NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door EvaElisa, 19 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Heb even de lijstje opgepimpt en alle aantallen goed gezet! :D;) Kunnen we straks met kleurtjes aan de slag, ziet er altijd gezelliger eruit.

@Bessie: hoelang zijn jullie bezig. Wij zitten nu in ronde 4, maar zijn al in ons hoofd al een jaar mee bezig ;).

2. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Haha zo vaak, dat redden wij echt niet ;) Ik heb als het goed is zondag of maandag mijn ei. Dus gaan we dit weekend een paar keer aan de slag.

3. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn net in de eerste ronde bezig maar wel voor ons vierde kind dus al enige ervaring met deze voorpret 😉

Hier ook sinds deze week lekker vakantie dus dat maakt het makkelijker om zo om de dag te klussen. Voor mij hoeft het normaal niet zo vaak haha

M'n cervixslijm is nog niet geheel doorzichtig, nog iets wittig maar m'n bbm is al wel zacht en staat meer open. Dus we zitten dichtbij het vuur

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij zitten in de derde ronde voor ons derde kindje dus hopelijk klopt het gezegde 3 x is scheepsrecht :) gisteren begonnen met gezellig maken en vandaag begonnen met ovulatietesten maar die is nog negatief, wel een tweede streepje zichtbaar maar CB gaf nog geen smilye aan.

5. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Spannend starry!
    Vind het altijd weer een dingetje de lege rondjes, maar des te meer moet ik glimlachen als de smiley zie.
    Heb er vandaag al 3 gehad (02.00,11.00,15.00u) morgen test ik weer verder. 😉😁

6. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Spannend dames! :D mijn vriend vraagt ook constant of er al een smiley is haha! Super schattig. Sinds onze MA is hij daar toch ook wat meer mee bezig. Ik verwacht dat lachebekkie morgen of overmorgen! :p iedereen veel klusplezier!! :p

7. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dat het er het er voor iedereen nu aan zit te komen. Testen is altijd wel leuk haha. Ik vind het een prijzig iets dus ik check mezelf gewoon af en toe.

Wij hebben het gister gezellig gehad en vandaag een dagje overslaan om morgen nog één maal voor de eisprong de kans te wagen J

2 jaar geleden hebben we het ook geprobeerd voor een vierde. Na 4 rondes begon man te twijfelen dus toen zijn we meteen weer gestopt omdat we er wel echt allebei 100% voor willen gaan. Hij heeft een te snel werkende schildklier en daar is hij vorig jaar met een definitieve behandeling aan geholpen. Omdat hij toen niet goed in z’n vel zat was zijn gevoel dat als ik toch zwanger van de vierde zou zijn en hij ziek of weg zou vallen (klinkt zwaarder dan het is ;) hij heeft van jongs af aan het gevoel dat hij niet heel oud zal worden) dat ik dan met vier kleintjes zal achterblijven.
    Maar na al die tijd bleef het toch wel kriebelen. Nu zijn de andere kinderen iets ouder en hij wil wel dus het was aan mij de keuze :D

Het blijft spannend hoor! Het stomme is dat ik het gevoel heb dat het meteen zal lukken maar dat is ook misschien meer een wens haha

8. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief dat je vriend zo begaan is nu. Lijkt me heftig een ma...

9. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Ja echt super lief! ❤ het was indd heftig. Je gaat heen voor de eerste echo van je kindje en dan hoor je dat het met 6.5 weken gestopt is met groeien. Die kwam wel hard aan. Dit was op een donderdag en ik heb die maandag daarop een curretage gehad. Onwijs zenuwachtig van te voren maar achteraf is het me echt alles meegevallen. Het zwaarste vond ik echter dat er in de weken daarna een bootlading aan zwangerschapsaankondigingen kwam. Die trok ik soms wel ff slecht. Nu mijn menstruatie weer een beetje op de rit is gaan we er gewoon weer voor :p

10. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @bessie Turf, Hoe zou zijn jouw kindjes? Ik heb een dochter die deze maand 5 wordt, er zit dus aardig wat verschil tussen. Zijn er meer dames waarbij dit ook zo is?

@EvaElisa Een mk is niet niks. Heb het zelf ook meegemaakt bijna 7 jr. geleden na +/- 12 wk. het bleek niet levensvatbaar en hartje was gestopt. Heb een dag in de put gezeten, het moest zo zijn en na een half jaar was ik zwanger van mijn dochter.

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Esthertie: Mijn dochter is van oktober 2008 en mijn zoontje van januari 2015. Mijn dochter was nog net geen 3 maanden 6 jaar toen haar broertje werd geboren. We hadden graag wat eerder zwanger willen worden van de tweede maar helaas kan je een zwangerschap niet plannen en zijn we op een maand na 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden daarom zijn we nu maar eerder begonnen met in ons achterhoofd dat het wel weer eens 2 jaar kan duren voordat ik zwanger ben.

12. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Zo'n verschil zal het hier ook worden, minimaal 5,5 jaar. Wij (ik voornamelijk) wilde het bij een kindje houden maar na een gesprek een paar maanden geleden met mijn man hebben we toch besloten om voor een tweede te gaan. Aan de ene kant fijn dat er zo veel tijd tussen zit, de oudste is dan al redelijk 'zelfstandig' en ze kan helpen met van alles en nog wat. Aan de andere kant had ik achteraf gezien ze dan toch liever sneller achter elkaar gewild, vooral als ze klein zijn hebben ze dan meer aan elkaar. Maar niets aan te doen, we zullen zien en hopen nu wel dat het super snel raak zal zijn. Ik hoop dat dit bij jullie dit keer ook zo mag zijn.

13. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evaelisa, wat een nachtmerrie als je plots ziet dat het hartje gestopt is... en dan al die zwangerschapsberichten om je heen.
    Hopelijk is het deze ronde gewoon hartstikke raak!!

Esthertie, mijn kids zijn 7 (bijna 8), 5 en 3 (bijna 4). Nu we bijna alle kids naar school hebben was die twijfel ook vanwege het weer helemaal opnieuw beginnen maar aan de andere kant is het nu zoals het is gelopen. We zijn toen de jongste 1 was ook bezig geweest voor een vierde maar toen heeft het niet zo moeten zijn. Misschien is er nu wat rust in het gezin waardoor er meer ruimte is. Soms lopen dingen anders dan je had bedacht, ik heb het maar losgelaten (mijn "perfecte" plaatje ;))

Ik denk dat het voor jullie oudste wel fijn is om een generatiegenootje te hebben. Dat de 2 samen hun jeugd beleven ipv. alleen tussen de volwassenen. Als het niet zou lukken is dat natuurlijk spijtig maar hopelijk komt deze snel!

14. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Wat naar als je een kindje in welke stadium dan ook. Ik hoop het niet mee te hoeven maken, maar ben van mening als het zo is dan heeft het zo moeten zijn en heeft de natuur die keuze gemaakt. Maar pijn doet het zeker!!

Vandaag een leeg rondje. Ik ga op wachtbankje. Gisteravond geklust en op het moment van klaar komen vriendlief kreeg ik een enorme steek in mijn rechterlies. Denk dat het de sprong was. Wat denken jullie? En is het wijs om vanavond ook te klussen? We hebben gisteren 's morgens en 's avonds gezellig gemaakt, hihi.

15. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Zo kan het ook lopen inderdaad, wel super leuk dat je er graag nog een kindje bij wilt. Ik doe het ook voornamelijk voor mijn dochter. Zij heeft hier maar 1 opa&oma, 1 tante en geen nichtjes of neefjes. Als wij er niet meer zijn heeft ze hier in NL helemaal geen familie. Gelukkig vindt ze het niet vervelend om alleen te zijn, ze heeft het nooit over een broertje/zusje, speelt bijna alleen maar met oudere kinderen en is super open/makkelijk in contact maken (dat scheelt wel heel erg). Ik denk dat ze het wel heel leuk vindt, we hebben het haar bewust niet verteld, pas als ik 3-4 maanden ben vertellen wij het haar.

16. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    💜❤ NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜

15. (0)

16. (1)
    SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde

17. (2)
    EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA
    PinkDonut - 34 jaar - 1e kindje - ronde 10 na MK

18. (2)
    Bessie Turf - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1
    Esthertie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3

19. (3)
    Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4
    Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2
    MaBaD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3

20. (2)
    Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2
    marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1

21. (2)
    Mootje88 - 27 jaar, 2e kindje - 4e ronde na MA
    Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 12

Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

17. xxLinn

xxLinn Actief lid

10 mrt 2016
    400
    165
    43
    Hoi dames,
    ik heb twee rondes afstand gehouden van de lijsten maar vind het toch wel leuk om jullie te volgen en af en toe mee te kletsen.
    Wij zitten nu in ronde 6 voor een eerste kindje. Mijn cyclussen zijn redelijk stabiel (op één uitschieter na). Ik ben 10 jaar aan de pil geweest en gelukkig pakt mijn lichaam het goed op!
    We gebruiken tot nu toe nog geen ovulatie testen of dergelijke. Ik heb namelijk zelf het idee dat ik mijn eisprong voel aankomen door buikpijn en ik heb ook elke maand twee dagen overduidelijk "eiwit" slijm. En omdat we het altijd al sowieso minimaal elke twee dagen heel gezellig hebben ^^ vraag ik me ook af wat de meerwaarde van ovulatie testen is in ons geval.
    Ik verwacht mijn eisprong ergens eind vd week! Mijn vermoedelijke NOD is dan 18, 19 of 20 augustus.
    We hebben de komende drie weken heerlijk vakantie met z'n tweeën dus ik hoop dat de rust die we nu ervaren een positieve invloed heeft :).
    Oja, ik ben 25 en mijn partner is 30.

Heel veel succes voor jullie allemaal deze ronde!
    Ik ga gauw alle pagina's terug lezen die jullie al geschreven hebben.

18. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xxlin, welkom! Snap dat je niet al te veel bezig wilt zijn met de nod en jezelf gek maken door wat anderen zeggen te voelen 😉

Esthertie, zou dan zeker fijn zijn voor je dochter om een familielid in de buurt erbij te hebben! Gezellig 😊

M'n man vroeg gister en vandaag al steeds: en voel je al wat? Haha mannen zijn nog meer van de snelle. Maar goed dat zij niet zwanger hoeven te raken 😂
    Ik zei al dat m'n cervixslijm nog vruchtbaarder was dan gister dus vanavond wil hij nog wel even extra. Alles voor een kleintje haha

19. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier nog steeds geen positieve ovulatie test, we wachten gewoon maar rustig af en maken het gewoon om de dag gezellig.

Wil iemand mij ook op de lijst zetten?
    Starry| 31 jaar| 3e ronde| 3e kindje| nod 21 augustus.

20. PinkDonut

PinkDonut Lid

7 mrt 2015
    26
    1
    3
    NULL
    NULL
    Gisteren een hele duidelijke streep op ovulatietest! Ben benieuwd of ie vanavond al weer afzwakt.

Deel Deze Pagina