Nee stom heh.. Misschien als ik maandag (NOD) nog niet ongesteld ben.. Dat ik er wel een op haal.. Laat je het morgen weten meid
action is vaak pas op nod positief, heb je geen kruidvat in huis ? ik heb action kruidvat en zwanger en kids(de gevoelige) in huis, ik ga morgen denk ik zwanger en kids doen van die andere heb ik er nog maar 1 en van die 3 haha
Ik heb net een ovulatie testje gedaan (ik moest gewoon ergens over heen plassen...) maar hij is negatief. Betekend dat nog iets? Soms lees je toch dat een eventuele zwangerschap ook af te lezen is op een ovulatie testje?
Hoe zijn je testen normaal als j niet ovuleert? Want bij mij is dit als ze op en weer aflopen gaat echt binnen 24 u daarvoor en daarna is is ie echt licht Weet t fijne er ni van maar hoop dat t wat betekent! Vind m iig Nie echt licht hoor
Ja dat heb ik ook weleens gelezen maar of het een garantie is?!!! Gewoon maar een zwangerschapstest doen
Ik heb er redelijk veel over gelezen de afgelopen tijd en bij de meesten is hij pas op of zelfs ruim na nod positief. Dus mochten de ovutesten negatief blijven, maak je daar dan niet te veel zorgen over Mijn ovutesten zijn ook nog steeds negatief.. Ze zijn deze hele cyclus wel donkerder dan normaal, maar dat kan ook van de miskraam hiervoor komen. Dat mijn lichaam daardoor meer LH produceert ofzo?
Ik zal morgen ook een ovulatietestje door het zelfde plasje halen, hebben we gelijk antwoord oo de vraag of hij voor NOD en dus met een klein beetje Hcg al positief uitslaat. Meiden wat spannend dat er zo veel mensen morgen gaan testen!!
Hihi dan doe ik dat ook! Ben benieuwd Heb alleen mijn ovulatietesten nog nooit met ochtendurine gedaan.. Ik test trouwens al om 5.00 uur Dan moet manlief opstaan om te werken en hij wil er graag bij zijn
Ik zou ook mee willen experimenteren maar mijn ovulatietesten zijn op... 😁 Stond vandaag in de Kruidvat maar gezien minipositieve zwangerschapstest toch maar laten liggen...
whahaha mijn ovulatie test is precies even donker als die van jou (ook van de action) ik moest vanmiddag ook gewoon ff kijken
Spannend morgen durf r niks over te zeggen! Vind m best donker maar weet Nie hoe donker hij nu dan al zij moeten zijn! Hoop dat jullie positief testen!