Wouw wat goed!! Nog meer roze erbij!! Vanavond dacht ik even dat ik ongesteld zou gaan worden. Had krampen in m'n onderbuik, maar dit keer alleen rechts. Snel naar de wc omdat ik bloed verwachtte maar niets... Na een half uur ook geen krampen meer gehad. Als ik ongesteld ben heb ik de eerste dag altijd de hele dag door mega krampen. Tot nu toe nog steeds geen bloed.... Het wordt spannend, morgen NOD
Ik weet niet of jullie er iets aan hebben, maar hierbij mijn rij kwalen waar elke dag toch steeds meer alarmbelletjes afgingen Alleen de opvallendste heb ik vermeld hoor. Errrggg pijnlijke eisprong, (los van de steken, die heb ik steeds) meerdere dagen beurse baarmoeder na de eisprong, weet niet of dit hiermee te maken heeft, maar nooit eerder zoveel pijn gehad door de eisprong. 5 dpo: ganse dag ongiekramp 6 dpo: ganse dag ongiekramp + misselijk tot 11u 7 dpo: misselijk tot 11u ... 10 dpo: bandenpijn op het werk terwijl ik niks speciaals deed (ganse dag) (gewoon een zittende job)! Steken die ik alleen maar herkende van tijdens mijn vorige zwangerschap. Nu en dan krampje en steekje (.)(.) (sinds 7dpo of zo, weet niet precies)
Naar welk groepje gaan de zwangere? IK vind er twee http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/629694-16-t-m-30-april-2017-a.html & http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/628670-de-april-2017-mama-club.html
Misschien een rare vraag (antwoorden hoeft niet) hoeveel dagen voor die pijn heb jij seks gehad en toen je pijn had ook of dag erna pas weer geklust?? Vind het wel interessant want ben benieuwd of ik dan wel goed en genoeg geklust zal hebben deze keer.
Ik wil daar zeker op antwoorden. 4 - 5 - 6 augustus het gezellig gemaakt 6 - 7 - 8 - 9 augustus erg beurs en pijnlijke baarmoeder (niet eierstokken). Mocht niet aan klussen denken die dagen. Vooral 6 & 7 aug niet. tweetal weken al steken aan de eierstokken (is steeds zo). 5 aug posi ovu test 6 aug ei voelen springen (erg venijnige steek waarvan ik wakker werd) voor de eisprong dus steken en tijdens / vanaf de eisprong dus pijn aan de baarmoeder.
Deze dag doorgekomen zonder druppel bloed. Baarmoeder zit nog steeds hoog, wel zachtere mond en eiwit slijm. Beetje buikkrampen en om de 2 uur plassen. Verder geen klachten. Dus ik wacht nog steeds af. Morgenochtend weer een test en dan moet ik ff nieuwe halen of niet als ik morgen bloed..... Spannend vind ik het nu wel worden!! Dames, gefeliciteerd roze! Echt leuk! Wordt al meer roze in de lijst.
Dan zal het er voor mij ook goed uit zien! Ik heb, 4, 5, 6 en 7 augustus geklust 'savonds 7 augustus begon bij mij echt de ovulatie pijn en 10 augustus ook nog keertje geklust maar toen was ook eigenlijk mijn libido over die had ik echt tot rond 8 augustus. Zou wel grappig zijn als ik zwanger zou zijn, dan is het rond mijn verjaardag verwekt (8 augustus). Sta er wel positief in al leef ik niet super gezond en rook ik dagelijks een paar keer... zo slecht, ik weet het en wil en ga ook echt stoppen ermee. Bij mij hield de pijn trouwens echt alleen de avond van 7 augustus aan en daarna was het helemaal weg, daarna steeds last van van alles leek wel.
Dat gezond leven komt echt wel als je test positief is😊 Ik had de afgelopen 2 weken een stuk minder gerookt omdat ik dacht dat het wel raak kon zijn! Vandaag stuk meer gerookt en vanaf morgen probeer ik weer terug te gaan naar t minimale😉 Komt goed ik hoop echt dat je positief mag testen😊
Gefeliciteerd Fee mooie test voor 10 dpo. Ik ben morgen ook 10 dpo en ga ook testen......☺️
Heb nog geen menstruatie gekregen dus hopelijk over paar dagen ook niet. Ook verder geen tekenen ervan terwijl ik het altijd voel aankomen. Wel ga ik steeds naar wc omdat ik bang ben het wel te zijn geworden haha.