goedemorgen goh voel me raar, blijf dingen voelen in m'n buik die ik nog nooit gevoeld heb, en het zijn geen krampen maar een giga trekkerig gevoel.. 6dpo nog 8 dagen te gaan...
Sabrinakennerh: spannend hoor, hopelijk zwangerschapssymptomen Wanneer ga je testen Hoe is het verder met iedereen op het wachtbankje? Al meiden die weten wanneer ze gaan testen?
Wij zitten hetzelfde.. nog een hele week wachten! Voel me ook gek. Had me kansen deze keer slecht ingeschat maar begin toch te twijfelen. Probeer het ook los te laten want de teleurstelling zal vele malen groter zijn. Ga je echt mog 8 dagen wachten met testen? Ik weet eigenlijk niet zo goed vanaf wanneer je kan testen? Hoor en lees veel goede berichten van de kruidvat 2 v 5 euries. Toi toi toi
nee ik ga waarschijnlijk niet wachten want heb vandaag al stiekem getest hahaha (werk langs een kruidvat...) maar 6dpo is véél te vroeg dat wist ik wel hoor, maarja .. ik denk dat ik 9 of 10 dpo al test
Pffff kan me dat heel goed voorstellen hoor, ben blij dat ik ze niet in huis heb haha! Ben je niet ontmoedigd nu?
Ik ga denk ik a.s. zondag testen. Normaal begint mijn menstruatie eerst met dágen spotting. Mijn laatste spotting is begonnen op 10dpo en zondag zit ik op 11dpo. Ik heb testen in huis die ik eventueel vanaf 8dpo kan doen, en dat is vandaag. Maar ik durf echt niet! Bang voor weer een negatieve test. Ik weet niet wat ik erger vind, een blanco test of spotting.
Ik ga zondag of maandag testen!! Ik ga morgen toch nog maar naar de sauna.... heb getwijfeld maar t kan heel goed niet raak zijn Dus dan nog maar even genieten Ik vind het erg spannend!!!
Owww wat spannend! Hopen op een positieve test! Op hoeveel dpo zit je zondag? Ik denk dat ik die dag op 13 dpo zit; 1 dag voor mijn nod. Dus misschien ga ik het die dag ook maar wagen om te testen....
Dag dames, Dat zal een spannend weekend worden voor velen van ons zeg! Ik ga pas na de feestdagen testen (als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk....) Vind een negatieve test erger dan ongi dus ja.... Denk ik dat ik pas deze week mij ei heb gehad, had maandag avond en di ochtend een positieve ovu test. Gisteren avond nog maar een heel licht streepje te zien, dus mij ei zal deze week ergens gesprongen zijn. Maandag avond en gisteren avond geklust dus.... We blijven nog maar even zitten op het wachtbankje.... Succes allemaal met testen! Hoop op vee roze
Ik ga ook nog tijdje wachten, maar moet nog tot de 19e. Dus Nog 8 dagen! Voel nog vrij weinig en dat heb ik het liefste. Al die vage symptomen geven me al een jaar hoop. Vandaag verwijskaart naar gyn ophalen. En op 't moment dat ik dit aan het typen ben, begint er natuurlijk een wat trekkerig gevoel onder in mijn buik.
Weet je, zoals girlie heel terecht zegt, al die symptomen kunnen echt beide betekenen! Het kan op 6DPO echt nog beide kanten op. Ik heb al die maanden natuurlijk weleens mezelf voor de gek gehouden (want ineens voelde ik weer wat anders) maar werd toch iedere keer ongesteld. Kortom (en zeker als je nog maar net bent begonnen met zwanger worden) probeer leuke dingen te doen (dus zeker genieten van de sauna Daantje!! heerlijk!) en niet op symptomen te letten want het zegt niks. Je kan net zo goed geen symptomen hebben en wel zwanger zijn. Pas als je menstruatie uitblijft en je een positieve test hebt weet je het zeker ik heb ook altijd ergens tussen 10dpo en 13dpo eerst spotting. Wacht dat altijd af en doe nooit een test. Moet ook zeggen dat ik nu geen ovutesten meer gebruik en ook niet temp, gewoon netjes om de dag een bepaalde periode en dan maar hopen dat het een keer raak is maar ben die ook pas bij dl na 8 mnd gaan gebruiken (om het spontane wat meer de kans te geven).
Helemaal mee eens Roos! Iedere maand voelde ik weer wat nieuws, ik dacht is dit nu het teken en iedere keer weer van een koude kermis thuis. Het is ook leuk om hoop te hebben en te houden, maar het valt wel tegen. Ik doe ook niet standaard ovulatie testen. Af en toe gedaan om te kijken of we wel in de juiste periode het gezellig hebben! haha. Tempen doe ik ook niet. Heb ook vaker verhalen gelezen dat dames een maand niets voelen en dan juist zwanger zijn. Dat zou ook mooi zijn toch. Denk dat ik daarvoor ga! Haha. Ik probeer meestal ook af te wachten voordat ik ga testen, al lukt me dat niet iedere maand. En helaas is ook mijn valkuil dat ik er nog 2 thuis heb staan! Wat zou het voor ons allemaal een mooi kerstcadeautje zijn! We gaan voor een roze kerst ipv een groene .
Hier hetzelfde, vanmorgen toch maar een testje gedaan al wist ik dat het sowieso veeeeelste vroeg zal zijn dus hij was echt witter dan wit. Nog geen positieve ovu test mogen hebben dus sinds gister gestopt daarmee. Afgelopen zondag tijdens het verven 4x moeten stoppen omdat ik zo duizelig, trillerig en misselijk werd. Volgens de huisarts een virus op mijn evenwichtsorgaan maar voel me nu al heel anders. Ook had ik volgens de huisarts een lage bloeddruk afgelopen dinsdag. Even terug in de tijd was ik in het begin van mijn vorige zwangerschap ook zo naar tijdens het opknappen van onze woonkamer. 3 weken later teste ik positief en bleek ik al 5 weken op weg te zijn.. Stille hoop
Nee omdat ik ergens weet dat het ni mogelijk is. En ergens om m'n hoop ni te hoog te laten worden. Voeten op de grond
inderdaad het is ook beter om te wachten met testen... maar .... het is zo lastig als je lijf je van alles laat voelen.... ben nu thuis aan het werk maar zie de hele tijd zo wazig ??? grrrr ben ik thuis aan het werk om lekker op te schieten (hihi daarom af en toe hier op het forum) moet ik steeds met mn ogen knijpen.. misschien toch tijd voor een brilletje..... het wordt echt een spannend week zeg ! ben benieuwd naar alle testers, hoop zelf dat ik nog even kan wachten tot woensdag...
Ik heb liever een negatieve test zodat ik weet waar ik aan toe ben dan nog dagen wachten en hoop houden. Bij mijn vorige zwangerschap deed ik vaak een test op 10 dpo. Het is voor iedereen verschillend natuurlijk. Nu wordt ikzelf op 9 dpo altijd al ongesteld dus ik kom ook niet voor de keuze om te vroeg te testen
Hey Piccolina, wat naar zeg..... Je schrijft dat je de sensitest ging doen, welke heb je gebruikt? Ik gebruik degene die je 6 dagen voor NOD kunt doen, heb er tot nu toe ook nog geen positieve mee gehad.... Maar geen ongi is toch ook al iets.... Misschien afwachten tot na het weekend? Als er dan nog niets is, dan nog eens testen?