Goedemorgen ladies! Ik Neem de gok en meld mij aan bij deze lijst. Normaal altijd een cyclus van 28 dagen, maar afgelopen cyclus was ineens 16 dagen en die daarvoor 20. Dus ik zou graag op datumloos willen. Perdiz 33 jaar, ronde 8, 1e kindje, datumloos Zou iemand mij op de lijst willen zetten?
Zo, ik heb mezelf op de lijst gezet Gister had ik een positieve ovulatietest dus dan ga ik er vanuit dat mijn nod uiterlijk op 16 april is.. spannend! Ik hoop op een mooie roze lijst straks in april! Perdiz ik heb jou ook toegevoegd 💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 April 2016 💖💙 15. (3) Duimpje86, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje Lisan86, 29 jaar , ronde 4, 1e kindje Klein, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (3) Kvdv, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Blondandyoung, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje DitBenIk, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje 17. (3) Vikamustygrishi, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Bianciie, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Arankaa, 23 jaar, ronde 7, 1e kindje 18. (1) Fenna87, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje 19. (2) RozeNikki, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 5, 3e kindje 20. (1) Bella28, 29 jaar, ronde 17, 2e kindje 21. (5) Kimm17, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Mika90, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Larissa100, 28 jaar, ronde 6 na mk, 2e kindje Babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje D83, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Datumloos. (2) Clarajilla, 24 jaar, ronde 18, 1e kindje MMM Perdiz, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Kwaad kan het natuurlijk nooit. Dacht dat een eitje wel een aantal uur overleefde... Begrijp het natuurlijk wel hoor, mijn vriend heeft een zeer laag libido, dus ik vind het lastig om hem ook te 'verplichten'... Nu we echt voor een kindje gaan, helpt het wel wanneer ik meld dat ik een posi ovu test had, want heb hem uitgelegd hoe dat volledig in elkaar steekt.
Lisan tarwekiemolie bevordert de innesteling maakt je slijm wat dikker, klinkt smakelijk haha. En het kan geen kwaad om het nog een keer extra gezellig te maken, maar volgens mij heeft het verder geen nut meer denk ik. Maar ik weet niet alles ervan haha 😊
Hier precies hetzelfde 'probleem'. Ook mijn vriend heeft een laag libido. Hij weet dat ik die testen doe, maar heb nog niet gezegd dat hij positief is geweest. Vertel het hem vandaag en dan hoop ik dat we het nog een keer gezellig maken vanavond. En anders moet ik er maar op vertrouwen dat die 2x deze week voldoende moet zijn geweest!
Heb gelezen dat je met die tarwekiemolie moet beginnen na de eisprong. Vandaag maar even naar de Kruidvat om het te halen! Is het proberen waard!
Tarwekiemolie..... Ik heb het 1 maand geprobeerd, de pure olie uit een flesje. Jakkie en het werkte niet bij mij, evenals de frambozenbladthee en de pure granaatappelsap.... Hier al een paar dagen ovulatiepijn, vandaag rekbaar slijm en een lage temperatuur. Eisprong gaat eraan komen (hoop ik dan) Helaas heeft m'n lief een lange werkdag voor de boeg en ben er bang voor dat hij geen zin heeft vanavond. En als ik het er te dik bovenop leg wordt het helemaal niks meer hahaha. Dus ik moet vooral m'n kalmte bewaren!
Dankjewel Kimm! Ik hoop het ook voor jullie allemaal! Dat er maar mooi veel roze op de lijst komt over 2-3 weekjes! Lisan Ik ga deze ronde ook voor het eerst beginnen met tarwekiemolie. Ben erg benieuwd of het effect heeft bij mij! Ik lees er toch erg veel positieve verhalen over. Ik begin er trouwens zaterdag pas mee, dan is het zeker 48 uur na de positieve ovulatietest. Manlief en ik hebben het trouwens eregister en gister (positieve test) gezellig gemaakt.. denken jullie dat het nodig is om het vandaag nog een keer gezellig te maken? Vanavond ben ik pas laat thuis dus manlief ligt waarschijnlijk al te slapen dan.. Stom he, dat getwijfel daarover haha
Werd jouw menstruatie daardoor heviger? Ik ben nu 7dagen lang ongesteld, maar bloedverlies valt mee. Ben bang dat dit erger wordt omdat je slijmvlies dikker wordt...
Misschien dan ook eens uitleggen dat het net dé goeie moment is wanneer je een posi test had. Laat ons eerlijk zijn, de volgende 2 weken kan hij weer 'gerust' zijn he!
Nog nooit geprobeerd die olie, maar werkt dat niet sowieso alleen maar als je ei effectief bevrucht wordt? Want daar ben je toch niet zeker van; dus kans is dan steeds groot dat je 't voor niks neemt, niet?
Ik heb bij de Tuinen tarwekiemolie capsules gekocht. Hoef je ook maar 1 van in te nemen per dag en ik hoop dat het werkt haha . Zit nu in ronde 9 dus het valt te proberen en als t potje op is(zitten 100 capsules in) en t heeft niet gewerkt dan koop ik het ook niet meer
Hahaha heb hem vanmiddag geappt met de mededeling dat ik een positieve test heb en dat hij nog 1x aan de bak moet en dat hij daarna weer rust heeft. Moest gelukkig lachen en zij dat het goed zou komen. Na vanavond mag ik al op het wachtbankje! Ik heb vandaag gezocht naar tarwekiemolie, maar zowel Kruidvat, Etos als de natuurwinkel in het dorp hadden het niet. Waar kopen jullie de capsules?
Nee, maar mijn menstruatie is sowieso maf.... 5dagen bruin opgevolgd door 4 of 5 dagen rood, maar de afgelopen ronde na 16 dagen alweer ongesteld geworden. 3 dagen rood, maar weinig en 2 dagen bruinvelies erna. En op cd6 is de ovulatietpijn alweer begonnen.... Ik dwaal af hahaha. Die tarwekiemolie deed niks voor mij. Maar hoor dat sommige helemaal ontregeld raken erdoor. Heb jij dan 7 dagen helderrood bloedverlies?
Ja, het start met helderrood en eindigt met helderrood. Wel af en toe slijm erbij, maar geen stolsels ofzo. Ik ben 14 jaar aan de pil geweest, dus geen idee meer hoe een normale menstruatie eruit hoort te zien. Met pil was mijn menstruatie heel anders. Had ik altijd buikpijn en spotting voordat het doorbrak. En na 5 dagen was het over. Bloeding was wel meer toen, tenminste zo lijkt het. Ik kijk het deze maand nog even aan. Pas 3,5 maand gestopt met de pil. Moeten we na deze cyclus weer een ronde verder dan ga ik die tarwekiemolie gebruiken.
Meid jouw menstruatie klinkt normaal hoor, is ie ook regelmatig? Ik heb zo'n 17 jaar aan de pil gezeten. Je kan de tarwekiemolie altijd proberen.