He lieverd! Goed en met jou? Hoe ver ben jij in je cyclus? Ik heb di of wo m'n nod, kan alweer aftellen! Hoop zo dat t nu wel raak is. Ben er minder mee bezig in m'n hoofd dan vorige rondes om mezelf de gekte en teleurstelling te besparen maar voel wel een en ander dat ik denk zou t? T begon vanaf 5/6 dpo.. We shall see ga ook Nie eerder testen of ik moet wel echt zwaar overtuigd zijn.. Benieuwd hoe t met jou gaat! Je al even niet gesproken! Liefs, D
Gaat prima meis, wat goed om te lezen hoe je er nu in staat👍top.. Ik hoop dat je dinsdag een mooie test in handen hebt.. Ik zit bijna op dpo6 nog half uur 😉 Dus nu NOG 6 a 7 dagen tot Nod Liefs en knuff 💋
Hihi gisteren de testen ontvangen en wil stiekem dolgraag testen. Maar ik mag van mezelf echt pas zondag testen. ik wist niet hoe snel ik vanochtend naar de wc moest zodat ik nu zeker niet meer kan testen jeetje wat spannend is het iedere maand toch weer. Zijn er dames die vandaag gaan testen?
Hha fenna wat super goed van je! Dat is mijn taktiek ook altijd! Hoeveel dpo zit je nu? Ik was al weer vroege wakker! Testen lopen mooi op 😁
Ik heb getest net met de actiontest. Lijkt toch weer negatief.... is cb plus gevoeliger dan die van de action? Gister ongesteld moeten worden maar nog geen tekenen daarvan! Ik had zo'n mooie droom, had een positieve test, maar helaas dromen zijn bedrog
Volgens mij zijn cb met weken indicator idd gevoeliger. Of je zou een k2v5 moeten halen. Wat super vervelend meid!
Mooi hoor Jajo! Hier gisteren een tempdip en een negatieve test op 10 dpo. Nu weer een hoge temp net als voor de temp dip. Dit is wel positief toch? Heb wel klachten maar die negeer ik maar gewoon.
Spannend hoor fenna hopelijk heb je dan een mooie positieve test! Mika zolang je temp hoog blijft is er hoop! Is dit je eerste ronde tempen? Ik dacht op 9 dpo een Lage temp te hebben, maar had toen maar 1.5 uur geslapen. Toen ik 5 uur had geslapen was m'n temp gewoon weer heel hoog. Ik ging altijd op 9 dpo omlaag wanneer ik niet zwanger was en anders op 9 dpo omhoog. Maar dat verschilt bij iedereen! Mag ik je temp kaartje eens zien?
����nod-lijst 15 t/m 21 april 2016 ���� 15 april (8) duimpje86, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje lisan86, 29 jaar , ronde 4, 1e kindje klein, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje anoniem234, 28 jaar ronde 4, 2e kindje lach, 30 jaar, 5e ronde (zi), 2e kindje carnation, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje shedevil, 35 jaar, ronde 5 na mk, 2e kindje bianciie, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 16 april (4) blondandyoung, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje ditbenik, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje clarajilla, 24 jaar, ronde 18, 1e kindje mmm kimmie14, 30 jaar, ronde 22, 1e kindje 17 april (4) vikamustygrishi, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje arankaa, 23 jaar, ronde 7, 1e kindje krista1990, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 18 april (5) kvdv, 24 jaar , ronde 1, 2e kindje fenna87, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje josefien85, 31jaar , ronde 13, 2e kindje jajo, 28 jaar, ronde 11 (3 na afbreken zwangerschap) 2e kindje gjaf, 31jaar , ronde 2, 2e kindje, (nod tussen 16-18 april) 19 april (3) rozenikki, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje noah5, 34 jaar, ronde 8, 2e kindje mel7, 20 jaar, 1e ronde, 1e kindje 20 april (3) bella28, 29 jaar, ronde 17, 2e kindje selina26, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje Mell0408, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje 21 april (5) kimm17, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje mika90, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje larissa100, 28 jaar, ronde 6 na mk, 2e kindje babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje d83, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje datumloos. (1) perdiz, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 32 wachtbankje (20), zwanger (3), ongesteld (4), mmm (1), negatieve test (3), twijfel-/tuurtest (1) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hier vanacht helaas ongesteld geworden, ei toch eerder geweest dan ik dacht.. Volgende maand ga ik maar weer (goed) ovulatietesten gebruiken.. Hoop nog veel roze te mogen zien hier!!
Hey lieve dames! Deze ochtend opnieuw een test gedaan en weer positief, maar nog steeds heeeeeeeel licht... Hoop dat alles toch wel goed blijft gaan hoor! Ben trouwens een echte test-addict geworden 😱😂
Die van vandaag lijkt wel Weer wat donkerder dan die van gister! Probeer eens via Deze site de foto te verkleinen (ga naar verkleinen en vul dan 640x480 in, daarna opslaan) als je hem dan hier upload zie je de foto wat duidelijker. Want zodra zp de foto verkleind heb je enorm verkies van kwaliteit.
Ik heb vandaag niet getest, morgen ga ik weer testen! Pff ik hoop echt dat morgen het streepje nog duidelijker is! Vind het toch weer erg spannend. Ziet er goed uit Jajo! Zou je eens een foto willen plaatsen van deze test naast die van gister? Vind het altijd leuk om een rijtje te zien Het is licht, maar als ik de test van vandaag vergelijk met de test van de 13e, is hij zeker opgelopen Dus dat ziet er goed uit tot nu toe! Ik hoop dat je morgen of overmorgen weer een mooi donkerder streepje krijgt! Krista! Heb jij vanochtend getest? Ben zo benieuwd! Bianciie Wat klote zeg Ik hoop dat je volgende ronde meer geluk hebt! Dikke knuffel voor jou!
Ben zo bang dat het weer een lange cyclus gaat worden... Was de vorige keer ook zo, heel veel klachten, maar negatieve testen en dus cyclus van 41. Of ik moet me echt vergist hebben in mijn eisprong, maar dat kan haast niet!