Ze deed dat in buitenland voor eigen kosten vandaag 2 embyrio terugplaatsing. In nl doen ze 1. Mijn beste vriendien had net in nl 4 iui en erna mogen ze gelijk naar isci. Er zijn korte protocolen en lange. Ze deden eerst zaad en bloedonderzoek opnieuw dat was vorige week. 15 december is uitleg hormoon spuiten (lange protocol) en je begint bij ongesteldheid. Dus echt 2 cyclussen mist ze wel.
Hmm oke ik zal moeten afwachten wat ons staat te wachten heb wel al wat dingen op internet gelezen, maar bij sommige moeten ze wel 8 maanden wachten omdat er een wachtlijst is 0__o
Goedemorgen meiden! Ik sta op de lijst bij datumloos, maar mijn eisprong is geweest en mag nu op het wachtbankje. Mijn nod is 17 december. Alvast bedankt voor het aanpassen.
Vandaag heb ik contact opgenomen met het ziekenhuis om na vragen of de operatiedag van mijn schouder al bekend is. Deze was nog niet ingepland maar zou eind januari zijn gaf de telefoniste aan. Dus ja erg lang, de anesthesist had me al aangegeven dat ik moest doorgeven dat we bezig zijn om zwanger te worden, heb dit dus ook gedaan. Hoef nu gelukkig niet zo heel lang te wachten en ze hebben me ingepland voor 8 januari, daarna kunnen we eindelijk weer opnieuw beginnen
Lies, wat balen zeg! hopelijk loopt het nu allemaal snel door en niet maar wachten wachten wachten. Dat is waar ik zelf ook beetje bang voor ben. Maar eerst maar eens onderzoek.
Mijn nod mag ook maar 17 december! Volgens mij stond ik op de 18e. Al zal het mijn niets verbazen dat ik eind volgende week bloed zie.
@manutje jij ging toch ook onder lokale verdoving of niet ? Wand ik hoef niet naar een anesthesist of iets omdat het bij mij 3 verdoving spuiten in mijn hand zijn ! Ik vraag me af of dat dan kwaad kan bij een eventuele zwangerschap bij mij moeten ze alleen me hand verdoven ? X x
Hoi Trutje89, Ik word verdoofd via mijn hals en krijg een narcose toegediend. Moet ook 1 nacht in het ziekenhuis blijven. Ze gaven bij mij aan dat de verdoving niet slecht hoeft te zijn maar de pijnmedicatie daarna. Omdat het dan nog zo pril zou kunnen zijn is de medicatie niet goed voor de groei en ontwikkeling. Het hoeft natuurlijk niet, hebben ze ook gezegd. Maar ik neem het zekere voor het onzekere en laat me dan eerst opereren voordat we verder gaan. Ik wil dolgraag nu verder gaan om zwanger te worden, maar zou het mezelf denk ik kwalijk nemen als het mis zou gaan. Xx
Manutje, wat fijn dat je (iets) sneller terecht kunt! Ik vindt het verstandig dat je nu even wacht met zwanger worden, al is dat natuurlijk best een lastige opgave! Trutje, weet je al wanneer je geopereerd wordt?
Dat klopt er is ook een wachtlijst maar ze zat al in iui en dat telt mee dus ze kan gewoon gelijk terecht.
oké als de verdoving niet zoveel uitmaakt maak ik me geen zorgen ! Ik bedacht me later als je een snijwond hebt in je hand verdoven ze ook dus moet geen probleem zijn lijkt me !! Verder zei ik laatst tegen jullie dat ik zoveel last had ineens van afscheiding daarna bedacht ik me dat ik voor het eerst begonnen ben met tarwekiemolie misschien heeft dat er ook wel iets mee te maken !! X x
Lies, wat een spannende tijd volgt er nu... Hoe reageerde je vriend, lijkt me voor hem toch ook wel moeileijk.. Manutje, fijn dat je eerder tercht kan nu. Het is zo januari met al deze dagen.. Trutje, die afscheiding kan idd zeer zeker komn van de tarwekiemolie, heb ik zelf ook.. Hier een beetje vreemd, de hele tijd scherpe steken onder in mn buik.. Ook zeggen allemaal mensen dat ik ziek en bleek uitzie terwijl ik me helemaal niet zo voel, alleen erg moe, geen idee wat ik ervan moet vinden...
Misschien een aankomend griepje? 3dpo lijkt mij wat vroeg voor symptomen, maar hoop voor je dat het een goed teken is 😉 Mn vriend heeft er wel de pest in ja ,maar hij voelt zich niet schuldig gelukkig waar Ik zelf een beetje bang voor was . Hij vind het vooral verveeld dat we het nu uit handen moeten geven en je er zelf geen controle meer over hebt. Morgen mag hij bleef prikken en dinsdag avond naar de uroloog een dan zien we weer verder. Vind het wel heel spannend allemaal maar t liefst wil ik gewoon meteen maar beginnen en er niet te veel over nadenken
Sterkte! Is het helaas niet zo makkelijk want het kan ook afgebroken worden omdat hormoon niet aanslast of juist te heftig is. Mijn vrindien had erg last van ze ging vocht vasthouden waardoor ze week in zh lag maar is van eerste keer gelukt gelukkig! Dus geeft nooit op! Komt ook vaat goed met jullie
Hallo allemaal, ook ik wil me aansluiten. 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde, nod 18 december Gister was mijn ovulatie en hebben we geklust. We gaan het zien. Spannend!
♥ NOD lijst 15 t/m 21 december 2014♥ 15. (6) : Tunisiana, 27 jaar, IUI 2 (ronde 18), 1e kindje Trutje89, 22 jaar, ronde 3, 1ste kindje Lizet, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 3, 1ste kindje Sabo, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje na late miskraam 16 weken 16. (2) : Annemeis, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje papillons, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje 17. (5) : evan, 33 jaar, 3de ronde, 2e kindje Nadeke, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje healthymama2b, ronde 1, 1e kindje suusd, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 21, 1e kindje 18. (8) : Meeratje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 2, derde kindje SAM, 31 jaar, ronde 1 , 2e kindje Dya, ronde 2, 2e kindje Sabje373, 28 jaar, ronde 11, 1e kindje Mommytobee, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Esme66, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje Missy c, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 19. (4) : Zeedauw, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Marlo , 28 jaar, ronde 5, 3de kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Girlie12, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje 20. (9) : Stephanie87, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Lopje80 , 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Yasmin30, 33jaar, ronde 17, 3de kindje Kabouter, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje MoniqueA, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Roos1978, 36 jaar, ronde 13, 2e kindje Lies, ronde 12, eerste kindje Anno, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje BVS, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 21. (2) : Suze29, 29 jaar, ronde 6, 1ste kindje blijevrouw21, 24jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos (3) : AnneLisa87, 27 jaar, 1e kindje, het is ronde 3. (ronde 1 na mk) LadyT, 32 jaar, ronde 2, tweede kindje. Ilona, 34 jaar, ronde 15, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 38 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!