Ik snap er even weinig meer van. Oktober vorig jaar ben ik (veel te vroeg) bevallen van mijn dochter, ze mocht niet bij ons blijven. Sindsdien had mijn cyclus volledig overhoop kunnen raken door alle stress, verdriet en rouw, maar niets is minder waar. Keurig vier weken na de bevalling werd ik ongesteld. Sindsdien heb ik een zeer gemiddelde cyclus en menstrueer ik elke 28 dagen, met begin 2016 een eenmalige uitschieter van 30 dagen. Maar nu had ik vorige week vrijdag 29 april ongesteld moeten worden en zit ik nu dus al op 32 dagen. Normaal voel ik het wel een beetje aankomen, maar nog geen pijntje of tekenen niets. Gister ochtend ook maar even een testje gedaan, ook al voel ik me totaal niet zwanger en dat antwoord gaf de test vervolgens ook. Maar hoe kan dit nu? Na al die maanden een keurige regelmaat gaat m'n cyclus opeens maf doen? Herkent iemand dit en waar zou het aan kunnen liggen? Ik zou bijna denken dat mijn lichaam het aan voelt komen dat ik volgende maand weer klaar denk te zijn voor een nieuwe zwangerschap... Zucht. Iemand ideeën, tips, ervaringen?