NOD-lijst 15 t/m 21 April 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kimm17, 21 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Zal wel goedkomen toch :)

2. kvdv

kvdv Niet meer actief

Oh wat enorm balen of niet??? Hopelijk morge een mooie test!!

Hier gaat t okey.. Vlagen misselijk enorm moe en raar gevoel in me buik. Oja en dorstig.. Veel zweten
    Had vanmorgen weer getest met action test.. Maar lijkt t zelfde misschien wel zelfs lichter. Maar ze zeggen toch dat je per dag hcg kan veranderen dus daar ga ik ma van uit. Morgen een kruidvat test weer doen.. :) hopelijk zie ik wat meer verschil.. Maakt me allemaal zo vreselijk onzeker

3. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Hele goeie vraag!! Ik weet het niet haha
    Het grappige is, mijn man is overtuigd dat ik zwanger ben en ik niet echt:cool:

4. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hetzelfde hier! De mijne heeft precies hetzelfde. Al is hij soms ook weer lekker sceptisch... Vanmorgen zei ik dat m'n tepels zo jeuken, zegt die ; oh dat heb ik ook wel eens.... Vast irritatie! 😂😂😂😂

5. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Whahhaha heerlijk! :D we hebben die mannen toch wel weer nodig voor een beetje luchtigheid

6. Krista1990

Hahahaha klopt! 😂😂😂😂

7. Krista1990

Ga misschien toch 'stiekem' testen.... 😅😁

8. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Hahaha, ik wil je niet op het slechte pad brengen! Maar ik zou het in elk geval niet kunnen uithouden.. :')
    Scheelt natuurlijk ook wel dat wij sowieso niet samen testen. Vl weet zelfs niet dat ik al getest heb, wil het pas zeggen als ik morgen op mijn NOD een duidelijke test heb...

Ik zei 'm deze ochtend wel dat mijn borsten pijn doen, en hij vroeg 'moet je je maandstonden krijgen?'
    Heb maar ja gezegd, want als dit morgen toch op niks uitdraait, heb ik hem liever niet blij gemaakt voor niks... :)

9. Krista1990

Whauwwwww wat knap van je dat je je stil kan houden zeg! Ik zou dat niet kunnen... Ik zou direct naar de stad vliegen om iets te kopen waarmee ik hem dan kan verrassen... Hahaha! 😂🙊

10. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Geloof me, heb al een hele set klaar liggen voor als ik morgen een positieve test heb... :D Doe morgen sowieso de CB Digital, daar staat het echt duidelijk op, als het daar inderdaad ook op staat, geef ik hem alles af... :)

11. Krista1990

WHOEHOE!!!! 😇 Ik vind het ook zo spannend voor jou. ❤️

12. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Blondandyoung Oh wat spannend, ik ben echt benieuwd hoe jouw vriend gaat reageren!
    Ga je morgen een cb met wekenindicator doen? Ik weet niet precies wanneer ik die het beste kan gaan doen.. Heb hem al een poosje klaar liggen hihi :) Wat zouden jullie allemaal doen, op nod (15dpo) de cb of nog wat langer wachten? Lijkt me leuk om dan 2-3 te zien staan ipv 1-2 :D Hmm... twijfel twijfel! Ik wacht denk ik eerst af wat de kv aangeeft..

Krista Ja ga je denk je vandaag toch nog testen? Oehhhh ik krijg gewoon kriebels in mijn buik haha, spannend!!! Duimen duimen duimen dat je een streepje te zien krijgt!!

13. Krista1990

Hihi! Super lief van je! ❤️❤️❤️❤️ Ja, ben iets eerder vrij. Heb om half 1 voor het laatst gedronken. Hopelijk om 17.00 uur thuis. Moet nu al plassen! 😄😂

14. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ohhh ben heel benieuwd krista!! Let me know :D

15. Krista1990

Maar natuurlijk lieverd! 😊

16. Mika90

Mika90 Actief lid

1 feb 2016
    124
    48
    28
    Vrouw
    Spannend Krista duim voor je!

Jajo volgens mij vroeg jij nog wanneer ik kon testen.
    Maandag is mijn NOD twijfels of ik zondag zal testen. Denk ook dat het afhangt van mijn temperatuur.
    Mocht hij hoog blijven test ik mocht hij zakken test ik niet..
    Duimen dat hij hoog blijft..

17. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Goed van je haha, ophouden voor het goede doel :D nog 2,5 uur en dan kun je testen!

Trouwens, gister heeft manlief het al verteld tegen zijn ouders. Ze waren bij ons op bezoek en het was allemaal best emotioneel door het ongeluk, dus toen flapte hij het eruit tegen hun. Even wat positiefs na alle schrik en spanning :)

Ze waren voorzichtig blij, omdat het de vorige keer ook zo vroeg is mis gegaan. Maar oh, wat gunnen ze het ons. Zo mooi om te zien en horen!

18. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Ben ook wel benieuwd! Dacht zijn reactie te filmen maar denk dat dat wat zou opvallen... :p

Ga de gewone CB doen, die aangeeft met plus/min en als die positief is ook de CB met wekenindicator :)

19. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Zondag zou je inderdaad al goed kunnen testen! Op hoeveel dpo zit je dan? Ik duim voor je dat je temperatuur fijn hoog blijft!!

Haha ook al zo spannend!! Ik leef zo met jullie allemaal mee... we moeten straks in het zwangerschapsgedeelte met z'n alle samen verder gaan kletsen!

20. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Weet je wat.. als mijn test morgen is opgelopen, doe ik die cb met wekenindicator ook! Dan haal ik in de week erop nog wel een nieuwe cb met wekenindicator om daar nog een keer mee te testen :D Gewoon, omdat het kan!

Deel Deze Pagina