Hmpf, ik ben nu pas ongesteld geworden. Maar dat betekent ook dat mijn nod waarschijnlijk pas de 23e is... Kan ik beter gaan verhuizen naar ander topic dus
Wat is het nog stil hier, zeker allemaal nog ongesteld? Deze ronde ga ik weer ovulatie testen gebruiken, jullie?
Ik heb gister m'n laatste dag van de menstruatie gehad gelukkig. Nu een paar dagen wachten en dan bingo haha! Ik voel m'n baarmoedermond altijd qua vruchtbaarheid.
Ja, wil ik ook gaan doen. Op welk tijdstip ga je hem gebruiken? Ochtendurine zou niet goed zijn, dus zou voor mij 's avonds worden, als ik weer thuis ben van werk.
Ik gebruik de action testen, zodra die wat gaan oplopen ga ik over op cb, tot die negatief zijn. Vind de digitale testen toch erg fijn, ondanks ze prijzig zijn! Maar die streepjes maken mij gek! Hoop dat ik snel van schimmeltje af ben, ik zit nu op dag 7 pas weer, dus hopelijk staat dat m'n ei niet in de weg deze maand.
Het is idd stil hier. Ik ben inmiddels weer bezig met ovulatie testen, als goed is heb maandag mijn ei sprong, maar dat zal ik aan de testen zien, hihi. Ik doe het nu vaak met om 2 plas van de dag 😊
Ik denk dat iedereen nu zo tegen het einde van haar menstruatie aan loopt en sommige kunnen al beginnen met ovulatietestjes. Ik ga de mijne morgenochtend weer doen. Volgens mijn app moet mijn ei rond dinsdag komen. Ik test altijd liever een paar dagen eerder al om zo mijn ei niet te missen. Liever het zekere voor het onzekere ik gebruik altijd de clear blue testen. Lekker duidelijk en geen gedoe met streepjes. Succes allemaal!
Wij denken hetzelfde wat dit betreft. Een paar dagen eerder beginnen zodat we het niet missen. Ik test wel 1 keer per dag en rond de sprong zelf 2 keer jij? Lekker wachten op een smiley dan turen idd 😇
Haha inderdaad! Ik test ook 1x per dag en dan in de ochtend. Dat maakt bij deze testen namelijk niet uit. Als ik een smiley heb, test ik de dagen daarna ook. Tot dat het weer gewoon een rondje is. Meestal heb ik 2 dagen een smiley. Vandaag mijn eerste test weer gedaan. Uiteraard een leeg rondje hahaha better save than sorry
Ik begin dinsdag.. ik heb maandag nog een echo om te kijken naar de eitjes en hun geven vaak een indicatie wanneer het eitje zal springen.. ik krijg er na ook een echo om te zien of hij is gesprongen.. Lang leve de verplichte nummertjes 😂
Hier zitten we tegen de vruchtbare dagen aan. Heb m'n man al gezegd dat we om de dag bezig moeten haha 😂 Succes allemaal! Op een mega vruchtbare maand!
Vannacht een smiley gehad, dus morgen of overmorgen mijn ei sprong dan kan ik precieze datum in de lijst zetten. Zal waarschijnlijk 16e worden Ik blijf ook door testen tot ik een leeg rondje weer heb. Dikke duimen draaien op vruchtbare maand voor iedereen!!
Spannend Eendje! Ik hoop dat je de eisprong goed kunt benutten! Ik heb mijn man al geïnstrueerd dat het beter is voor de zwemmers om het om de dag toe te passen Dat moest dan maar haha Vandaag en woensdag is de planning (wat erg hè!) en donderdag volgens de berekening m'n eisprong.
Ik heb een man die gewoon vraagt of ik een smiley heb en die graag dan elke ochtend en avond wilt klussen Ik moet juist hem een beetje afremmen om zijn zwemmers tot rust te laten komen, haha. Het scheelt dat wij nu beiden vakantie hebben en alle tijd van de wereld hebben. Zaterdagavond en vanmorgen geklust. En nu wilde manlief vanavond weer, maar heb gezegd dat het morgen (dinsdag) pas op zijn vroeg in de avond weer mag. Heb nu weer een smiley gekregen van middagplas. ik word er zelf helemaal vrolijk van, haha. Ik doe vanavond nog een ovulatie test en morgen tot ik een leeg rondje heb.
💜❤ NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (0) 16. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde 17. (2) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA PinkDonut - 34 jaar - 1e kindje - ronde 10 na MK 18. (2) Bessie Turf - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1 Esthertie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 19. (3) Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 MaBaD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 20. (2) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 21. (2) Mootje88 - 27 jaar, 2e kindje - 4e ronde na MA Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)