NOD-lijst 15 t/m 21 April 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kimm17, 21 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika90

Mika90 Actief lid

1 feb 2016
    124
    48
    28
    Vrouw
    Vorige maand begonnen met tempen en toen ben ik ook rond 8 dpo gaan zakken richting mijn ongesteldheid.
    Deze maand drie dagen na mn ei begonnen met tarwekiemolie en het valt me wel op dat deze maand mijn temp veel stabieler is.
    Vorige maand meer pieken en dalen zegmaar.
    Ja tuurlijk mag je kijken, weet dat het toch afwachten is maar ach altijd leuk om er mee bezig te zijn. :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,2 KB
      Weergaven:
      2
  2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hier mijn rijtje.

Wat goed dat je een dag wacht! Dan moet je zeker duidelijk verschil zien! Ik kan niet wachten om morgen weer te testen haha

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Temp je ook? En had je je eisprong gevonden met een ovulatietest? Vervelend dat je cyclus nog zo schommelt! Niet vreemd na pilgebruik, maar wel super irritant. Hopelijk toch een mooie test een deze dagen!

Je hebt een mooi tempkaartje! Het zou best een innestelingsdip kunnen zijn. Als je een paar maanden tempt zie je een patroon in je temp. Spannend hoor meid! Wanneer ga je testen?

4. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Ik heb nog niet getest. Ben vannacht er 5 keer uitgeweest om te plassen & ben nu pas wakker. Is m'n urine nog geconcentreerd nu denken jullie?

5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hoe laat heb je voor het laatst geplast krista?

6. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Plas in een potje en kijk hoe donker ze is :)

7. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ja dat zou ik ook doen :) Spannend meis!

Jajo: Wat een fijn rijtje, leuk om te zien!! Ik hoop het ook heel erg dat de test duidelijker is! Vanochtend heb ik er niet helemaal aan gedacht, was met mijn hoofd ergens anders. Manlief heeft gister een aanrijding gehad en daardoor had ik erg slecht geslapen omdat ik steeds op hem lette of alles goed met hem ging. Gelukkig gaat het prima en heeft hij alleen wat schrammen :) Dus vanochtend zonder erbij na te denken gewoon doorgespoeld :)

Morgen, dan hoop ik zo erg dat hij duidelijker is. Ben bang voor de herhaling van de vorige keer. Maar toen namen mijn symptomen ook wat meer af en nu blijft het meer stabiel... Laat vandaag maar snel voorbij gaan hahaha! Maar het is echt ontzettend gezellig op het werk, dus dat komt wel goed. Heerlijk om samen met mijn collega's te zijn :)

8. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Wauw, loopt heel mooi op!

9. Krista1990

Het is licht van kleur... Niet geconcentreerd neem ik aan?

10. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Denk het niet dan.
    Probeer een aantal uur niet te drinken noch te plassen?

Bij mij werkt dat wel zo :)

11. Krista1990

Ja... Kan alleen dan verder vandaag weer niet samen testen. Ik moet zo werken en als ik thuis kom is mijn vriend weer weg :(
    Morgen dan pas... :(

12. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Oh, en alleen testen? Dan is het een verrassing voor hem?

Wij testen eigenlijk nooit samen... Ik doe de tests stiekem... :D

13. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Oh jammer meiske! Maar het geeft niet. Als hij positief is, dan is hij morgen sowieso duidelijker dan vandaag! En binnen 24 uur kun je weer testen :) Maar wel jammer, ik snap dat je daar wel van baalt!

14. Krista1990

Ja, zou ook kunnen. Maar hij wil echt graag erbij zijn. Dus ik wacht nog wel eventjes dan... Moet lukken (hoop ik)

15. Krista1990

Daarom lieverd. Is ook zo. En ga gewoon direct testen zodra ik wakker word... Ook al is het 02.00 uur... :D:$:D:$

16. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Hahaha goedzo schat! Maar probeer vanavond dan wel minder te drinken, want om 2 uur kan je urine nog niet geconcentreerd genoeg zijn :) Hihi dan kun je hem wel met een hele leuke verrassing wakker maken als de test positief is!

Wat voor symptomen heb je nu allemaal? Merk je verschil met de vorige rondes?

17. Krista1990

Ik zal inderdaad vanaf 20.00 uur ongeveer niets meer drinken.
    Hij gaat stappen, dus misschien dat ik wel test zodra hij thuis is (word dan altijd sowieso wakker)

Ik heb vooral last van m'n borsten (links eigenlijk voornamelijk) en een jeukende tepel. Veel afscheiding nog steeds. Steekjes in m'n onderbuik en ook uitstraling naar m'n onderrug. . En moet steeds boeren na het eten. En ben emotioneler, maar dit kan ook ergens anders vandaan komen.

Merk wel licht verschil, maar goed, mijn lijf doet raar dus geen idee (zit op dag 98 nu van m'n cyclus.!

En nu denk ik ook steeds, was m'n eisprong wel echt 2 weken geleden. Dom he?

18. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Spannend Krista!!! Ik snap die onzekerheid over je ei wel, ik zit met hetzelfde probleem haha.
    Ik heb 3 of 4 april mijn ei gehad (denk ik) 8 april savonds enorme pijn gehad voor een 15 min achter mijn schaambeen. Ik verloor toen een flinke klodder slijm en sindsdien veel buikpijn. Sinds gisteren ook pijnlijke borsten en hoofdpijn.
    Ben er behoorlijk door in de war

19. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Die symptomen vind ik steeds het lastigste! Er zijn zoveel zaken die van meerdere oorzaken afkomstig kunnen zijn... Zwanger, ziek aan het worden, ... :(

Waarom is een vrouwenlichaam toch zo ingewikkeld??

20. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Ze lopen mooi op!

Deel Deze Pagina