♡ Het wachtbankje ♡ Je eisprong is geweest en het lange wachten kan beginnen. Natuurlijk zijn de NOD lijsten er, maar wat als je eisprong later is of wanneer je menstruatie uit blijft en je niet meer kan kletsen met de meiden uit de lijst, omdat ze of zwanger ♡ zijn of zijn door geschoven naar een nieuwe lijst. Om deze redenen is er nu een nieuw topic geopend voor alle meiden op het wachtbankje
Hee meiden, ik dacht misschien leuk om een topic te openen met alle meiden op het wachtbankje. Deze kan dan continu blijven bestaan ... Ik heb gisteren mijn eisprong gehad en zit nu op 1 dpo. Wel iedere dag seks gehad, dus ik ben erg nieuwsgierig. Laten we hopen dat het raak is
Het is toch niet de bedoeling om losse topics te starten, Hier spreek je over in t nod met elkaar... Tenminste zo zijn De regels succes op het killer bankje meid...
Geen idee? Ik vond het wel handig omdat ik een onregelmatige cyclus heb en dus nooit duidelijk bij 1 groep kan horen.. but thanks 😊 jij ook?
Leuk idee Dominique1991 😀 Maar blijkbaar mag dat niet, misschien is er ergens anders ook een vergelijkbaar topic?? Als dat zo is hoor ik het graag. Val soms ook buiten een lijst als mijn eisprong weer verlaat is. ☺️