Ahhh neee!! Zo niet leuk!! Misschien dat er toch wel een bevruchting plaats heeft gevonden, maar het zich niet (goed) heeft genesteld. Zo ontzettend jammer. Snap dat je nu erg verdrietig bent duim voor je dat het volgende maand lukt!! 💋
SuperEendje wat enorm bale zeg!! Sterkte en succes met de volgende ronde! Goodlife gefeliciteerd, mooie test!
Die kV testen hebben best aardig wat tijd nodig tegenwoordig om goed op te drogen! Je houdt t spannend zo haha ik duim nog met je mee!
Haha ja gaat vanzelf he dat je dan toch ff kijkt.. Heel normaal! We gaan voor meer roze in de lijst he!
Oww neee... Wat balen mop... Dat is dus zo misleidend die symptomen kunnen veel op elkaar lijken. Een hele dikke knuffel!! Hopen op een roze volgende ronde voor jou! 💋
Vandaag is m'n NOD. Net een testje gedaan maar blijft Omo wit. Temperatuur was nog wel hoog vanmorgen en nog geen tekenen van de rode duivels... Aaahhrg waarom niet gewoon duidelijkheid: of gewoon een mooie test ( de absolute favoriete optie) of gewoon ongesteld worden
Gefeliciteerd Goodlife!!! Aah balen SuperEendje volgende ronde hopelijk raak. Hier begint de moed me echt in de schoenen te zinken nog steeds negatieve test weet natuurlijk ook niet precies de dag van mijn eisprong maar ik ga van mijn gemiddelde uit (27 dagen cyclus) en van mijn ovulatie symptomen dus het moet echt wel goedzitten :/ anders nu maar afwachten tot ik ongesteld wordt
Gefeliciteerd goodlife! Mooie test. Zou iemand mij op rood kunnen zetten? 2 dagen te vroeg ongesteld geworden :x Door naar de volgende...
Aah balen Maddie85 💋 Volgende ronde beter. Voel me nu echt een beetje verdrietig/teleurgesteld doordat vele wel posi testen op 10/11dpo en ik weer niet
Ook ik mag weer op rood. pfft zo niet leuk dit. mja 29ste afspraak bij de gyn. Het is nou wel eens tijd voor meer duidelijkheid.. ik vermoed dat m'n eitjes niet op de juiste plek geraken (endometriose misschien)
Dames op rood, hopelijk een mooie volgende ronde! Dames die nog in onzekerheid zitten door negatieve testen.. Ik duim nog steeds voor jullie!!
Oke, ik ging net eventjes mijn baarmoeder checken en had best veel witte afscheiding en heel klein beetje draderig leek wel.. terwijl mijn ovulatie al geweest is! Iemand een idee ?
Heb net afgesproken met mijn vriend dat als ik ongesteld ben geworden wij dan pas ermee bezig gaan zijn als we samen een woning hebben (rond het einde van dit jaar)
Mijn k2v5 test is niet donkerder in vergelijking met gisteravond, maar dat lijkt me ook niet zo erg aangezien er maar 12u tussen beide tests zat. De Z & K uiterst gevoelig daarentegen. Gaf al enkele dagen een ingebeelde lijn als ik 100 x bleef turen erop, en deze ochtend eindelijk een roos streepje. Heb een afspraak voor zaterdagochtend bij de HA voor bloedafname en doorverwijzing naar de gyn.
Gefeliciteerd aan alle meiden met een positieve test! En een hele dikke knuffel voor de meiden die ongesteld geworden zijn. Heeft de kruidvat 2v5 indroogstreepjes???