NOD 17november/29december (46dagen overtijd)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ninimousse, 29 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninimousse

Ninimousse Niet meer actief

Na lang meelezen heb ik beslist om mij ook maar in te schrijven en mijn verhaal te doen!
    Hier is mijn verhaal:

Hallo
    Ben 26 jaar oud al een tijdje getrouwd, gestopt met de pil sinds april 2013 niet om aan kinderen te beginnen maar voor andere redenen (pil maakte mij niet echt happy). Als er een kindje zou komen zou het zeker welkom zijn maar niet dat we er echt mee bezig zijn. Ik heb de laatste keer mijn maandstonden 10 oktober gekregen derna niets meer!! Ik ben al die tijd regelmatig geweest cyclus van 38 dagen en altijd regelmatig. In begin had ik zwangerSchapsverschijnselen misselijk, wit verlies, ongi buikpijn maar geen ongi! Lage rugpijn,puistjes, bepaalde geuren die mij ergerden ... Maar nu soms nog last van buikpijn.Nu heb ik al een aantal testen gedaan (4) maar altijd negatief , 3 weken geleden naar HA geweest negatieve bloedtest. Maar nog steeds geen antwoorden op mijn vraag?? De ha zei je mss heb je een cyclus overgeslaan maar ik ben nu al aan mijn 2de cyclus en vndg was de laatste dag vn mijn menstruatiedagcyclus en nog steeds geen spoor van mijn ongi! Afspraak bij de gyneco gehad ze zei dat ik moest afwachten en dat ze niets 'abnormaals' zie! Terug bloedtest gedaan en nu wacht ik op 5 januari om de resultaten te weten ( feestdagen) heb geen nieuwe zwangerschapstest gedaan sinds vorige week omdat het toch altijd op negatief uitdraait dusjah.. Als ik aan dd dokters om uitleg vraag kunnen ze mij die niet geven gwn dat ik moet afwachten!!
    Geeft iemand dit ook al meegemaakt?
    Groetjes

Deel Deze Pagina