Hey Trutje89, Heb er deze avond rond half 7 nog 1 gedaan... Zie foto 😃 Denk dat die van woe Miss toch verkeerd was... Hij staat wel op zijn kop, het driehoekje is de teststreep die lh piek aangeeft.
haha daarom zei ik al volgens mij is die van woensdag nog niet positief ! Wand die je nu hebt is positief 😜heel veel klus plezier 😉
Meiden ik heb deze maand de ovulatietesten achterwegen gelaten ik wilde gewoon even alles weer op gevoel doen ipv testen enzo. door middel van vruchtbaar slijm vermoed ik dat ik maandag 1 of dinsdag 2 m'n eisprong heb gehad ik voel hem helaas nooit. Nou had ik gister en eergister echt enorm veel witte afscheiding en vanmorgen 1 felle steek links onderin m'n buik duurde maar een paar seconde. Alle meiden die al eens zwanger zijn geweest herkent iemand dit? Ik zit dus vandaag ongeveer op 6 dpo.
Hoe dom van mezelf. Ik zie dat ik 36 heb opgegeven als mijn leeftijd maar dat mag aangepast worden naar 35 haha.
Deze felle steek had ik 2dpo.. wat het wil zeggen weet ik niet, ik weet wel (ben nu 4 dpo) dat ik steeds op DIE plek de andere krampen terug krijg. nu mijn temp en kaart zeggen ei 5 december, maar m'n 1ste positieve clearblue ovulatietest was maandagn 1 december dus.... wie zal het zeggen?
Goedemorgen, Ik zag al een zwangere...gefeliciteerd! Zelf heb Ik de afgelopen week ovu-testen gedaan. Woensdag was deze het meest positief. Zaterdag mijn eisprong gehad. Zondag, maandag,woensdag, vrijdag en zondag geklust, dus Ik denk dat we hebben gedaan wat we konden. Mijn vriend is gisteren weer naar Boston vertrokkenvoor zijn werk. Gelukkig maar 2 weken deze keer, maar wel weer tijdens het uur van de waarheid. Ik begin me langzaamaan we zorgen te maken over kerst als ik niet ongesteld zou worden. Hoe zien jullie dat voor je? Meteen vertellen dan maar of proberen te verhullen?
Denk dat dat voor iedereen verschillemd is.. vooral doen wat jullie zelf willen. Wij hebben bij 1e gelijk verteld en bij de volgende zullen we dat ook doen. Wel mooi kerstcadeau!!
Wij zullen het ook gelijk vertellen omdat ouders en schoonouders weten dat we bij het ziekenhuis lopen. Zou wel een heel mooi kerstcadeau zijn
Wij gaan het dan met kerst aan beide ouders vertellen. Gisteravond had ik wat last van spotting. Hopelijk blijft het bij die ene drup! Zou niet leuk zijn als ik weer een hele korte luteale fase heb! Stomme arts die geen utrogestan voor wil schrijven...
Hallo allemaal, Mag ik ook op de lijst? Zit ook op het wachtbankje Denk dat ik gister of eergister m'n eisprong heb gehad en we hebben goed ons best gedaan In juli een vroege mk gehad, daarna om verschillende redenen niet heel fanatiek geweest, maar nu willen we er weer voor gaan. Zoals voor iedereen geldt; zou een mooi Kerstcadeau zijn! Innas, 32 jaar, ronde 7, 1e kindje NOD mag op 20 december. Succes allemaal!!
Hey Innas, Welkom Mijn NOD staat ook op 20ste, maar heb gisteren avond pas een positieve ovu test gehad.... Dus ook maar gelijk aan de bak gegaan, haha. Heb je ook met testen je eisprong bepaald, of gewoon op je gevoel?
@vertellen 1e met 7wk na eerste echo gelijk verteld aan naasten. De rest rond week 10-12. 2e kwam ik met 6wk pas dat ik zwanger eas-ook gelijk verteld want ik kreeg gelijk buik. Ook na 12wk goede combitest op fb gezet etc maar ging toch mis. 3e (2e) nu zullen we pas na 16/20wk echt openbaar maken... Zal nu niet zo snel gaan vertellen denk ik kerst of niet want weet gewoon dat het mis kan gaan en niemand "save" terwijl ik nooit had mij kunnen voorstellen dat het mij zal overkomen op zulke termijn
@B1986, Thx! Ik heb deze keer gewoon op gevoel gedaan. In het verleden wel ovulatietesten gebruikt. Als het deze ronde niet lukt ga ik dat volgende ronde weer doen om het zeker te weten, maar vind het ook niet fijn als het allemaal zo 'moet'. Maar dan gaan we ongeveer gelijk op, spannend! @piccolina Wat vervelend dat je na 12 wk nog een mk hebt gehad Heftig lijkt me, maar het is wat je zegt, het kan altijd nog misgaan. Hopelijk deze ronde op roze!
Hoi Allemaal, ik lees met jullie allmaal mee en vind het onwijs spannend! Ik kijk gewoon rustig met iedereen mee maar tijd om uitgebreid te reageren heb ik helaas niet. Hiet helaas nog steeds geen positieve ovulatie test, echt killing want heb gelijk het idee dat mijn lichaam me WEER in de steek laat en daar baal ik flink van. Hopelijk valt het mee maar we gaan maar weer uit van het ergste. Op naar een mooi kerstcadeau voor ons allemaal.
Ik mag wat later op de lijst; zet mij maar op 21 december. Had vanmorgen pas een positieve ovulatietest. Hoop dit keer ook op een lange lf.
@ vertellen, ook wij wachten de eerste echo af voor we het aan onze naaste vertellen. Ook omdat ik de eerste keer dat ik zwanger was een vroege miskraam heb gehad...
Zo hier ook eisprong gehad waarschijnlijk. Bij mij is het vruchtbaar slijm wel dagen eerder voordat eisprong is en rond eisprong niet meer. Hebben meer dames dat? Goed nieuws voor ons, ik ben naar dokter geweest en die zei dat vl zaadonderzoek moest doen. Hij dus naar zijn eigen dokter bellen. Deze stuurt ons direct door naar gyneacoloog. Wat ik heeeeeel fijn vindt! Beter dan dat de dokter zelf wat testjes gaat bedenken. Spannend allemaal dames! Hopen op veel roze!