Wauw, Klein! Gefeliciteerd met je zwangerschap én je verjaardag... als visite vragen stelt, ben je gewoon heeeeeeeeeeeeeeel blij dat je jarig bent!
Haai meiden! Ik zie dat er nog meer roze bij is gekomen, geweldig! Klein, dubbel gefeliciteerd! Krista, wat rot die onzekerheid. De tests zijn helaas negatief, die rare horizontale streep is een inkt uitloper. Ik zou idd wat Jajo (?) zegt, naar je ha of gyn gaan en het daar voorleggen. En ga tempen meisie! Krijg je zoveel meer inzicht Kop op en dikke knuff! Hier gaat ie goed. Ben onwijs vrolijk, zwanger, lekker weer, gezellig op stap vanmiddag met men vriendinnetje en de kids. Maar ben ook een btje onzkr nu ineens, omdat die vlagen van misselijk/weeïg gevoel weg zijn. Ik merk eigenlijk niet zoveel, wat ongi krampjes en gister 3 felle steken in mijn zij thv mijn heupbot. Vanmorgen weer een test gedaan en was gwoon positief,alleen vond ik m niet echt knallen. Mijn vriendin zegt dat ie gewoon dik positief is dus ik zal me geen zorgen moeten maken. De echo duurt nog zolang, pas 26 mei...pfff. Zal ik bellen voor een eerdere afspraak? Wat zouden jullie doen? Ik heb het mijn vriend trouwens op een heel leuke manier verteld. Naar hem toe gegaan met een ingepakt doosje. Met een kaartje erin met een doordenk tekst, de test verstopt ergens onderin tussen confetti. Het was een digitale cb. Vind ie de test, is het schermpje uit!!! Aaargghh hahahah! Maar de boodschap kwam gelukkig wel over. Voor hem vlug nog even een normale test gedaan, als "bewijs". Hij vond het helemaal geweldig
Als ik wel een eisprong had dan was die afgelopen zondag... Maar ik zit al op cyclus dag 102 nu... Dat baart me zorgen! Ook omdat ik endometriose heb
Fenna ik heb ook de testen van sensitest. De vroege van 6 dagen voor nod. Heb vandaag weer 1 gedaan die lijkt ietsje pietsje donkerder dan die van gisteren, morgen zou denk ik mijn nod zijn maar toch zijn ze niet echt donker terwijl ze toch 6 dagen voor nod zelfs positief kunnen testen!
Meis ik wist niet dat je endo had. Dan is het ook niet gek dat je lange cyclussen hebt. Wel ontzettend vervelend, maar idd je ha bellen en ik zou echt starten met tempen, dan weet je in ieder geval zeker wanneer je je eisprong hebt.
Meis waarom eerder een echo? Heb je een voorgeschiedenis van mk's? Je bent nog vrij vroeg, met 9 weken dan toch? Het is normaal dat symptomen komen en gaan, lekker genieten, voor je het weet is het 26 mei.
Had er nog eentje liggen aangezien ik een doublepack had gehaald... deze is van net. Misschien zien jullie nu iets...?
Selina ik zie nog steeds niks maar als jij wel iets ziet dan zal het aan de foto liggen (of aan mij want ben er echt slecht in) want mijn test was op de foto ook een stuk lichter.
Ik heb morgen om 16.20 uur een afspraak bij de huisarts... Word gek van die onzekerheid... Als ik niet zwanger ben, laat me dan gewoon ongesteld worden...
Ik zie een mooie blauwe lijn die een plusje maakt... Ik ben zo blij maar tegelijkertijd zo bang. Deze stond er binnen 2 minuten plus ik hoef niet te staren en zoeken. ik zie em gewoon...