Jammer van de negatieve testen. Maar het is nog vroeg dus houd hoop!! Ik hoop donderdag te kunnen testen. Het is een gok of ik een cyclus van 28 heb maar m'n ei is rond de 14e dag geweest op een woensdag/donderdag.
Dat wel, het scheelt nu dat ik het even los kan laten en kan wachten zonder mezelf helemaal gek te maken. Heb wel weer hoofdpijn en het opgeblazen gevoel. Best vervelend. De weegschaal gaf ook meer aan dan normaal, komt misschien door de eetbuien die ik afgelopen 2 dagen gehad heb.... oeps
Hee dames! Aah jammer die nega testen, ik zou over oaar dagen nog is testen of andere op jullie nod testen. Ik heb nu ineens nergens last van. Had vannacht wel weer super raar gedroomd. Zit als ik vanaf de dag nadat ik hele hevige steekjes heb gehad nu op 6 dpo.
Tellen moe en iets te fel reageren dan bedoelt ook als mogelijke symptomen? Als dat zo is, dan heb ik nu al medelijden met m'n vriend
Moe hier ook vanmiddag zelfs geslapen en nu nog niet vooruit te branden denk dat ik vanavond als ik niet op pas met me hoofd in me bord sushi lig zo moe. En ja dat kattige viel me hier ook al op. Zei het vanmorgen nog thuis tegen me vriend. Volgens mij doe ik kortaf en gemeen. Zijn antwoord: je meent het! Wanneer heb je je nod?
Meiden, ik wil me ook graag bij jullie voegen. Wij zijn vanaf april bezig voor de 2e. Hebben al een dochtertje die over 4 weken 2 jaar wordt. In mei had ik al een positieve test maar helaas heb ik een vroege miskraam 2 weken na de test gehad Ik zou nu donderdag of vrijdag weer moeten menstrueren. Wel heb ik wat symptomen. Misselijk in vlagen en gekke steekjes in mijn buik en soms in mijn rug. Spannend allemaal hoor!
Welkom Monet. Ook al zei ik dat ik niet eerder zou testen dan maandag, ik hield het niet meer vol. Net negatieve test. Nu toch gewoon nog even wachten. Het is natuurlijk nog maar 7dgn na terugplaatsing. Dus maar weer even geduld hebben.
NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (2) potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 20 - 3e IUI ike - 30 jaar - 1e kindje - 3e tp ivf icsi 1 16. (2) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde Ashleyrachel - 28 jaar - 1e kindje - 6e ronde AngleSterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 17. (4) PinkDonut - 34 jaar - 1e kindje - ronde 10 na MK Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 liesjuh - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde 18. (1) Bessie Turf - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1 19. (7) Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 5e clomid Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 MaBaD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 May27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Esthertie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Monet - ? jaar - 2e kindje - ronde 4? 20. (6) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Maani - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK XxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 LovelyyX93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 MarjoleinART 33 jaar 1ste ronde 2de kindje 21. (4) Mootje88 - 27 jaar, 2e kindje - 4e ronde na MA Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde Starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 Chats- 32 jaar- 1ste kindje ronde 25 Datumloos. (2) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst. (0) Totaal: 30 Wachtbankje (27), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Zo weer even de lijst up to date gemaakt. hoop dat ie klopt hopelijk heel veel roze volgende week Zijn er morgen nog testers?
Ben benieuwd naar de testers! Hier vorige cyclus (1e na pilstop) Eerst helemaal niks behalve vollere borsten Dan 7 dpo ganse dag roestbruin verlies 8 dpo ongie krampen en gewoon ongie geworden En nu tot zover een waaier aan kwaaltjes. 5 dpo: ongie krampen (ganse dag) + erg krap binnenin bij slijmcheck. Dit laatste nog nooit eerder gehad. 6 dpo: ongie krampen (ganse dag) + misselijk tot 11u +nog steeds krap binnenin bij voelen. 7 dpo: misselijk tot 11u (na eten van een sandwich zonder beleg want kreeg het niet binnen) + steken borsten 8 dpo vandaag: zeurderig gevoel buitenkant borsten + vollere borsten Geen gekleurd verlies of tekenen van ongie Vooral die misselijkheid herken ik van mijn vorige zwangerschap. Bij het opstaan voel ik me wel oke maar van zodra ik een glas water of koffie durf nemen, missellijk tot in de voormiddag en krijg haast geen ontbijt binnen waardoor ik misselijk blijf. Kon mezelf dus niet inhouden en heb gisteren en vandaag getest hahaah silly me. zw test was uiteraard omo wit maar kon het ook niet laten om een ovu test te doen met dezelfde ochtendurine. Die is wel sterk opgelopen ivm gisteren. Waarom doe ik dit toch Kon me gewoon niet bedwingen door al die symptomen. Ben benieuwd naar morgen. Bij eerste kindje had ik op 10 of 11 dpo pas voor het eerst getest. Zw test was toen érg lichtjes en ovu knal positief. Zal nog enkele dagen doortesten denk ik. Ik kan nu geen knop in mijn hoofd omdraaien en enkele dagen niet testen. grrrr
Goedemorgen deze morgen dames! Vandaag 8dpo. Vannacht een hel van een nacht met dikke migraine (nog steeds) en knal rode hete wangen, maar ik had t koud!!! Leek wel of ik ziek werd. Met moeite opgestaan om een test te doen.. Ja ik ben een vroege tester! Ik kijk met knallende koppijn en zie toch al vrij snel een tweede streepje verschijnen... Vind m best wel duidelijk voor 8dpo. Dat t maar een goed teken mag zijn en na zoveel ellende dit een plakkertje zal zijn. Hopen dat de testen goed oplopen de komende dagen.
Thanks! Super spannend weer, maar heb er dit keer meer vertrouwen in op de een of andere manier. Hopen dat de testen dit de komende dagen zullen bevestigen.
Maani mooie test hoor! Wat spannend fee! Hopelijk heb je straks een mooie test Ik zit vandaag op 5/6dpo hoop zo dat ik niet weer 8dpo ongesteld word net zoals de vorige keer.. Heb nergens last van alleen wat steekjes in mijn lies