Het is hartstikke normaal dat symptomen komen en gaan. Kan per dag verschillen. Daarnaast is je Hcg ook nog niet super hoog nu, dus ook niet gek dat je weinig voelt. Niks om je zorgen over ge maken meid! Lekker genieten, nu je nog niet kotsmisselijk bent 😘
Jaaaaaaaaaaaaaa <3 <3 geweldig Heb je geslapen ? Joehoeeeeeeeee. Ben blij voor je. Plas je vanochtend weer of niet? Kus!
Pff ik weet het niet meer deze maand. Ik heb het gevoel dat ik ieder moment ongi kan worden maar niks te zien. Zondag een negatieve test gehad
Goedemorgen dames, Ik heb vannacht zo'n levensechte droom gehad over dat ik zwanger was... Ben nog helemaal aan het bijkomen & me aan het 'realiseren' dat het niet echt was... Echt bizar! Iemand anders dit ook gehad?
Nee, geen tijd vanochtend. Ga morgenochtend testen. Na die droom van vannacht... Voelt het echt alsof het zo is. Zelfs m'n uitgerekende datum was eind december!
Gekke vraag maar wie van jullie dacht dat ongi door ging komen wegens krampen etc maar was zwanger? Probeer nog klein beetje hoop te houden
Hahahaha. Ik zal wel moeten, m'n vriend wil er graag bij zijn. Dus we hebben afgesproken morgenochtend samen te testen, mocht ik nog niet ongesteld zijn. Gisteravond ineens HELE pijnlijke tepels. En tijdens eten koken enorm misselijk en dus vannacht die droom!