NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door EvaElisa, 19 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Welke foliumzuur tabletten slikken jullie? Ik heb die van Puur mama die ik bij de kruidvat had gehaald al op en ga vanavond beginnen met een andere van Davitamon

2. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Ik slik al sinds januari compleet mama met visolie van davitamon, en ik merk het echt. Vooral mijn nagels groeien sneller en zijn sterker. Ook zit ik lekkerder in mijn vel, kon wel eens een beetje depressief zijn en erin blijven hangen dagen lang, merk dat ik er sneller uit kom. Weet niet of het door de pillen komt, maar vind het iig wel fijn.

3. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Goed dat je het vraagt. Die van mij zijn op, donderdag maar even nieuwe halen. Haal ze ook bij de kv, geen idee welk merk, vast de goedkoopste.

4. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ochjeej.. kijk nu pas via de pc op dit forum en zie nu pas mijn testen die ik heb geplaatst. Die zijn bijna niet zichtbaar hier!
    In het echt zijn ze echt zo ontzettend veel duidelijker! Of het ligt echt aan het uploaden, of aan mijn verouderde telefoon..

KleinMeisje; ik die van de Kruidvat huismerk! Maar ik wil over stappen op Compleet Mama van Davitamon denk ik..

5. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Wat mij op valt toen ik net voor de spiegel stond, ik heb nu erg blauwe aderen over mijn borsten lopen. Dit is zijn eigenlijk niet eerder opgevallen dat ze zo blauw waren.
    Hebben jullie dat ook???

6. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ja bij mij zijn ze ook zichtbaarder!

7. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL

Ze zijn geregeld in de aanbieding bij de etos. Dus dat scheelt enorm vind ik. Mijn vriend slikt centrum men.

8. KleinMeisje93

Ja dat heb ik ook! Ze vallen iets meer op dan ik eerst had. Wie weet een goed teken.

Ik heb trouwens ook de compleet mama van Davitamon. Ik slik trouwens ook echt al jaren anti depressiva :( en wil daar vanaf maar mag niet van mijn huisarts, al weet hij dat ik zwanher probeer te raken, hij had alles uitgezocht of het kwaad kan maar het kan geen kwaad zei hij en overigens is het beter om door te gaan ermee dan ermee te stoppen omdat je ook zo het eventuele kindje kunt verliezen en het ook slechter kan zijn.

9. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Zou dat bij een zwangerschap horen?? Of bij de ovulatie?

10. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ik denk zwangerschap, want het viel me pas sinds gisteren avond op :p

11. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Gefeliciteerd alle roze dames!!! Een voorspoedige zwangerschap gewenst!

12. KleinMeisje93

Laten we het hopen! Maar ik had het de vorigge keer ook en was ook niet zwanger :( hopen nu van wel.

Had voor de gein online zwangerschaps test gedaan. Dik negatief :( ik wacht mijn test morgen wel af die ik ga doen. Moet nog geen conclusie trekken want sommige hebben nergens last van en zijn wel zwanger.

13. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Online zwangerschapstest???

Nou ik heb wel wat klachtjes, maar niet veel meer als andere rondes

14. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Een online zwangerschapstest? Is dat zo een soort quiz waar je je kwaaltjes in moet aanduiden en hij dan aangeeft hoeveel kans er is dat je zwanger bent? Wil ik ook wel eens invullen, ben benieuwd hihi. Heb je een link?

15. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga slapen, vind het erg gezellig en leuk om hier met jullie te tikken en ervaringen uit te wisselen.

Succes met testen morgen!!

16. KleinMeisje93

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik mag op rood..

Ik ga morgen een afspraak maken met mijn gynaecoloog want er is gewoon iets niet goed van binnen.

18. KleinMeisje93

Is goed meid! Slaaplekker💋💋
    We spreken je morgen vast wel weer!

19. KleinMeisje93

Oohh wat balen zeg!!! Hopelijk kan je gymaecoloog jou goed helpen en weet je snel wat het is 💋💋 heel veel succes verder en dat je heel snel op roze mag!

20. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Wat naar voor je!! Succes bij gyn, hopelijk kan hij/zij je helpen.

Deel Deze Pagina