Jeeej! Eitje gevonden. Welliswaar 4 dagen later dan verwacht maar oke. Ik heb mijzelf daarom maar even op datumloos gezet. Ik weet namelijk niet wat dit met mijn LF gaat doen hopen op een mooie roze lijst dames ❤
Zo, ovu testen zijn lichter, piek is voorbij. Gisteravond nog es de vriend verleid, hopelijk met resultaat. Vorige ronde 7dpo bruinverlies en 8dpo brak ongie door. Ik hoop zoooo dat de lf nu gewoon 10dagen of meer is. Of zwanger :-D Ik duim voor al de ladies die al op de wachtbank zitten en hopelijk krijgt de rest nu gauw haar eitje. Tweede ronde na pilstop, maar wat ervaar ik mijn eisprong heviger dan vroeger zeg. Voor mijn eerste kindje had ik steken en vruchtbaar slijm thats it. Nu al 2 rondes weinig slijm, twee weken steken voor de eisprong, aan de diarree en enorm gevoelige baarmoeder als mijn vriend en ik ***. Probeer het te verbijten want om zwanger te worden zijn deze dagen net essentieel om te klussen. Leuk is anders
NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (2) potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 20 - 3e IUI ike - 30 jaar - 1e kindje - 3e tp ivf icsi 1 16. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde 17. (2) PinkDonut - 34 jaar - 1e kindje - ronde 10 na MK Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 18. (2) Bessie Turf - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1 Esthertie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 19. (4) Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 5e ronde clomid Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 MaBaD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 20. (4) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Maani - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK XxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 21. (3) Mootje88 - 27 jaar, 2e kindje - 4e ronde na MA Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde Starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 Datumloos. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb mezelf er ook even bij gezet. Voor het eerst deze ronde ovulatietesten gebruikt, maar eerlijk gezegd niet secuur. Ik ben het een paar avonden vergeten omdat ik niet thuis was. Toen vrijdagmiddag getest en toen was de teststreep bijna even donker als de controlestreep. Daarna heb ik niet meer getest. Ervanuitgaand dat ik toen m'n eisprong had, ben ik voor het gemakkelijke even uitgegaan van nod datum 19 augustus (14 dagen na eisprong). Dat zou betekenen dat m'n cyclus deze ronde 31 dagen duurt.
Volgensmij kloppen die statistieken redelijk. Maar wij hebben eerst inderdaad meet ontpilt, maar ook bewust gewacht omdat februari voor ons een enorm drukke maand zou worden en mocht het dus eerder lukken, dan was dat niet zo handig geweest haha! Dus daarom hebben wij er eigenlijk bewust voor gekozen om er pas vanaf maart mee te beginnen. Zo heb ik in die tijd wel mijn lichaam / cyclus leren kennen.
Dames mag ik met jullie meekletsen? Vorige cyclus was 32 dagen en werd ik op 8dpo ongesteld inmiddels vandaag dag 34 en denk vandaag mijn positieve ovulatietest te pakken, mag ik deze test al als positief beschouwen? Hij is opgedroogd. Ik doe er vanavond nog eentje en morgen. Weet niet wanneer mijn NOD is omdat mijn lf de vorige ronde zo kort was dus ik zet mijzelf op datumloos
NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (2) potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 20 - 3e IUI ike - 30 jaar - 1e kindje - 3e tp ivf icsi 1 16. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde 17. (2) PinkDonut - 34 jaar - 1e kindje - ronde 10 na MK Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 18. (2) Bessie Turf - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1 Esthertie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 19. (5) Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 5e ronde clomid Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 MaBaD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 20. (4) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Maani - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK XxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 21. (3) Mootje88 - 27 jaar, 2e kindje - 4e ronde na MA Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde Starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 Datumloos. (2) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst. (0) Totaal: 21 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (2) potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 20 - 3e IUI ike - 30 jaar - 1e kindje - 3e tp ivf icsi 1 16. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde 17. (2) PinkDonut - 34 jaar - 1e kindje - ronde 10 na MK Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 18. (2) Bessie Turf - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1 Esthertie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 19. (5) Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 5e ronde clomid Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 MaBaD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 20. (4) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Maani - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK XxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 21. (3) Mootje88 - 27 jaar, 2e kindje - 4e ronde na MA Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde Starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 Datumloos. (2) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst. (0) Totaal: 21 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik zou hem als positief beschouwen, zo zag mijn action test er vorige maand uit. Vorige cyclus was hier 33d en ongesteld 8dpo. Hopelijk heb je ook een gunstigere lf dit keer
Ook hier vandaag een op m'n cb test! Vanochtend gaf hij al positief aan en vanavond ook dus ik denk morgen m'n eisprong. Gaan we het straks nog ff gezellig maken
NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (2) potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 20 - 3e IUI ike - 30 jaar - 1e kindje - 3e tp ivf icsi 1 16. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde 17. (2) PinkDonut - 34 jaar - 1e kindje - ronde 10 na MK Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 18. (2) Bessie Turf - 30 jaar - 4e kindje - ronde 1 Esthertie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 19. (5) Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 5e ronde clomid Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 MaBaD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 20. (4) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Maani - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK XxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 21. (3) Mootje88 - 27 jaar, 2e kindje - 4e ronde na MA Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde Starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 Datumloos. (2) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst. (0) Totaal: 21 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Wollie92 ja ik denk wel dat hij positief was vanmorgen en je piek is geweest! Vanavond dus gezellig maken! Starry yes! Veel plezier! Vandaag 2dpo en heb heel de dag al buikpijn. Ik weet dat dit nog geen innesteling is, maar wat zou het dan kunnen zijn vraag ik mezelf af? Is het eitje nog op weg naar de baarmoeder wand en veroorzaakt dat pijn? Iemand enig idee?
Ik lees net nog eens de lijst en zie dat mijn nod ongeveer op de 18e zal zijn. De 19e is mijn dochter jarig. Stel dat ik de 19e s ochtends nog geen buikpijn of ander teken van aankomende menstruatie heb dan ga ik testen en hoe leuk zou het zijn als we op haar verjaardag weten dat er een broertje/zusje onderweg is
Starry, aan mijn temperatuur te zien is hij gesprongen! Die is al 2 dagen 0,4 graden hoger dan normaal. Esthertie ja dat zou wel leuk zijn!
Hier 2dpo ook buikpijn. 1dpo ook. Ik zie het als ovu napijn in baarmoeder en eierstokken streek. Ovu is veel heviger dan bij vorige kinderwens. Goedemorgen dames. Wens jullie alleen een fijne dag toe. Ben sinds zaterdag terug aan het werk na een weekje vakantie (midweekje naar het zuiden geweest whoew ). Weer wat verstrooiing dus. Kon het toch niet laten. Als het deze ronde raak is, ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn vriend.
Livoli en Fee89, hier ook met vlagen buikpijn. Ik heb dit tot nu toe elke cyclus nog gehad na de eisprong, het houdt normaal na 4 dagen op. Esthertie, wat leuk op de verjaardag van je dochtertje. Voor ons zou het de mooiste afsluiter van onze vakantie zijn als ik de 20e positief test! Ga proberen niet eerder te testen maar of dat lukt haha Fijne dag allemaal!
Goedemiddag meiden, Hier had ik donderdag een smiley en in de avond enorme rugpijn... we hebben woensdagochtend, donderdagmiddag, vrijdagmiddag, zaterdagmiddag en gisteren gevreeën. Ik vermoed dat die laatste 2 niet echt nodig zijn geweest want toen had ik alweer last van mijn borsten maar onder het motto, niet geschoten is altijd mis. Nu maar wachten. Duurt dan weer lang!