rood. Dikke knuffel enhopen op een vette streep volgende maand. Dames in twijfel. hopelijk voor jullie snel duidelijkheid.
Vanmorgen weer getest, vandaag NOD! Binnen 3 minuten kwam er een heel licht streepje..... Maar ik vind hem misschien te licht...hoort dat wel op NOD? Hoort ie dan niet te knallen? Of kan dat ook nog oplopen dan? EDIT: Dit is ook de 1e maand dat ik totaal niet weet wanneer m'n ei is geweest, want ik had even geen zin in gedoe, merkte dat ik daardoor teveel ermee bezig was. Misschien is m'n ei wat later gesprongen? Kwaliteit van foto gaat weer achteruit....sorry daarvoor. In het echt is ie roze en duidelijk zichtbaar
Jammer Fiol... Is goed Annemie, ik test alleen wel heel vroeg hoor want ik moet werken... Zal dus rond 6 uur al zijn... Anonima ik vind het moeilijk te zeggen of ik iets zie op mn telefoon... Hoop dat je een laat ei heb gehad en over een paar dagen een duidelijke streep hebt!! Nu weer gauw aan t werk, volgende cliënt wacht op mij Fijne zaterdag lieve dames!
Ik lijk wel wat te zien hoor anonima, bij sommige mensen loop het hcg sneller op als bij anderen... Annemie ik test morgen ook met jullie mee, denk ik
Alle zwangeren gefeliciteerd. Alle dames op t wachtbankje succes. Dames op rood, succes in de volgende ronde. Dreamer ik hoop dat de volgende stap jullie nu ook echt dichter bij jullie kindje gaat brengen! Kennis van mij heeft zeer goede ervaringen met de fertiliteitskliniek in de buurt van leidscherijn geloof ik. Ik heb na dinsdag niet meer getest. Voelde ook verder de drang niet.misschien wel omdat ik er het afgelopen naar zoveel testen doorheen heb gejaagd. Eergisteren we 2l cb digi met indicator besteld. Deze verwacht ik vandaag binnen. Ik wil dan vandaag testen en volgende week nog een keer, om te zien of hij dan oploopt. Heb verder nog 1 action in huis. Maar die wil ik bewaren. Stel ik ga toch bloeden, dan kan ik daarmee mogelijk zien of het een mk is. De laatste 3x had ik namelijk witte testen direct na mijn bloeding. Moet wel zeggen dat ik me er vrij relaxed onder voel. Ik weet dat ik er toch niets aan kan doen, dus stressen heeft geen zin en is bovendien niet goed voor de baby...
Annonima ik zie wel een streepje hoor! Hopen dat ie mooi oploopt!! Loesje, Annemie en patruusje ik test gezellig mee morgen als er niks verandert vandaag! Spannend! Vandaag m'n neefje van 1,5 te logeren dus goede afleiding😊 fijne dag allemaal en voor de werkers werkse!!
Op NOD is die wel erg licht ik denk eerder dat je eisprong later is geweest. ik blijf duimen voor je knuf!