Hoi mag ik hier ook even aanmelden? Normaal was mijn NOD op 9 december maar dankzij tarwekiemolie zal mijn NOD op 19 december zijn naam: Sabrina,26 jaar ronde 5 -1ste kind (ben ook wel nog actief in een ander nod omdat ik daar begonnen ben, maar door omstandigheden mag ik me hier hopelijk ook aanmelden
Ik vond deze, en wilden deze graag met jullie delen omdat de zwangerschapstesten er van iedereen weer aan zitten te komen Overzicht: gevoeligheid van zwangerschapstesten
Handig! Alleen niet helemaal waar want kruidvat 2v5 kan je echt 6 dagen voor nod streep zien ook sensitest blauw (heb het we zo positief gehad 6 dagen voor nod en is echt 9 dpo geweest) en met clear blue en predictor early! had ik 10 dagen na mijn nod nog echt zulke kleine steeep dat ik het bijna niet zag. Predictor is slechtste test voor zoveel ik weet. Ik geloof dar kruidvat vroeger had indd testen die niet zo goed testten maar sinds paar jaar kv5 komt bij idereen als beste voor vroeg testen.
Suzanneke, van harte met je zwangerschap! Wat een leuke verassing is het dan nog! Voel je je goed? Ben benieuwd wanneer je bij de verloskundige terecht kunt. Aardig gekletst hier in het weekend. Iedereen een leuke sinterklaas gehad? Hier beetje aan het rommelen.. Zit nu op dag 18 en nog geen eisprong te bekennen.. Voor het eerst met CB deze keer, maar volgens mij heb Ik hem gemist. Ben ook te laat begonnen, dag 12. Normaal zou je met een cyclus van 27 dagen op dag 10 moeten beginnen. Wel gewoon geklust. Denk dat ik morgen nog een testje waag en dan vind ik het wel jet. Vanavond ineens helder rood bloedverlies, meer dan bij een menstruatie. Zou mijn cyclus dan nu ineens in de war raken terwijl het normaal beat regelmatig is?? Vaag.. Wel pijnlijke borsten, snap niet waar dat weg komt. Vorige maand getest en negatief op dag 10 dpo, 2 dagen daarna gewoon ongesteld dus zwanger ben ik ook niet.. naja we wachten het maar af..
sabje de onzekere tijd is weer aangebroken.... Vreemd... De hele dag is mijn dochter van twee heel erg knuffelig ze wil alleen maar bij me zitten en kusjes geven Ook lijk ik wat spierpijntjes in mn buik te voelen
Mag hier ook voor de eerste keer meedoen Vrijdag mijn eisprong gevoeld, dus NOD zal rond 20 december zijn denk ik. Sienemien, 24 jaar, ronde 1, 1ste kindje
dankje. goede afleiding voor de wachtweken. ook al zit ik nu al weer een uur door t forum te bladeren
♥ NOD lijst 15 t/m 21 december 2014♥ 15. (7) : Tunisiana, 27 jaar, IUI 2 (ronde 18), 1e kindje Trutje89, 22 jaar, ronde 3, 1ste kindje Lizet, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 3, 1ste kindje Sabo, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje na late miskraam 16 weken Babywonder, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje 16. (3) : Annemeis, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje papillons, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje Stephanie87, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje 17. (6) : evan, 33 jaar, 3de ronde, 2e kindje Nadeke, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje healthymama2b, ronde 1, 1e kindje suusd, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 21, 1e kindje Floortje, 19 jaar, ronde ??, 1e kindje 18. (8) : Meeratje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 2, derde kindje SAM, 31 jaar, ronde 1 , 2e kindje Dya, ronde 2, 2e kindje Sabje373, 28 jaar, ronde 11, 1e kindje Mommytobee, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Esme66, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje Missy c, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 19. (6) : Zeedauw, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Marlo , 28 jaar, ronde 5, 3de kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Girlie12, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Cestmoi, ?? jaar, ronde ??, 2e kindje Sabrina, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje 20. (10) : Lopje80 , 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Yasmin30, 33jaar, ronde 17, 3de kindje Kabouter, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje MoniqueA, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Roos1978, 36 jaar, ronde 13, 2e kindje Lies, ronde 12, eerste kindje Anno, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje BVS, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Newdawn, 36 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje Sienemien, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje 21. (2) : Suze29, 29 jaar, ronde 6, 1ste kindje blijevrouw21, 24jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos (3) : AnneLisa87, 27 jaar, 1e kindje, het is ronde 3. (ronde 1 na mk) LadyT, 32 jaar, ronde 2, tweede kindje. Ilona, 34 jaar, ronde 15, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 44 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! __________________
Morning Ladies yes eindelijk besluit FF mijn idee van wanneer mijn eisprong is gekomen te volgen Gekke is: ik heb deze maand het gevoel dat ik niet zwanger zal zijn want dat is te mooi om waar te zijn en zeker bij kerst, en mijn man daarentegen denkt van wel. Hoop zo dat ik mag zeggen "je hebt gelijk schat".
Fijn dat je je eisprong hebt gevonden!! Ik hoop voor je dat je man gelijk heeft Mijn temp is vandaag weer omlaag gegaan. Hoop dat hij morgen stijgt anders is mijn ei dus nog niet geweest
Spannend, nog een week en dan breekt de NOD aan. Voor de dames die hun NOD op 15 december hebben; vanaf wanneer beginnen jullie met testen? Ik durf niet tot die dag zelf of dag erop, als de menstruatie dan nog niet is doorgebroken. Bang voor teleurstellingen.
Het ziet er naar uit dat ik misschien toch wil in dit forum thuis ga horen. Er is nog steeds geen rood en nog steeds geen positieve test en dat duurt maar en duurt maar....
Het wordt al lekker druk hier Hoop dat er dadelijk heel veel roze op de lijst komt te staan, ook al doe ik zelf niet meer mee deze ronde (helaas). Blijf nog wel lekker mee lezen met jullie , vind het zelfs voor jullie spannend hihi