Mijn eisprong is denk ik morgen. Heb ovulatie testen gedaan maar ivm lange dagen werken werkte het niet dus heb het niet goed deze maand kunnen doen. Mijn temperatuur is nog laag al 2 dagen dus ben benieuwd. Hopen op veel roze deze maand 😊💗
Wat ben ik blij dat het forum het weer doet! Heb jullie ervaringen nodig! Sinds maandag heb ik al kleine steekjes in mijn onderbuik en wat menstruatieachtige pijn wat naar de binnenkant van mijn benen trekt en naar mijn rug. Mijn borsten zijn voller, heb witte afscheiding en ben vandaag niet te genieten. Geen trek, soms een vlaag van misselijkheid. De steekjes en menstruatiepijn zijn sinds vanmiddag weg. Zou dit een innesteling kunnen zijn? Ben nu waarschijnlijk 6 of 7 dpo. Het lijkt mij wat vroeg voor een innesteling, maar heb deze krampjes nooit eerder gehad...
Ik wil me graag aanmelden voor deze lijst! ik ben 32 jaar, tweede kindje, ronde 6. Nod is 21 april. Ik mag op het wachtbankje. Heb lange cyclus en ben gister bij de huisarts geweest, die me naar de gynaecoloog heeft doorverwezen. Maar hopelijk heb ik hem/haar niet nodig meer over 2 weken Heb deze ronde voor het eerst tarwekiemolie gebruikt.
Jajo, helaas temp ik niet, kan het in de ochtend moeilijk doen omdat het niet regelmatig lukt.. Ik hoop ook op veel roze deze maand
De dagen voor je eisprong ben je als vrouw het meest vruchtbaar, om de dag schijnt voldoende te zijn. Van Iedere dag schijnt de zaadkwaliteit achteruit te gaan. Maar ja doe vooral wat je wilt! Het moet geen verplichting zijn vind ik
Ik ben voor het eerst onzeker over wanneer ik mijn eisprong heb. Normaal voel ik hem keurig op tijd! Nu vermoed ik dat het afgelopen zon/ma is geweest. Maar niet helemaal overtuigd
Ohh wauw! Precies dit heb ik! Alleen heb ik al eerder voor NOD gehad: pijnlijke borsten, veel vloeien, ongi krampem. Voor t eerst nu heb ik hoofdpijn, jankerig en gloeiende wangen alsof ik koorts heb.... Durf bijna niks meer te voelen in mn lichaam!
Nou dat geloof ik wel ook echt want toen bij m'n eerste zwangerschap om de dag gedaan en bij de tweede maar spontaan twee x en gelijk raak en nu al drie rondes die dagen voor en rond ei elke dag en niks.. Hangt ntl ook echt wel met andere dingen samen maar wel gezien dat er dan niet echt veel zaadjes meer zijn als je t zo vaak doet.. Nu klussen we wel om de dag
Dat is helemaal waar. Voeding/roken/ alcohol/stress etc spelen ook een grote rol. Super zo snel zwanger al 2x! Ik was met onze zoon ook in de 2e ronde al zwanger, ben benieuwd hoe het nu loopt
Arankaa, die gloeiende wangen had ik ook vandaag en die hoofdpijn heb ik heel licht gehad maandag en dinsdag. Huilerig ben ik niet, wel flink humeurig. Kwam thuis van werk en had gelijk ruzie met mijn vriend. Ik twijfel of ik eerder ga testen. Ben zo bang voor de teleurstelling als het niet zo blijkt te zijn.... Oh vergeten erbij te vermelden. Ik laat de hele dag maar boeren. Vooral na het eten.
Mn vriend zegt nu al dat ik moet testen. Maar wil geen teleurstelling! Iedere keer denk ik weer, t zal toch wel weer negatief zijn... Weet ook niet helemaal wanneer mn eisprong was... Ik denk tussen 5 en 8 dagen terug... Zal al wel te snel zijn om nu al iets te voelen denk ik?
Bij mij precies hetzelfde! Had vorige week dinsdagmiddag een positieve ovulatietest. Ei dus waarschijnlijk gesprongen op woensdag of max donderdag vorige week. Alleen had ik vrijdagavond opeens rekbaar slijm. Dit was ook voor het eerst. Als ik vrijdag als ovulatiedag hou, is het voor een innesteling wel heeeeel vroeg bij mij. Hou ik het op woensdag of donderdag kan het net...
ze zeggen dat de innesteling meestal tussen de 5 en 8 dagen is? Ik heb afgelopen zondag ochtend een overduidelijke positieve ovulatietest gehad. maandag ochtend behoorlijk krampen gehad. paar uur lang.. ik ben er zo goed als van overtuigd dat t me eisprong was. maandags ook een ovulatietest geedaan .. spierwit! is toch raar zo snel na een positieve ovulatie test? normaal duurt t toch 24 tot 48 uur?
Dit had ik ook. Dinsdagmiddag bijna positieve test, woensdagmiddag was hij al veel minder duidelijk. Heb begrepen dat dit te maken heeft met een korte piek...
Kvdk dat zou goed kunnen dat hij daarna weer helemaal wit is. Mijn piek duurt soms ook maar heel kort. Blijf je wel doortesten? Ik test wel door, vooral deze ronde. Bij mij lopen de ovutesten vaak 2x op, waarvan de 2e keer altijd positief is. Vandaag is het een week geleden dat ik m'n positieve test had, maar vandaag is hij weer een heel stuk donkerder dan normaal! Snap er niets van.. Sowieso zijn alle testen van deze cyclus allemaal een stukje donkerder dan de afgelopen rondes.. Kan dat door de miskraam van de vorige keer komen?
oke.. thanks voor de reacties. en hoe zit dat met de eisprong? ik heb dus zondags ochtend vlink positief getest..maandag ochtend behoorlijk kramp.. daarna omo wit test. Kun je als je zondag ochtend positief test de volgende dag al je eisprong hebben? wanneer zou ik kunnen testen? ik had bij mijn dochter al mega vroeg een positieve test... wanneer gaan jullie testen?
Eisprong is na 24-48 uur na een positieve test. De eisprong zelf voel je niet, de groeispurt van de follikel wel. Ik zou ervan uitgaan dat je gister je eisprong hebt gehad, dan is je Nod ongeveer 14 dagen later. Dus 19-4
Ik zit ook op het wachtbankje, gisteren de eisprong en vandaag de eerste keer Utrogestan, duimen maar!