even een beetje gênant vraagje ik heb echt mega veel wit slijm zoveel heb ik normaal nooit vraag me eigenlijk af wat dit kan betekenen ? X x
Dames, mag ik vanaf hier weer inhaken? Ik lees er even snel doorheen, want op ruim 20 pagina's reageren is wel een beetje veel.. @Lies: heel veel succes en sterkte! T zal niet altijd makkelijk zijn, maar hoop dat je snel resultaat hebt.. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor alle onderzoeken afgerond zijn en je daadwerkelijk met het een of ander kunt beginnen. @Roos, ook jou wens ik veel succes.! @Evan: ik vertel de mijne ook niets, ja, achteraf.. Anders heeft ie last van prestatiedrang, maar dan in zo'n mate dat het niet altijd wil.. @Stephanie87: Heftig zeg! Je moet inderdaad het plan bijstellen en dat is soms best lastig. Succes! @Pappilons, heftig is dat hoor! En wat raar dat ze niet gewoon eerst alle onderzoeken goed afronden.. Je wilt toch weten waar je aan toe bent, helemaal met die minimale vergoedingen van 3 pogingen.. Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid! @Trutje, vroeg je ei gehad! Snel rijp ook. Misschien wel een goed teken! @Nadeke, vervelend is dat he? Ik had het met de clear blue testen vorige maand. Voor het eerst gekocht, en alleeeeeen maar foutmeldingen.. Uiteindelijk na vier dagen gebeld en 5 nieuwe staafjes + houder gekregen. Vanochtend voor het eerst een gelukte test, helaas nog negatief. @Suze: Jij ook hier weer, gezellig! Al had ik liever gezien dat je gewoon zwanger was geweest afgelopen ronde.. Dat moet ik ook maar eens doen, zo'n abonnement op die topics.. Helaas die van mama van daan gemist.. @Girlie: ook hier bijna een jaar bezig, ronde 11. Lees met je mee, ben benieuwd hoe het je allemaal vergaat.. Mag ik ook weer op het lijstje? zie dat ik eraf ben gehaald.. Sabje373, 28 jaar, 1 kindje, ronde 11, nod 18-11.. Geprobeerd wat meer afstand te nemen, tot nu toe gelukt.. Op zoek naar een gulle middenweg...
Hoop dat het niet zo lang duurt voordat ze actie ondernemen. Ik heb een fout op mn chromosomen een bij die fout kan het zijn dat ik vervroegd in de overgang kan komen (mijn tante was 28) het kan zomaar bij mij volgend jaar over zijn. Zet lekker veel druk op de ketel, maar ben blij dat ik het weet kan ik er iig rekening mee houden @dames met aankomend ei, have fun vanavond Veel slijm kan zijn dat je ei in aantocht is, en schimmel infectie en soms kan het duiden op een zwangerschap, maar datsymptoom is pas later dacht ik.
Ik heb veel witte afscheiding (lotionachtig) na mijn eisprong. Net voor de menstruatie is dit een stuk minder. Na het douchen zonet kwam er melk uit mijn linkerborst. Like whut?!
Lies, veel succes vandaag! Trutje, kan idd met je ei te maken hebben, maar jij zat toch al op t wachtbankje.. Geen zaadjes? Allen, fijne klusdag! Hiet t gister voor de zekerheid nog even gezellig gemaakt.. Al 2dpo, wat duurt t lang.......wil t nu al weten en van alles voelen, vorige keer was t 3e ronde raak.. Hopelijk nu weer!
mag ik ook op het lijstje? suusd, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje Nod 17 dec twijfel over mijn Nod onregelmatige cyclus had positieve ovulatie test gisteren en vandaag wat denken jullie?
Zo vanmorgen naar de huisarts geweest. Omdat mijn cyclus regelmatig is en ik 2 jaar geleden naar de gynaecoloog ben geweest voor inwendige echo (voor iets anders) denkt hij dat het misschien aan het zaad van mijn man ligt. Dus nu eerst een zaadonderzoek. Mijn man heeft een andere huisarts, dus gaat hij bellen. Ben benieuwd wat die zegt! Osteopaat heeft vanalles rechtgezet, maar niet echt iets met betrekking op een evt. zwangerschap. Het is wel benoemd en besproken. Maar waarschijnlijk heeft de rest van mijn lichaam daar ook mee te maken he. @Sabje, duurt lang allemaal he! Maar toch schijnt dit heel normaal te zijn. Wat vreselijk dat er uit het vorige topic vroeg mk zijn gekomen! Wij gaan de komende dagen aan de klus, waarschijnlijk vrijdag mijn ei sprong. Even kijken of ik vandaag nog langs de action kan voor ovulatietesten, zijn op. Anders op de gok. Klopt toch al ongeveer 12 maanden.
Vandaag uitslag gehad van de gynacoloog een helaas waar ik al bang voor was.. T zaad van mn vriend is heel slecht dus de kans om natuurlijk zwanger te worden is zo goed als niet aanwezig 😩 normaal zit het zaad met de waarden tussen 10-20 en bij mijn vriend maar 0.14. Hij moet nu voor een bloedonderzoek een daarna naar een uroloog voor een echo van zn zaakie. Na die uitslagen worden we doorgestuurd naar een ander ziekenhuis om dat waarschijnlijk met IVF of ICSI te starten. Pff heb er flink de pest in, maar helemaal onmogelijk is het nog niet.
Ooh lies sterkte met de uitslag. Echt een flinke tegenvaller!! Ik hoop dat jullie zsm met een behandelplan kunnen beginnen.
ik zit inderdaad al op het wachtbankje vandaar dat ik het ook zo vreemd vind maar het zal wel haha 😉!! X x
Lies wat jammer deze uitslag! Heel veel sterkte, komende tijd met alle onderzoeken. Weet je op welke termijn er vervolgstappen worden genomen. Trutje, t kan overal aan liggen.. Hormonen reageren op alles, of niet soms.. Hier is het weekend weer begonnen, heerlijk niet te veel afspraken en verplichtingen..
Weet nog niet echt wanneer we gaan beginnen. Hij moet eerst bloed laten prikken, ik hoop dat dat vrijdag kan een daarna naar de uroloog voor de echo en ik hoop dat dat volgende week woensdag kan een daarna moeten we weer terug naar de gynacoloog voor die uitslagen en dan worden we doorgestuurd naar een ander ziekenhuis voor de behandelingen dus dat word afwachten. Heb ook net gelezen op internet wat ivf en ICSI inhouden en dat word allemaal heel pittig, maar ben blij dat niet alle hoop verloren is
Lies, heel veel sterkte! Zal wel even een flinke tegenvaller zijn zeg! Ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten op alle onderzoeken! Lees nu net pas van alle miskramen, heftig hoor.. Heel sneu..
Jeetje wat schrikken Lies 😟 Ik hoop dat je snel verder kunt met een behandelplan! Heel veel sterkte
@lies1505 Mijn vriendin man had ook slecht zaad en bij 1e icsi twee embry gezet en gelijk twee prachtige meisjes geworden zelf behandeling was heftig maar is het waar Succes!
@lies hopen dat je snel duidelijkheid hebt en verder kunt met de behandelingen heel veel sterkte aankomende tijd !!
Kijk dat zijn mooie verhalen! Weet je ook hoelang het duurde voordat ze daadwerkelijk de behandeling gingen starten?