NOD-lijst 15 t/m 21 April 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kimm17, 21 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O vind m echt heel roze alsof er teveel urine door heen is gegaan ofzo
    Kan helaas zo geen streepje ontdekken :( morgenochtend opnieuw testen? Of zie jij zelf wel al iets? Hoop t zo voor je! Ik zie gewoon 1 roze vlak zeg maar..

2. kvdv

kvdv Niet meer actief

Gefeliciteerd vraagtekentje!!!

Jajo, thanks voor de fijne woorden jw hebt gelijk het komt en gaat de symptomen ik moet mw niet zo gek maken i know.
    Ik denk dat ik morgen ochtend nog eens test

Krista wat een rare kv test???! wordt je nie veel wijzer van.. En die action test lijkt idd net alsof ie nog nie droog is..

3. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Ik ga morgenochtend weer testen... Word er gek van!

4. Krista1990

Word nu helemaal onzeker.... Had een ander topic geopend over m'n test... En meiden daar zeggen allemaal dat het nog wel heel wat maanden kan duren voordat ik überhaupt weer ongesteld word.... En dat m'n positieve test helemaal niet hoeft te betekenen dat ik een eisprong heb....

Wat denken jullie? :(
    Ik ben er helemaal van van slag door die negatieve berichten...

5. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

Dankjulliewel meiden!!

Krista ik vind die 2e ook lijken alsof hij nog niet droog was..ik zou zeggen morgen maar weer testen dan? Snap dat je er gek van word! Ik weet je verhaal even niet maar had je ovulatietesten gedaan? En hoezo maanden duren voordat je ongi word? Je hebt toch 2x en cyclus van 31 dagen gehad? Lijkt me sterk dat het dan nu ineens maanden zal duren? Probeer er maar niet teveel mee bezig te zijn hoe moeilijk dat ook is..

6. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Lijkt me stug, anders had je niet meteen 2x een cyclus van 31 dgn gehad!! Niks van aantrekken meid!! Ik heb gemerkt dat veel meiden het moeilijk vinden als anderen snel zwanger worden.
    Ik kreeg met mijn zoontje toen ook veel commentaar. Ik moest ontpillen (had ook 1 normale cyclus gehad na het stoppen) en hoefde er niet op te rekenen. Ik hd vast nog heen eisprong gehad enz enz
    Ik was daar toen ook helemaal van, van slag. Begreep er niets van!

Kop op meis!!😘
    Morgen gewoon nog ff testen

7. Krista1990

Ik moet helemaal huilen... Dank jullie wel, voor jullie opbeurende woorden. Jullie zijn lief!!!

8. Krista1990

Ik heb ovulatie testen gedaan inderdaad! 😘

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dikke knuffel

Hoop egt op n mooi tweede streepje morgen voor jou!

10. Krista1990

Dank je lieverd! ❤️

11. Fenna87

Fenna87 Lid

16 feb 2016
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes morgen, Krista!

12. Krista1990

Dank je wel! 😍😍

13. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Veel succes van een meelezer. Laat je niet gek maken door andere zure vrouwen ;) x

14. RozeNikki

RozeNikki Actief lid

2 feb 2016
    141
    0
    0
    Krista gewoon voorbij die negativiteit lezen hoor! Iedereen bedoelt het vast goed maar ieder lichaam is anders en dat het bij hun maanden duurde hoeft niet te betekenen dat het bij jou ook zo is.

Vandaag is mijn NOD, vanochtend een negatieve test maar ik ben ook nog niet ongesteld....

15. Krista1990

Dank je wel! ❤️ Xx

16. Krista1990

Dank je wel! ❤️

Spannend voor jou. Heb je een goed gevoel?

17. RozeNikki

RozeNikki Actief lid

2 feb 2016
    141
    0
    0
    Aan mijn humeur en 'zware benen' te voelen ga ik gewoon ongesteld worden... Elke maand weer spannend natuurlijk :p

18. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    En krista??? Ben nieuwsgierig

19. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn menstruatie heeft eindelijk doorgezet! Nu eindelijk weer aan de volgende ronde beginnen!

Krista, al getest??? Ben heel nieuwsgierig ;)

20. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Lieve krista, ik denk dat je voor nu niet zwanger bent gezien je testjes. Misschien kan je toch nu al starten met tempen? Het kan idd zo zijn dat je wel een LH piek hebt, maar geen eisprong. Dat had ik de vorige cyclus, toen had ik 9 dagen lager weer een positieve ovulatietest en daar wel een eisprong op gehad. Het lijkt er op dat je lijf nog ontzettend van slag is van de pil. Je kan evt ook naar de huisarts gaan en het allemaal uitleggen, dat je 2 cyclussen van 31 dagen hebt gehad en dat je nu al bijna op dag 100 zit, wel een positieve ovulatietest hebt gehad, maar mogelijk geen eisprong, omdat je anders nu toch wel ongesteld had moeten worden. Misschien kan hij je (ook al is het pas een half jaar geleden dat je bent gestopt met de pil) je evt toch doorsturen oid. Dan wordt er in ieder geval naar gekeken. Hoop zo voor je dat je snel zwanger bent meid!

Deel Deze Pagina