OMG!!! Net getest voelde me zo vreemd en wou weten waar t vanaf kwam, wist bijna zeker dat t vergeefse moeite zou zij ... Ik ben hartstikke zwanger!! 2 strepen!! Zit helemaal te shaken hier! Pak de test in voor vanavond voor ml... Heel benieuwd hoe die reageert... Wil je nu ook wel weten hoelang ik eigenlijk al zwanger ben... Op naar de kv!
watleuk gefeliciteerd ? Dan is het vast niet van deze ronde dan ben je wel erg vroeg hihi !! Ben benieuwd hoe je man gaat reageren 😜heb je nog een foto van je test ? X x
Hoihoi, Ook nieuw hier! In een ander topic vanochtend mijn ovulatietesten gedeeld. Gisteren en vanochtend zwaar positief. Ei zal dus binnen nu en 24 uur komen....gisteren geklust en hopelijk vanavond en morgen ook nog. NOD zal 19 december zijn. Dit is onze eerste "echte" ronde nu we weten wanneer ik ovuleer ivm onregelmatige cyclus door borstvoeding. We willen zo graag een tweede kindje
Suzanneke gefeliciteerd!!! Super zeg Ik had vandaag posi ovutest dus mijn ei zal dit weekend komen. Kan ik daarna ook eindelijk op het wachtbankje
Ik mag ook bijna op t wachtbankje, voel mevrouw ei komen . Wel balen, 1x geklust gisteren en dan ook nog staand! Dus heb weinig hoop.. snik snik Een paar bemoedigende woorden of succesverhalen zijn welkom
Hahaha, staand! Had je geen comfortabelere houding kunnen kiezen of was het ergens stiekem Maar in principe moet dat geen probleem zijn hoor, sperma wordt met een behoorlijke kracht naar binnen gespoten En in gunstige omstandigheden blijven ze dan zo'n 72 uur lekker warm in de baarmoeder wachten op mevrouw ei😜 Ik meld mij trouwens bij deze aan! NOD is 17 dec... Ben bang dat ik niet zo lang kan wachten en 15e al een testje waag... Voor mij nu officieel ronde 1, door pcos geen eisprong gehad en nu met hormonen wel. Wordt wel gek van alle klachten die nu extra voelbaar zijn, je gaat overal op letten en iets achter zoeken! Geduld is een schone zaak😏
Whahaha gelukkig zie ik de humor er ook wel een beetje van in maar nee niet stiekem maar wel enige mogelijkheid deze week ff snel onder de douche.. wachten af. Jij ook succes!!
Als je NOD op 15 december is, vanaf wanneer mag je dan testen? En nog een vraagje, is een LF van 14 dagen lang? Ik lees hier dat sommigen maar een LF van 8 dagen hebben, anderen 10, ik zit op 14 dagen tussen mijn eisprong en NOD.... Misschien een stomme vraag hihi....maar wat is een Dpo?
Hihi! Dankjewel allemaal! Test gaf +3 aan dus heb ik ook niet veel aan, maar dus zeker weten zwanger... Heel gek.. Ml reageerde super lief, hij had geen idee wat het pakje zou zijn dus was een grote verassing, met traantjes in de ogen... Maandag maar de vl bellen, hopelijk mag ik snel langs komen dat ik weet hoelang we onderweg zijn denk zelf 6 weekjes, de vorige keer werd ik pas misselijk met 7 weken en steken met 5 weken.. Steken heb ik al een week maar nog niet misselijk... Oowjeej.. Zooo spannend allemaal! Ik kom nog geregeld spieken en duimen dat het hier mooi paars kleurt! Veel succes allemaal!
dpo betekent day past ovulation. Een LF van 14 dagen lijkt mij prima, bij mij is t rond de 10/11 dagen maar dat verschilt per persoon. Een korte LF is juist minder goed, dus bij jou is t prima! @Suzanneke, wat super zeg. Gefeliciteerd, lekker gaan genieten van je zwangerschap
Ow dankjewel voor je reactie suze! @t suzanne: jouw NOD zou ook op 15 december zijn toch? op welke dpo-dag heb jij al getest? Vraag me af hoever van tevoren een test al positief kan aangeven . Owja, ik sluit me graag aan bij dit groepje! Babywonder; 25 jaar; 1ste ronde, 1ste baby. NOD op 15 december
Hoi babywonder, Ik ben vorige ronde zwanger geraakt maar heb wel gevloeid en ging er dus vanuit dat ik ongesteld was, t was net zo hevig als anders.. Maar was dus wel zwanger.. Ik zoiu pas testen op je nod, je kunt vanaf 10dpo al positief testen maar heel vaak gaat het daarna nog mis.. Dus om grote teleurstellingen te voorkomen pas testen op je nod. Maar das natuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan..
Als je nod 15 december is en afgaan van ideale cyclus is lf 14/15 dagen heb je ei gehad afgelopen zondag. Ik heb namelijk ideale cyclus is precies altijd mijn ei is zaterdag/zondag en mijn ongi altijd zondag/maandag. Met kruidvat 2 testen voor 5 euro kan je 6 dpo al zeker iets hebben en dat betekend dus dan je 9/10dpo al test kan doen. Echter kan dat positief geven licht maar kan mis gaan omdat net aanlegfout is of niet goed genesteld etc. Ik zou aanraden 2/3 dagen voor nod pas testen. Of na nod beter.