Stomme rot cyclus is het... Heb gewoon geen controle meer over m'n lichaam en dat frustreert me het meeste eigenlijk. Nu voel ik ineens weer krampen in m'n buik, dat ik nu eigenlijk ook denk, zet nu maar eindelijk door ook!
Dat moet elke ochtend om een zelfde tijd toch? Vanaf wanneer moet ik daar mee beginnen? En hoe werkt dat dan?
Iedere ochtend, voor het opstaan, op het zelfde tijdstip en rectaal meten. Je begint hiermee op cd1 zodra je je eisprong hebt gehad stijgt je temp met minimaal 0.3 graden. Als je dit een paar maanden doet krijg je ook inzicht in je cyclus. Ik heb namelijk alsnog niet zwanger ben op dpo 9 dat m'n temp daalt en als Ik zwanger ben blijft hij hoog. Mij gaf het ondanks dat je er elke dag even mee bezig bent veel rust.
En als je niet elke dag rond zelfde tijdstip opstaat? Moet je dan een welker zetten? Dus ik kan daar dan de volgende cyclus mee beginnen dus. Dus ik zou dan echt via ovulatietestjes er achter moeten komen wanneer mijn eisprong is ook...
Ja idd je wekker zetten. met je ovulatietesten weet je wanneer je eisprong komt, daarna bevestigt je temp het.
en hoe heette dat middeltje wat je kan gebruiken om je cyclus regelmatiger te krijgen? En er was ook nog iets wat je kan gebruiken na je eisprong?
Teunisbloemolie om de cyclus regelmatiger te krijgen en tarwekiemolie voor na je eisprong om de innesteling te bevordenen. Ik ga mijn volgende cyclus met de tarwekiemolie starten. Ben benieuwd!
Dank je mop! Als ik jullie allemaal toch niet had! ❤️❤️❤️❤️
Hele dikke knuffel lieve Krista! Ik ben deze ronde begonnen met voor de eisprong teunisbloemolie en na de eisprong tarwekiemolie... Bij mij heeft het een goed effect gehad denk ik misschien inderdaad het proberen waard!
J dat klopt teunisbloemolie mag je niet gebruiken als je zwanger bent, dus je kunt het beste daarmee stoppen als je eisrong is geweest. Ik ben geloof ik de dag na de positieve ovulatietest gestopt. 3 dagen na de positieve ovulatietest ben ik daarna begonnen met tarwekiemolie. Die neem ik nu nog steeds in. Schijnt ook goed te zijn voor de eerste ontwikkelingen van het kindje geloof ik. Ik heb de tarwekiemolie bij de Tuinen gehaald. Daar heb je grotere capsules, die hoef je maar 1x per dag in te nemen. De teunisblemolie oun je bij het kruidvat halen
Hoi hooi dames, Graag zou ik met jullie mee willen kletsen Ff voorstellen; ben 26 jaar we zijn 5 jaar bezig voor ons 1 ste kindje.. 1x mk gehad en vorig jaar in juli curtagge gehad door Molazwangerschap en deze maand mochten we EINDELIJK BEGINNEN na 6 maanden! Me nod is 19 /20 april deZe maand heb ik ovulatietesten gebruikt Op 5april was me test dik posi normaal gesproken heb is mn menstruatie onregelmatig(pcos). En nu hopendat het gelijk raak word de eerste ronde. Weet alleen niet wnr ik het beste kan testen :/
Hoi emii, het zit jou ook niet echt mee zeg! Hopelijk is het nu raak. Het beste is natuurlijk testen op je NOD (19e) maar je kan evt testen vanaf 9 dpo met de k2v5. Hopelijk heb je een positieve test in handen!
Bovenste 13dpo, onderste vandaag op nod 15dpo. Jullie mening graag... Ik denk dat het wéér de foute kant op gaat
DitBenIk , de onderste is wat minder duidelijk maar moet dat perse betekenen dat het mis is? Pak anders een andere test en kijk wat die zegt. Mss dat die wel weer wat duidelijker is. Dikke knuff! Snap je onzkrheid!
dames ik snap er niks meer van... ik was ongesteld geworden dacht ik maar alles bij alles was maar totaal 1 maandverbandje denk ik, normaal loop ik dus helemaal leeg (sorry voor de info) ben 1.5 dag dus wat bloed verloren iemand dit wel is mee gemaakt ? gister wel een ovutest gedaan en die was al redelijk aanwezig de streep...
Anoniem, ik heb dat ook wel eens gehad maar dat was een eerste ongi na een mk.. Hier nog steeds niets. 2 dagen "overtijd", maar ik zit op 11 of 12 dpo. Afgelopen dagen steeds wat misselijk geweest, of eerder een weeïg gevoel en duizelig met vlagen. Hoofdpijn al 4 dagen. Ik denk dat ik wat onder de leden heb. Mss een sluimerend griepje of gewoon pms hahah. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden hè? Mijn temp blijft ook nog es hoog, maar totaal niet het gevoel zwanger te zijn hoor.