♥ nod lijst 15 t/m 21 april 2015 ♥ 15. (7) - Sam75, 39 jaar, ronde 2, 1e kindje samen - Ladytwilight, ronde 10 , 2e kindje - Beeb1987, ronde 7, 1e kindje - Angie88, ronde 1, 1e kindje - Smirre1, 38 jaar, ronde 1, 1e kindje - Dracaena, 25 jaar, ronde 7, 1e kindje - Kelly, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje (1 kindje is overleden) 16. (5) - Simba32, 35 jaar, 3de ronde , 2e kindje - zusje84, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje - Potato, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje - Fiol 38 jaar, 1e ronde, 2e kindje - LadyLien, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje 17. (6) - Anonima257, 23 jaar, ronde 7 (na MK), 1e kindje - Dreamer, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje - Nine85, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje - Ellamalou, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje - Liefdeee, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje - Wallflower, 22 jaar, ronde 1, 1e kindje 18. (10) - Duckje, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje - SweetPrincess, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mamavanSem1, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje - MamavanHayden, ronde 22, 2e kindje - SatenKaari, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje - Rosa887, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje - Mommy11, 24 jaar, ronde 1(na mk), 3e kindje - Sunshine89, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje - Miek 88, 2e ronde, 1e kindje - Willemientje, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 19. (10) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk - Teletubbie, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - 15augustus, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje - Loessje1987, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje - Saszoe, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje - Bo87, 28 jaar, ronde 10, 3e kindje - JChris, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje - Hummeltje 1, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje - Vlinder 2010, ronde 3, 2e kindje - Fleur259, 38 jaar, ronde 10, 2e kindje 20. (3) - Rae, 31 jaar, ronde 1, 4e kindje - Ely, 28 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje - Boefje2012, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje 21. (7) - Cosy, 29 jaar, ronde 9 (na 2e mk), 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje - Patruusje, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Puppy28, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Helena88, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje - PME, 31 jaar, 6e ronde 1e kindje - Goldfishie, 32 jaar, ronde 25, 1ste kindje buiten de lijst: (0) totaal: (48) zwanger (6), ongesteld (13),mmm (1),negatieve test (3), twijfel-/tuurtest (3) De lijst niet kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. Quote en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet!
Balen Fiol en Ellamalou! En wat een boel testers morgen! Spannend Anonima: Ik zie het streepje ook heel licht hoor, loopt hij wel iets op?
Oohh jee ik heb wat geruststelling nodig... Net heel iets lichtbruin/oranje achtig verlies gehad... Was maar weinig hoor maar ben zo bang dat het toch niet zo is...? Morgen dus NOD, durf amper nog naar de wc! Ben wel de hele ochtend al misselijk trouwens en keelpijn, misschien een griepje of toch symptomen? Je kan iets bruinverlies hebben voor je NOD en toch zwanger zijn toch? Bah, het liefst zou ik vanmiddag een test doen maar ik zal me inhouden!
@loesje k zou t niet weten. K merk wel dat er heel wat teleurstelling is geweest door 'tuurstreepjes' en later toch ms.. K heb mezelf voorgenomen dat ik bij mijn officiele eerste ronde niet ga testen voor nod.. Scheelt in geld en teleurstelling Maar aan de andere kant heb k het wel eens gelezen dat mensen inderdaad wat oud bloed verliezen ondanks zwangerschap en dat stelt weinig voor in de meeste gevallen K duim mee voor je!! Wacht even af..even genieten en probeer te bedenken dat als het nu niet raak is je weer een nieuwe kans gaat krijgen komende ronde
Tsja kan nu niets anders doen dan wachten... Verder nu niets meer verloren gelukkig *afkloppen* was ook maar heel weinig hoor wat ik zei!
Ik mag vrees ik op rood. Heb bruine afscheiding sinds gisteren Even niet bijgelezen, het is te veel! Maar zwangere gefeliciteerd! En iedereen met rode duivels... Niet leuk!!!
Loesje. Das knap balen. Ik duim voor je dat t meevalt. Hier goed gesprek met ml gehad. We hebben besloten om voorlopig niet meer te testen. De onzekerheid dat een test mogelijk niet op zou lopen wil ik niet. Ik ben nu relaxt. Mocht het fout gaan, gaat het fout. Pas bij de rode duivels ga ik zeggen dat het mis is en voor nu gaan we duimen dat het goed mag blijven gaan. Ik wens iedereen heel veel succes!
Ik heb twee dagen geleden al een test gedaan. Positief resultaat. Het vergelijken van de streepjes en de onzekerheid maakt ons gek na twee miskramen. Vandaar. De eerste periode is al slopend genoeg. We gaan het zonder verdere testen afwachten.
Oooowww hahah dat ben k dan vergeten k hou t soms niet meer bij hoor maar mocht ik het nog niet gedaan hebben hierbij alsnog gefeliciteerd!! Ja dan snap ik wel waarom je het nu hierbij laat ja! Probeer te relaxen en ik duim mee voor je dat het nu goed gaat komen!
Nou ik was zelf ook n beetje dom hoor, had 'voor het geval dat' een tampon in gedaan, toen ik die eruit haalde zag ik op de punt wat lichtbruinige afscheiding nu niets meer verloren gelukkig! Net nog even heerlijk geslapen, hele dag misselijk geweest... Morgen ochtend laatste kv testje doen en als die behoorlijk positief is dan maandag hopelijk cb met indicator! Hoe ist met jullie dames? Nog symptomen/klachten?
Hier voornamelijk in de avond misselijk. Mijn (.)(.) Vallen in de smaak bij ml. Hihi opgezette aderen en laten we het maar niet over de emoties hebben. Hihi
Vervelend die misselijkheid! Mijn (.)(.) Zijn nog niet erg veranderd naar mijn idee, maar het is ook nog even afwachten of ik morgen ook nog positief test heb wel t idee dat mn tepels gevoeliger zijn! Wat doe jij tegen de misselijkheid?
Loesje, bruinverlies voor NOD komt (heel) vaak voor - ook als je positief getest hebt! Zolang het geen helderrood bloed is, zou ik me niet te druk maken; al snap ik je onzekerheid erg goed hoor. Hier nu 7 dpo. Wat gevoelige tepels, verder weinig aan de hand. Redelijk 'normale' witte vloed - volgens mij niet anders dan anders. Ga niet testen voor NOD - heb ten eerste het gevoel dat het niet raak is en mocht het wel raak zijn, dan schiet ik met een tuurstreepje nog vrij weinig op. Fijn weekend allemaal!
Dank je teletubbie, fijn om t nog even van iemand anders te horen Ik heb ook pas sinds vandaag echt 'symptomen' zoals die vermoeidheid en misselijkheid... Dus ik hoop voor je dat je ms uitblijft! (Over 12 uur weet ik meer!)