NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door EvaElisa, 19 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Net toch maar ff een testje er tegen aan gegooid maar bleef Omo wit

2. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hallo dames!! Wat zijn hier nu de kwaaldjes? Ik ben erg misselijk en soms nog een zeurderig gevoel rechts. En uhm ja als ik heb geplast en heb afgeveegd zit er soort van opgedroogd bloed lijkt wel (wat gelig/bruinig lijkt het) (sorry voor details) weet anders niet hoe ik het moet uitleggen.. heb gevoel dat de menstruatie eraan komt.

3. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik heb eigenlijk nergens meer last van.
    Gisteren om het minste en geringste het gevoel hebben dat ik in tranen kon uitbarsten. S avonds wat weeïg/ licht misselijk.
    De dag ervoor heeeeel erg moe en reageerde net ff te fel/ chagrijnig op alles zonder dat het ze bedoeld was en wat gespannen borsten.
    Maar nu helemaal niets meer, kiplekker. En dan met die Omo witte test van net vrees is dat dat niet zo n goed teken is..

4. KleinMeisje93

Aah balen!! Ik heb op en af wat last van dingetjes. Vannacht best wel goed geslapen eigenlijk. Hoeveel dpo ben je nu? Misschien is het nog te vroeg om te testen er zijn er maar uitzonderlijk weinig die zo vroeg als Maani positief testen. Misschien had je een latere eisprong / innesteling en duurt het ietsje langer bij jou. Ik heb ook negatief getest vanmorgen en ben 8DPO en alles kan nog, misschien ben ik wel 6dpo wie weet.. want had 8 dagen geleden hele erge ovulatiepijn en dat komt vaak voor de daadwerkelijke eisprong. Dus ik ga uit dat ik toch wellicht pas 6 dpo ben. Terwijl ik redelijk wat symptomen heb en ontpillen kan niet meer want heb spiraal gehad en 1 maandje de pil geslikt zodat ik mijn cyclus beter kon bij houden. En heb na 1 maand de pil al 4 cyclussen gehad.

5. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik zit nu op 11dpo... Woensdag is m'n NOD. Die klopt wel, daar ben ik vrij wel zeker van!! tot nu toe waren al m'n cyclussen vanaf eisprong tot NOD gelijk ( eisprong dag eerder = NOD dag eerder etc)
    Nog ff afwachten.
    Had met een action test gedaan en met tweede ochtend urine.. Misschien dat het daar aan ligt maar wil mezelf niet teveel hoop inpraten.

Gisteravond in de auto had ik trouwens wel flinke steken in m'n onderbuik, daarna het gevoel alsof het geval van binnen wat los hing ( sorry, rare uitleg...) mogelijk toen pas de innesteling. Zou kunnen op 10dpo. Dus dan is 1 dag na innesteling wel erg vroeg om positief te testen met een action test...
    We wachten in spanning af

6. KleinMeisje93

Dat is waar. Nog even afwachten tot nod

7. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het wordt nu wel spannend voor iedereen!

Normaal voel ik 1 of een halve dag voor mn menstruatie rugpijn, nu al een paar dagen zonder dat ik daadwerkelijk ongesteld ben . Ben bang dat het er wel aan zit te komen, maar wie weet ;)

8. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Jammer hoor dat er nog geen positieve testen meer bij zijn gekomen! Wellicht voor iedereen nog te vroeg!

Maani; jeetje!! Wat een duidelijke test voor 9dpo!! Gefeliciteerd hoor!

9. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Dankjewel dames! :D

Wat jammer van de negatieve testen, maar t kan nog alle kanten op! Ik wil wel meer roze zien dames!

10. KleinMeisje93

Ja denk ook voor velen nog te vroeg. Ik vroeg me af hoe ik mijjn cyclus moet berekenen als hij heel onregelmatig is. ik hou mijn cyclus bij met de Womenlog app en die geeft ook een gemiddelde aan van 26 dagen. Moet ik dan uit gaan van 26 dagen ?

11. KleinMeisje93

Hier een screenshot van mijn gemiddelde cyclus.

12. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag vallen de klachten eigenlijk wel weer mee. Heb alleen de hele dag al last van mijn onderrug/zijkanten. Alsof je verkeerd gezeten hebt.
    Verder is het maar goed dat de computer geen geuren door kan zenden, want ze zijn niet te harde vandaag (sorry, haha). Terwijl ik niets geks gegeten heb ofzo.
    Hoofdpijn heb ik niet meer en misselijk ben ik nog niet geweest. Krampen zijn eigenlijk alleen vanmorgen geweest bij het opstaan en verder niets meer. Dus of dit nu allemaal een goed teken zijn.. ik betwijfel het, maar goed zolang ik niet vloei hou ik een beetje hoop :)

13. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    heb je je eisprong bij gehouden?
    Mijn cyclus is ook niet gelijk, maar het aantal dagen na de eisprong is tot nu altijd gelijk geweest. Dus ik reken pas na mijn eisprong uit wanneer ik ongesteld zou kunnen worden.

14. KleinMeisje93

Ik ga uit dat ik hem maandag gehad zou kunnen hebben omdat ik altijd de ovulatie duidelijk voel, houdt altijd 1 dag aan bij mij en is daarna weg en dat was vorigge week zondag dus misschien dat ik nu pas 7dpo ben en geen 8dpo. Altijd lastig dat rekenen vind ik. Gebruik geen ovulatie en of temperatuur methode omdat dat mij erg laat stressen.

15. Kyana36

Kyana36 Lid

15 aug 2016
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    #415 Kyana36, 15 aug 2016
    Laatst bewerkt: 15 aug 2016
    NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤��

15. (2)
    potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 20 - 3e IUI
    ike - 30 jaar - 1e kindje - 3e tp ivf icsi 1

16. (2)
    SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde
    Ashleyrachel - 28 jaar - 1e kindje - 6e ronde
    AngleSterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6

17. (4)
    PinkDonut - 34 jaar - 1e kindje - ronde 10 na MK
    Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2
    liesjuh - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde

18. (1)
    Bessie Turf - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1

19. (9)
    Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 5e clomid
    Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4
    Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2
    MaBaD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
    May27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Esthertie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Monet - ? jaar - 2e kindje - ronde 4?
    Kyana36 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1

20. (6)
    Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2
    marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Maani - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK
    XxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2
    MarjoleinART 33 jaar 1ste ronde 2de kindje

21. (4)
    Mootje88 - 27 jaar, 2e kindje - 4e ronde na MA
    Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Chats- 32 jaar- 1ste kindje ronde 25
    BelBail - 22 jaar - 1ste kindje ronde 2

Datumloos. (2)
    EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA
    Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 32

Wachtbankje (26), Zwanger (1), Ongesteld (2),MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

Hoi allemaal,

Ben hier voor het eerst. Wat is dit spannend zeg!
    Nadat ik eindelijk mijn vriend zover heb gekregen, is vorige maand mijn spiraal verwijderd. Een paar dagen later werd ik ongesteld, dus over een paar dagen mijn NOD voor ronde 1.
    We gaan voor een eerste kindje en ik ben al "wat ouder", namelijk 36 jaar.
    Ik vind het nog heel erg lastig om er niet te veel bij stil te staan. En het helpt niet dat mijn lijf wsl nog moet wennen aan een gewone menstruatie. Heb namelijk de laatste dagen gevoelige borsten en tijdens de spiraal had ik dit niet (werd wel ongesteld). Dus dan ga je gelijk denken.....ik probeer het steeds maar te relativeren, maar best lastig >.<

16. xxLinn

xxLinn Actief lid

10 mrt 2016
    400
    165
    43
    Maani wat goed, een positieve test. Hopelijk een plakker deze keer. Ik duim voor je.
    Ike wat balen van je misnesteling, hopelijk kunnen jullie snel weer verder in het traject.
    PinkDonut ook voor jou een dikke knuffel. Hopelijk een succesvolle volgende ronde.

Hier nog een aantal dagen tot mijn vermoedelijke NOD, nog geen test drang gehad dus dat scheelt haha. Denk dat het nog wel komt deze week.
    Mijn ene borst lijkt weer op te zwellen, net als altijd voor mijn menstruatie. Maar hoop dat ik het verkeerd voel.

17. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Ik ging gisteravond met hoofdpijn naar bed en stond er vanochtend mee op, was na een paar uurtjes weer over. Deze hoofdpijn had ik voorheen altijd de eerste 1-2 dagen van mijn stopweek toen ik de pil nog slikte, dit kwam door de hormoonschommeling. Vraag mij af of het nu iets kan betekenen. Zit nu waarschijnlijk op 5 dpo.

18. KleinMeisje93

Ik heb nu vrijwel nergens last van, net wel heel licht/vaag oud bloed verlies leek wel op papiertje en in inlegkruisje.. Heb nog wel soort drukkend gevoel in mijn zij rechts.

19. KleinMeisje93

20. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Ik had dat ook! Ik heb altijd hormonale migraines.
    Nu ook gehad eerst op 5dpo en daarna 7dpo nog een keer en 8dpo al een positieve test. Rond 4/5 dpo schijnt ook je oestrogeen (hormoon) enorm te dalen en daar kan je ook hoofdpijn van krijgen als je er gevoelig voor bent.
    En bij een eventuele stijging van hcg (hormoon) dus ook weer hoofdpijn krijgen. Hoeft niet, maar ik heb dit tot nu toe bij ieder begin van de zwangerschap gehad.

Bij m'n zoontje was t pas over na 3 mnd en toen hele zwangerschap niet meer gehad.

Deel Deze Pagina