Hallo dames!! Hebben jullie al wat 'klachtjes'? Ik zit nu nog maar net op 3 dpo en heb last van redelijk veel witte afscheiding wat tussen dik en dun inzit.. ook heb ik af en toe wat steekjes rechts onder terhoogte van mijn baarmoeder... ik denk dat het nog te vroeg is voor zulke symptomen? Of verbeeld ik het me toch niet? Heeft er iemand ervaring mee en bleken jullie toen zwanger? Ik hoor het graag,,
Lovely ik ben nooit op de normale manier zwanger geweest dus weet het niet. Maar toen ik van de eerste icsi terugplaatsing zwanger werd kreeg ik embryo van 3 dagen pas na dag of 4 voelde ik toen wat. Keer daarna cryo (diepvries) terugplaatsing van embryo van 5dagen, ik had toen na dag of 3 giga steken wat niet goed voelde, innesteling bleek niet goed gegaan te zijn. Nu weer cryo tp van 5 dagen, voelde nu dezelfde avond al lichte steekjes. Zoals je ziet heb ik alle keren wat gevoeld, maar je weet het gewoon niet.ik hoop dat het positief is dat ik nu al zo snel wat voelde. Innestellen gebeurd meestal tussen 5 en 7 dagen. Helaas gewoon afwachten tot je testen kan.
Gisteren op 4dpo had ik echt hele felle steken rechts onder. Stuk of 4 keer. En vanmorgen had ik er weer 1 of 2. Geen idee wat het is aangezien ik dit nooit heb gehad. Lovelyy ik denk dat 3dpo te vroeg is voor klachten door zwangerschap.
Qua klachtjes hier nog niet zo erg veel. Miet alleen vaak naar de wc nummer 2 hahah. Af en toe wat ongi krampjes. Ach ja, we zien het wel. Afscheiding heb ik nu niet echt meer, dus is misschien niet zo'n goed teken ... Zit nu pas op 3dpo dus is in theorie ook niet echt mogelijk om iets te voelen denk ik, al zijn de meningen daar vaak ook over verdeeld. Nog 1,5 wachten 😐 Ik mag ook op paars! Ben erg benieuwd of jullie wat voelen al 😊
Hej dames, Ik zit nu op 5dpo. De eerste dagen na de ovulatie had ik wat dunne afscheiding. Dat is sinds gister weer wat minder. Geen idee of dat juist goed of niet goed is. Vanaf vandaag kan er een innesteling plaatsvinden. Het blijft spannend. Het lijkt wel of de aderen op m'n borsten iets meer zichtbaar worden maar dat kan ook een verbeelding zijn Of dat het door de progesteron komt. Af en toe wat lichte steekjes in m'n lies maar minder dan de eerste dagen na de ovulatie. Ook weer geen idee of het juist goed of niet goed is haha
In het pendel topic kunnen ze voor je pendelen in welke maand je zwanger raakt en of je dan een jongen of meisje verwacht. Gewoon leuk om te laten doen Een aantal zeiden Juli maar die hadden het mis. Heb er nu nog eentje staan. Zou leuk zijn als ze gelijk krijgt.
Hello ladies. Hier inmiddels 6dpo. Had eergisteren en gisteren krampen in m'n onderbuik. Echt zeurende menstruatiekrampen. Sinds gisteren ben ik weer "natter" en is het romig en emotioneler.. m'n borsten doen al zeer sinds ei, dat is een maandelijks terugkomend iets en ook weer melkafscheiding... We wachten nog maar ff geduldig af.
Ik zit op 7dpo nu. Ik weet echt niet ik dingen voel of merk of dat ik het me inbeeld. Meer afscheiding, veel dunner dan normaal. Mn vriend zei dat mn borsten wel groter leken. Had gister beetje rugpijn, alsof mijn menstruatie komt.
Het zou wat kunnen beteken. Bij mij waren vorige maand een paar dagen voor nod mijn borsten gespannen en groter. Dat had ik nog nooit eerder gehad dus ik dacht dat het positief was, maar helaas.
Pff zo herkenbaar, je voelt vanalles, maar je kunt niet de vinger op leggen of het door de innesteling/zwangerschap te maken heeft.... zucht... Heb ook al een aantal dagen last van lucht wat door mijn buik gaat. Maar eigenlijk alleen onderin. Afscheiding vind ik hier niet, helemaal niets. Gisteren een dik propje met sliertje (eet smakelijk 😂 en verder niets. Vorige maand had ik dit ook en toen werd ik op de nod ongesteld. Dus ik vrees het nu ook weer, ondanks het opgezette gevoel, vlagen misselijk, soms jeuk borsten/tepels. Zaterdag zit ik op 4 dagen voor mijn nod en dan ben ik weer thuis, dus ik kan dan sowieso pas testen...
Ja, overal op letten terwijl ik het voorheen denk niet eens merkte.. Hopelijk heb je over een paar dagen een positieve test !
Hoi allemaal! Vorige maand nadat ik mega ongesteld werd en ook mega teleurgesteld was, had ik mezelf beloofd om er niet meer zoveel mee bezig te zijn. Niet meer temperaturen, niet meer op de app kijken wanneer m'n ovulatie zou kunnen zijn, niet meer op het forum actief te zijn etc en vooral gewoon gezellig maken tussen de lakens omdat het gezellig is en niet omdat het moet omdat mogelijk de ei eraan komt. Dit alles is mij goed gelukt, tot afgelopen donderdag. S avonds hele erge stekende pijn in m'n linker lies, voel m'n eisprong elke maand maar dit was wel heel erg! Volgende dag toch maar ff op de app gekeken en ja wel, precies op de dag dat ik de eisprong zou moeten hebben ( volgens de berekeningen) voelde ik weer de eisprong. De dag ervoor nog gezellig gemaakt maar niet omdat het moest vanwegen de naderende eisprong. Nu bijna een week later durf ik me wel weer bij jullie aan te melden, gewoon omdat het altijd zo gezellig is😁 Wie wil mij erbij zetten: 26 jaar, ronde 8, eerste kindje, NOD 17 aug.
Haha kon je het toch niet laten hoe jij het nu beschrijft is wel het fijnste, gewoon ontspannen. Wij zijn net bezig, merkte vooral behoefte om meer erover te lezen en te weten te komen. Ben ook niet met temperaturen en ovulatietesten bezig. Houd alleen mn menstruatie bij in mijn app om bij te houden hoe regelmatig mijn cyclus is na het stoppen met de pil. Spannend ook voor jullie!!
Ook ik doe gezellig mee. Als iemand me even in de lijst wil zetten? Zal me even voorstellen Ashleyrachel 28 jaar en ga voor ons eerste kindje. Verder bonusmama van een dochter van zes. En in januari gestopt met de pil, hopelijk is het deze maand raak. Zou op 16 augustus ongesteld moeten worden, duimen uiteraard dat dit niet gebeurd.
Welkom nieuwe dames! Ik ken het gevoel dat je toch wat afstand wilt maar uiteindelijk is de uitwisseling van gevoelens en ervaringen ook heel fijn! Ik merk vandaag (zei vanmorgen 5 maar ben al 6dpo) dat ik wat hele lichte steekjes voel in m'n liezen en vanavond bij het opstaan van de bank fellere steken. De aderen op mn borsten lijken wat beter zichtbaar. Was bij mn eerste zwangerschap ook. Verder wat moe maar kan ook door de vakantiemodus zijn haha. En na 2 dagen wat minder afscheiding nu weer wat meer en dunne, geurloze afscheiding. Allemaal erg hoopvol!