💜❤ NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (0) 16. (0) 17. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA PinkDonut - 34 jaar - 1e kindje - ronde 10 na MK 18. (1) Bessie Turf - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1 19. (1) Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 20. (2) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 21. (0) Datumloos. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ja, dat herken ik! Hier ook ff de menstruatie doorlopen. Ben het echt mega deze maand, de cup kon ik gisteren 8x legen, normaal 2-3 keer per dag maar in de zwaardere dagen. Deze maand gaan we met de CB digitale testen "werken" Ben benieuwd.
💜❤ NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (0) 16. (0) 17. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA PinkDonut - 34 jaar - 1e kindje - ronde 10 na MK 18. (2) Bessie Turf - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1 Esthertie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 19. (1) Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 20. (2) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 21. (1) Mootje88 - 27 jaar, 2e kindje - 4e ronde na MA Datumloos. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Mootje88 Ik heb je erbij gezet en mijzelf ook. Vandaag mijn 3e dag van de cyclus (en dus menstruatie). Nog twee weekjes en we mogen weer aan de slag Ik heb een redelijk korte lf van 8-9 dagen.
Annabella, bedoel je ovulatietesten van cb? Ik voel m'n baarmoedermond altijd rond de eisprong om te merken of ik vruchtbaar ben. Spannend komende week!
Al wel druk aan de foliumzuur met extra vitamines omdat ik in mijn zwangerschappen altijd erg afval en m'n kids me "opeten" van binnen. 😉
💜❤ NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (0) 16. (0) 17. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA PinkDonut - 34 jaar - 1e kindje - ronde 10 na MK 18. (2) Bessie Turf - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1 Esthertie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 19. (1) Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 20. (2) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 21. (1) Mootje88 - 27 jaar, 2e kindje - 4e ronde na MA Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde Datumloos. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo dames ik klets gezellig met jullie mee als het mag! Heb hierboven de lijst al aangepast. Vandaag ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde. Mijn "nieuwe" Nod is 21 augustus. Wij gaan voor een 2e kindje.
Hey dames! Mijn ongesteldheid was netjes na 4 dagen over. Deze maand niet zo heftig als vorige maand. Nu wachten op vruchtbare dagen. WIj gaan weer werken met de ovulatie testen van cb.
Hoi Dames.. Wie wil mij op de lijst zetten? Bella 28 - 29 jaar - Ronde 24?? 4e ronde clomid MMM- NOD 20 augustus - 2e kindje ♡
Hoi dames, Ik wil ook graag op de lijst gezellig mee kletsen en hopen en duimen op een positieve zwangerschapstest. Mijn NOD zal zijn 21 augustus. Starry| 31 jaar| 3e kindje| 3de ronde.
Welkom nieuwe leden! Hopelijk wordt het een mooi zwanger gevulde lijst! Ik dacht gister het einde van m'n menstruatie wel gehad te hebben maar vanmorgen toch nog weer vers bloed en stolsels (sorry) zal dus eerst wel hebben gebloed na de spiraal en nu de echte menstruatie. Hoop dat het snel voorbij is 😊
Hai allen! Ook ik haak graag aan hier, ben benieuwd hoe het is om deze periode te delen met jullie! Bing22 - 32 jaar - 1e kindje - 5e ronde na miskraam - NOD 16 aug. Wil iemand me toevoegen aan de lijst? Helaas nog niet zo handig hier! Thanks!
Hoi meiden mag ik er ook bij? Vandaag helaas ongesteld geworden... Ik ben 27 en is ons eerste kindje. Ronde weet ik niet meer na 4,5 jaar proberen maar is IUI4 voor mij. NOD is rond 21e zou een heel mooi cadeau zijn als ik zwanger ben want is op de verjaardag van mijn man.... Succes dames!!!
Hallo dames ik weet mijn nod niet zeker en zou zomaar hier kunnen zitten dus mag ik hier ook mee praten? Ik ga voor een eerste kindje 2e ronde.