ik begin ook ongeveer op 6 a 7 dagen voor mijn eisprong met testen. Alleen moet nog een weekje wachten haha
Ik denk dat mn eisprong eerder komt dan verwacht. Heb sknds gister waterige afscheiding, gebruik geen testje om hem te vinden oid.
Hoe geconcentreerd moet je urine zijn voor een goed resultaat van de ovulatietest? Ik had net urine opgevangen, maar was zo licht als water. Dacht daar kan je nooit een goede test mee doen, maar is dat goed gedacht?
💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 April 2016 💖💙 15. (3) Duimpje86, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje Lisan86, 29 jaar , ronde 4, 1e kindje Klein, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (2) Kvdv, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Blondandyoung, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (3) Vikamustygrishi, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Bianciie, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Arankaa, 23 jaar, ronde 7, 1e kindje 18. (1) Fenna87, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje 19. (2) RozeNikki, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 5, 3e kindje 20. (1) Bella28, 29 jaar, ronde 17, 2e kindje 21. (4) Kimm17, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Mika90, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Larissa100, 28 jaar, ronde 6 na mk, 2e kindje Babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje Datumloos. (1) Clarajilla, 24 jaar, ronde 18, 1e kindje MMM Buiten de lijst. (0) Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Is dit nu al positief of kan hij nog donkerder? Pas de 2de keer dat ik ovulatietesten gebruik, maar hoop hem deze keer wel te vinden. Vorige keer niet gelukt...
💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 April 2016 💖💙 15. (3) Duimpje86, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje Lisan86, 29 jaar , ronde 4, 1e kindje Klein, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (2) Kvdv, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Blondandyoung, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (3) Vikamustygrishi, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Bianciie, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Arankaa, 23 jaar, ronde 7, 1e kindje 18. (1) Fenna87, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje 19. (2) RozeNikki, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 5, 3e kindje 20. (1) Bella28, 29 jaar, ronde 17, 2e kindje 21. (5) Kimm17, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Mika90, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Larissa100, 28 jaar, ronde 6 na mk, 2e kindje Babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje D83, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Datumloos. (1) Clarajilla, 24 jaar, ronde 18, 1e kindje MMM Buiten de lijst. (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Kan je je eisprong ook missen op de ovulatietesten? Test die ik gister op het forum heb gezet was rond half 8 in de avond. Ik heb vandaag al de hele dag vreemde krampjes en test nu en ik zie nog een heeeeel licht streepje....
Ja hoor, kan je zeker missen! Als je een korte piek hebt en die was toevallig deze ochtend of afgelopen nacht. Voor de zekerheid misschien vandaag en morgen toch wat gezelliger maken!
Ik ga zaterdag beginnen met ovulatietesten, temperatuur meten doe ik al elke morgen en als ik mn eisprong weet begin ik daarna ook nog met tarwekiemolie. Dus ben benieuwd of t deze maand gaat lukken haha 😊
Wat doet tarwekiemolie? Ik lees het vaker, maar weet niet zo goed wat het effect is Nog even terugkomen op het gezellig maken. Dit hebben we maandagavond en gisteravond gedaan. Waarschijnlijk dus mijn piek in de nacht van dinsdag op woensdag gehad. Heeft het dan nog zin om vandaag ook wat te doen? mijn vriend is heel laat thuis dus weet niet of hij er dan nog wel zin in heeft en wil hem eigenlijk niets verplichten