Mijn nod was vorige maand 24 juli. Ik heb een wisselende maar wel korte cyclus alleen weet ik mijn Nod van deze maand niet zeker want deze testjes testen vroeg. Is er een manier waarop ik kan berekenen wanneer mijn ovulatie was? Vanochtend was de test of negatief of zeer licht en nu zoals de afbeelding. (blauw is zwangerschapstest).
Je ovulatie kan je met de vruchtbaarheids calculator berekenen boven in de menu balk. 100% zeker is het alleen niet
Ook ik zit op het wacht bankje.. Vrijdag 19 kan ik m'n maandelijkse krijgen wat ik niet hoop maar voel me weinig anders als normaal. Wel af en toe wat kramp maar vraag me af of dat ik dat wil voelen of dat dit misschien voorteken is. Doordat we op vakantie waren wel relax geklust maar ik twijfel.. Nog een paar dagen wachten!
Wat duurt de nacht lang zeg! Normaal ben ik echt Doornroosje maar nu niet. Eerst nauwelijks in slaap kunnen komen omdat ik het ontsettend koud had en vervolgens elk half uur wakker... Wel weet even bij kunnen lezen Denneke alvast voorzichtig gefeliciteerd! May27 welkom, heel herkenbaar. Gelukkig is niet iedereen vanaf dag 1 ziek zwak en misselijk. Geen bloed geeft moed 😜
Vandaag 9 dpo en ik kon me niet beheersen haha. Even een kruidvat testje gedaan en helaas omo wit. Ga proberen pas op NOD weer te testen mits ik niet ongesteld ben geworden natuurlijk.
Herkent iemand dit? Donderdag of vrijdag nod. Gister gevreeën maar na afloop echt een branderig gevoel daar beneden. Zeker geen schimmel of wat ook. Nu nergens meer last van. Kan dit wijzen op een menstruatie of..? Heb het nog nooit eerder gehad..
Oww wat balen.. Knuf! Dan zou ik om Utrogestan (progesteron) vragen mop om je LF te verlengen, want 8 dpo is wel heel erg vroeg. Heeft te maken met je progesteron. Dit zijn bolletjes die je vaginaal in brengt en daar start je mee na je eisprong. Ik gebruik t ook en met mij nog genoeg anderen op zp. T verlengd je LF en geeft je lichaam dus meer tijd voor een eventuele innesteling en houd de baarmoeder kalm.
Ja ik zie wel wat!!! 👍👍☺️ Als je de foto van bovenaf neemt, recht erboven is tie vaak veel duidelijker! Spannend
Hoe ik de test ook draai of keer ... Hij blijft wit helaas. Nu weet ik niet of ik 4 of 5 dagen voor mijn nod zit, maar met 5 waren ze bij mij altijd wit en met 4 heeel licht streepje. Blijft nog beetje spannend!
Ik kon me ook niet beheersen. 12 dpo en een early kV test gedaan. Gisteren allemaal kleine "kwaaltjes", wat kan je jezelf gek maken zeg. Ik mag niet klagen want gezien mijn leeftijd is het niet te verwachten dat het heel snel zal gaan, maar ik hoop echt dat ik er in het vervolg wat rustiger mee om kan gaan. Nu alleen nog maar testen na mijn NOD!