Sommigen zeggen dat het eitje beter kan innestelen als je tarwekiemolie gebruikt. Geen ervaring mee . Teunisbloemolie mag je sowieso niet gebruiken tijdens zwangerschap. Geen idee wat het doet als je het langer slikt dan na je ovulatie. Ik ben zelf achter gekomen dat mijn LF kort is. Ik begon al bij ronde 2 met temperaturen, zo wist ik precies mijn eisprong en dus ook mijn luteale fase. Met dag 3-9 na eisprong begint de spotting al, niks aan! Nu moet ik er ook nog ovulatietesten bij gebruiken, dus dubbel check . Ik voelde me een beetje rot, dus heb ik net na het eten koken en opruimen weer aan het fornuis gestaan en nu staat er een heerlijke pan met goulash te stoven.
oh lekker dan kom ik bij jou eten hihi Ik denk dat ik voorlopig eerst ff ga kijken voor tarwekiemolie ? Je mag dat de hele maand gebruiken dus begrijp ik . Pff gelukkig zijn de krampen heel stuk afgenomen ! Getemperatuurd heb ik nog niet geprobeerd , hiervan had ik begrepen dat je temp. stijgt als je ei geweest is ? Jeetje bedenk me net ineens dat ik wel heel veel vragen stel !! Sorry schaam schaam ........ !! X x
Ik beantwoord ze graag hoor als ik het antwoord weet Je temperatuur stijgt inderdaad nadat je een eisprong gehad hebt. Dus je kunt ook altijd achteraf pas je eisprong zien (i.t.t. Ovulatietesten, dan zie je dat voor de tijd al). Als je in mijn handschrift op 'mijn temperatuurkaartje' klinkt dan kun je die van afgelopen ronde ook nog vinden. Dan zie je heel mooi mijn eisprong, en de temperatuursdaling passend bij menstruatie.
oké ga ik ook nog een thermometer aanschaffen maakt het nog uit wat voor 1 ? Ik gebruik ook ovulatietesten .ik ga donderdag dan die tarwekiemolie halen en een thermometer kan ik dan al beginnen met temperaturen ! Maar dan is zie je pas achteraf toch of je je eisprong hebt gehad ben je dan niet al te laat ? X x
Goed dat jullie het erover hebben. Ik had er nog nooit van gehoord. Ik ga ook op zoek naar tarwekiemolie
De kruidvat heeft tarwekiemolie. 100 capsules voor 2 euro nogwat. Met temperaturen zie je inderdaad altijd achteraf dat je een eisprong hebt gehad. Ik heb nu 6 rondes mijzelf getempt met een normale thermometer. Als het goed is krijg ik deze week een ovulatiethermometer binnen. Deze meet 2 decimalen ipv 1.
super bedankt voor je antwoord als ik donderdag tijd heb race ik naar de kruidvat haha ! Kwaad kan het nooit volgens mij ! Ik ga deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruiken van zwanger en kids hiervoor die van kruidvat gebruikt ! Hoop dat jullie mee willen kijken En hoe smaakte de goulash ?? X x
De goulash is voor morgen. Moet nog 1,5 uur stoven haha. Iksnaperniksvan... Vanochtend dacht ik dat mijn menstruatie na 5 dagen spotting eindelijk was doorgebroken. Ik had een redelijke stolsel in mijn cup met wat donkerrood bloed. Cup schoongemaakt en weer in gedaan. Kwartiertje geleden weer gekeken en er zat helemaal niks in de cup! Met het afvegen wel wat helderrood bloed, maar ik moest ook wel flink persen op het toilet ->). Mijn baarmoedermond zit ook weer hoog... Raar.
Hmm vreemd jij kent zelf je lichaam het best ? Dat persen wat moet ik me daarbij voorstellen ? Bij mij gonst het er gewoon uit lekker praatje hihi . Eigenlijk ben je dus helemaal nog niet echt ongesteld of wel ? Wanneer was je nod ? X x
Ik was bezig met eh... Eh... Iets uit een andere uitgang te krijgen Ik ben inderdaad nog niet echt ongesteld. Mijn NOD is woensdag of donderdag met een LF van 14 dagen. Gemiddeld is mijn LF een dag of 9, dus dan zou je zeggen dat ik nu al 3-4 dagen overtijd ben. Maar ik tel dus echt vanaf hoe het hoort zeg maar. (Bij een zwangerschap zou ik nu dus 3 weken en 5-6 dagen zijn en niet 4 weken en 3-4 dagen).
Hmm dat persen dat klinkt niet goed !! Je luteale fase is toch vanaf de dag dat je eispringt tot je menstruatie ? Die zou dan deze ronde bij mij 12/13 dagen zijn .Je zit ook in de mmm zie ik allang ?? Dat lijkt me ook best heftig !! Ik vind het wel apart dat al 3 mensen voor mij voorspelt hebben dat ik in februari een positieve test zou hebben !!! X x
Ik ben ongesteld. Het is eindelijk goed doorgebroken. En we zijn meteen aangekomen op de dag dat ik me afvraag waarom we dit ook alweer zo graag willen. Gelukkig is dit maar 1 dag, maar leuk is anders. De pijn is bijna ondragelijk. Ik zit inderdaad in de mmm, ondanks we kort bezig zijn. Ik ben bekend met endometriose, en daarbij dus een trage eicelrijping en korte luteale fase.
oké heftig !! Weet je allang dat je endiometrose hebt ? Ik ben nu onderweg naar de huisarts ik heb zoveel pijn en ben duizelig en verlies best aardig wat bloed . Ben benieuwd wat hij gaat zeggen , gister bijna nock-out gegaan . X x
Wil iemand mij op de lijst zetten? Stephanie87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 8 en nod is 20 december. Ik mag in het groen. Iedereen heel veel succes deze ronde!
nou de dokter snapte het geloof ik niet helemaal ! Hij vroeg tot 3x waarvoor ik met de pil gestopt ,ik natuurlijk uitgelegd ivm kinderwens ! Hij zegt nou dan schrijf ik pillen voor die geen invloed hebben opneem eventuele zwangerschap en kunnen ook geen kwaad als je eventueel zwanger wilt worden ! Ga ik net thuis kijken op apotheek.nl staat dat je het niet moet slikken als je zwanger wilt worden of het bent ! :x Niks wijzer geworden dus !! Morgen nog maar een x bellen !! X x
Wat voor pillen heb je gekregen? Ik wil wel even meekijken en meedenken (beroepsmatig zit ik in de medische wereld)
♥ NOD lijst 15 t/m 21 december 2014 ♥ 15. (2) : Tunisiana, 27 jaar, IUI 2 (ronde 18), 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 3ronde, 1ste kindje 16. (1) : Annemeis, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje 17. (0) : 18. (1) : papillons, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde 19. (1) : Zeedauw, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje 20. (2) : Manutje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Stephanie87, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje 21. (0) : Datumloos (1) : AnneLisa87, 27 jaar, 1e kindje, het is ronde 3. (ronde 1 na mk) Buiten de lijst (0): Totaal: 8 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
en dit is de reden dat ik het niet wil slikken !! Straks kan het wel schade aan brengen of beperkt het de mogelijkheid om zwanger te worden !