ook ik ben deze ronde begonnen met ovu testjes en ik heb mijn ei gevonden.. is toch eerder dan ik had gedacht/berekend/verwacht... spannend hebben goed geklust ook op de dagen dat het testje nog niet positief was en we klussen rustig door gewoon omdat het kan en leuk is haha daarna is het afwachten tot nod
Ik zit met precies hetzelfde! Wel op cd 14 ipv 13. Maar ook hetzelfde qua slijm en ovutesten! Heb jij al wel een knaller gehad dan? Ik nog niet namelijk...
Ik doe deze ronde eens een keer helemaal niets aan het zoeken van mijn ei... de afgelopen rondes als een gek met ovulatietesten aan de gang geweest en daardoor bijna panisch geweest met af vragen of de timing wel goed was en we 'moeten' vanavond klussen... echt niet leuk, en steeds zonder succes! We doen het nu zo regelmatig mogelijk maar vooral wanneer we zin hebben... heb geen zin meer in valse hoop, stress, en geld uit geven aan die dure tests! ben het echt zo zat vriendlief wordt er ook niet vrolijk van als ik 2 keer per dag zo'n test doe, hij vind het onzin
Welke tests gebruikte je dan? Ik die van zwanger en kids en vind de prijs wel meevallen. Plus ik test maar 1 keer per dag, dus dat scheelt al de helft Maar snap je wel hoor! Door die testen ben je er wel heel erg op gefocust. Zelf vind ik het juist wel fijn. Gebruik ze pas voor de 3e ronde, maar doordat ik al wat langer bezig ben, vind ik het juist fijn om te weten waar ik aan toe ben. Het geeft mij juist meer rust in 'timing' en het op het juiste moment doen. Zonder testen was het voor mij vaak meer gokken wanneer eisprong was, nu heb ik meer zekerheid. En naarmate de tijd vordert, wordt het hier helaas sowieso al meer 'moeten' Tja, iedereen staat er anders in en ervaart het weer anders. Maar we gaan voor een mooie roze lijst hier en ik doe mee
Nee vind heel raar hele dag tot nu erg veel slijm, waar je draden van kunt trekken maar Ovutest was net weer negatief, het lijntje is licht en superdun, weet nu niet wat ik moet doen?? Wel of geen eisprong binnenkort
Sowieso gezellig maken zou ik zeggen😊 ik he geen ervaring met ovu testen maar je lichaam vertelt je meer dan testen kunnen doen denk ik dan maar! Succes!!
Ik gebruikte die van kruidvat, ik heb zwanger&kids pas een paar weken terug ontdekt Mijn ei was elke ronde mooi halverwege de cyclus dus ik denk dat ik er vanuit mag gaan dat het deze keer ook zo is en we klussen gewoon de hele cyclus door! Mijn libido lijkt nog steeds te stijgen na het stoppen met de pil dj's dat komt wel goed hihi Roze was altijd al 1 van mijn favoriete kleuren dus ik hoop ook op een heeeeeeel mooie roze lijst!
Ik snap beide kanten! Wel ovulatietesten, omdat als ze goed hun werk doen, je er dan vanuit kan gaan dat je heel snel een eisprong hebt. En geen testen, omdat het ook best wel wat stress kan opleveren! Hier al jaren geen normale cyclus gehad i.v.m. spiraal. En nu vind ik het fijn om te weten of ik nog een eisprong heb, en of mijn cyclus weer is zoals hij vroeger ook altijd was. Ik heb zelf tot nu toen weer een regelmatige cyclus, maar ik kan me voorstellen dat als je een onregelmatige cyclus hebt, je sneller met ovulatietesten in de weer gaat! Ik sta er verstelt van dat je lichaam je zoveel vertelt. Qua temperatuur (als je deze elke dag opmeet). Qua cervixslijm. Qua gemoedstoestand (meer zin om te vrijen tijdens vruchtbare dagen). Qua ovulatiepijn. Niet iedereen zal dit zo ervaren, maar ik denk dat ik zonder testen en temperaturen precies kan zeggen wanneer mijn vruchbare dagen zijn, en zelfs mijn eisprong voel ik. En toch blijft die onzekerheid nog! En zo maken we onszelf weer gek..
Loessje87 ik ben het helemaal met je eens. Deze maand ga ik dat ook niet meer doen. We doen het zo regelmatig mogelijk. Ik heb ook elke maand netjes mijn eisprong. Ik slikte op een gegeven moment ook van die grote kapsules (zwanger worden Etos) en ik hield me er te veel mee bezig. Eerlijk gezegd slik ik nu zelfs geen foliumzuur meer. Slikken jullie dat allemaal wel? Ik weet dat het moet maar is het erg als ik foliumzuur slik zodra ik mijn eisprong heb gehad of zodra ik erachter kom dat ik zwanger ben? Ik hoop ook op heel veel roze!
Ik heb inmiddels steeds meer slijm en mijn ovu testjes lijken iets op te lopen.. Ik slik sinds ik gestopt ben met de pil foliumzuur.. verder niks. Maar ovu testjes of niet..we hebben allemaal 1 doel en dat is heel veel roze deze maand
Ik slikte eerst alleen foliumzuur, maar nu slik ik compleet mama van davitamon. Dat is ook het enige wat ik nu neem.... Schijnt goed spul te zijn Ze zeggen dat je het beste foliumzuur kan gaan slikken meteen wanneer je probeert zwanger te worden... Vandaag begint als het goed is mn vruchtbare periode! Toch wel spannend weer he.... *denk roze* hihi
♥ nod lijst 15 t/m 21 april 2015 ♥[/COLOR][/B] 15. (3) - Sam75, 39 jaar, ronde 2, 1e kindje samen - Ladytwilight, ronde 10 , 2e kindje - Beeb1987, ronde 7, 1e kindje 16. (2) - Simba32, 35 jaar, 3de ronde , 2e kindje - zusje84, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje 17. (5) - Anonima257, 23 jaar, ronde 7 (na MK), 1e kindje - Elana, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje - Dreamer, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje - Nine85, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje - Ellamalou, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje 18. (1) - Duckje, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 19. (5) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 na - Teletubbie, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - 15augustus, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje - Loessje1987, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje - Saszoe, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje 20. (1) - Sunshine89, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje 21. (6) - Cosy, 29 jaar, ronde 9 (na 2e mk), 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje - Patruusje, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Boefje2012, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Puppy28, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje -Helena88, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje datumloos: (1) - mamavanSem1, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje buiten de lijst: (0) totaal: (24) zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) de lijst niet kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. Quote en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet!
IK slik ook sinds we begonnen zijn aan onze kinderwens foliumzuur. Is inmiddels zo'n vast onderdeel van mijn ochtendritueel geworden, dus die houden we er mooi in!
Joehoeeeee!!! Daar was ik weer.... kom me toch maar weer hier melden😂😂 Stond 1 lijst verder vanwege mijn lange lf... maar mijn ei is nu volop in groei en springt sowieso vanacht... Dus dat is 1 april grappig he:') MamavanHayden ronde 22 (mijn geluk getal) 2e kindje en nod de 18e!
Grappig lees meerdere berichten over een vroeg ei... Ik heb ook sinds gisteren (dag 7) heel veel slijm en wat draden. Dus wie weet komt mijn ei ook wel vroeg!! Hier gaan we het lig maar gezellig maken
Dag dames, Mag ik mij nog aansluiten? Ben meestal druk druk druk maar vind het wel gezellig om mee te kletsen. November '14 gestopt met de pil, 19 februari '15 een BBZ gehad waardoor mijn rechter eileider is verwijderd. Nu is mijn NOD 20 april, 4de kindje , officieel weer 1ste ronde Rae
Ik moet mezelf helaas van de lijst halen, gezien ik door omstandigheden deze maand niet zwanger mag worden (lang verhaal). Helaas. Hoop dat alle andere dames goed gaan!
♥ nod lijst 15 t/m 21 april 2015 ♥ 15. (3) - Sam75, 39 jaar, ronde 2, 1e kindje samen - Ladytwilight, ronde 10 , 2e kindje - Beeb1987, ronde 7, 1e kindje 16. (2) - Simba32, 35 jaar, 3de ronde , 2e kindje - zusje84, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje 17. (4) - Anonima257, 23 jaar, ronde 7 (na MK), 1e kindje - Dreamer, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje - Nine85, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje - Ellamalou, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje 18. (1) - Duckje, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 19. (5) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 na - Teletubbie, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - 15augustus, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje - Loessje1987, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje - Saszoe, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje 20. (2) - Sunshine89, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje - Rae, ronde 1, 4e kindje 21. (6) - Cosy, 29 jaar, ronde 9 (na 2e mk), 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje - Patruusje, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Boefje2012, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Puppy28, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Helena88, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje datumloos: (1) - mamavanSem1, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje buiten de lijst: (0) totaal: (24) zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) de lijst niet kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. Quote en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet!
Je staat er bij Rae Leuk zeg, een 4e kindje! Wat vervelend Elana, hopen dat je volgende maand weer mee mag doen!