Toevallig, ik heb 4 mei ook een afspraak alleen dan bij de huisarts omdat we al langer dan 1 jaar bezig zijn. Hopen dat het gaat lukken voor ons !!
Ik hoop het ook. Heb vandaag weer veel buikpijn. Het voelt een beetje als een eisprong, alleen dan heel heftig & dit duurt al een paar dagen die pijn... En nog steeds heel veel afscheiding
Pff dat is wel erg apart en al helemaal dat het al een paar dagen duurt. Soms word je gewoon gek van je eigen lichaam
ik heb ook al 2 rondes echt 4 dagen last van heftige krampen rond mijn ei geen idee wat het betekend (ben 4 oktober gestopt met de pil)
Het zijn niet echt krampen. Maar enorme druk, steken in m'n linker onderbuik thv eierstok... alsof er iets onder druk staat!
ja idd hier ook flinke steken, en soms moet ik echt even gaan zitten dan, bij mij is het rechts onder
Hoe gaat het dames?? Ik heb de laatste test ook opgemaakt, ziet er goed uit toch? Pff wat ben ik onzeker dit keer. Bovenste vandaag en onderste afgelopen woensdsg
Ja hoor! Gaat redelijk... Moet het maar even naast me neerleggen allemaal. Maar maakt me allemaal wel erg onzeker... Zo van ; wanneer zal het dan allemaal op gang komen en wanneer kan ik er 'echt' voor gaan?
Mooie test klein, ik ga morgen nog 1 keer testen (eergisteren voor het laatst getest) en dan hoop ik dat hij mooi donker is!