Goedemorgen dames! Mag ik ook bij jullie in de lijst? Lizet, 25 jaar (2 december 26), 1e kindje, 2e ronde, NOD 15 december. Hopelijk wordt dit een hele roze maand
Ik denk dat ik maar gewoon op datumloos blijf staan en met jullie meeklets, want ovulatie bepalen dat gaat niet echt lukken denk ik. Ik deed uit nieuwsgierigheid alvast 1 ovulatietest, maar die zijn hartstikke positief nu al waarschijnlijk door het hormoon wat ik nog heb na de miskraam, las dat dat wel 5 weken kan duren. temperaturen deed ik nooit en de eisprong zelf voelen is me ook nog nooit gelukt. We wachten wel met spanning af. of heeft iemand tips?
Blijf maar gezellig hier meekletsen mijn nod kan ook zo ineens enorm veranderen ivm onregelmatige cyclus maar ik ga hier ook gezellig meekletsen. Ik ben niet bekend met cyclus na een miskraam dus heb helaas geen tip voor je. Wel lastig dat je geen ovu testen kan doen. Of toch temperaturen,? Dan zie je in ieder geval wanneer je eisprong geweest is. En anders gewoon om de dag klussen totdat je ongesteld bent
Hoe is het gegaan trutje? Ik dacht dat ik gisteren nog had gereageerd, maar zo te zien is het niet helemaal goed gegaan. Ik heb nog nooit van dit medicijn gehoord, maar na mij erin te hebben verdiept snap ik niet waarom je dit medicijn hebt gekregen. Volgens mij heb je meer last van de pijnklachten dan van de leegloop. Door mijn endometriose heb ik ook last van hevig bloedverlies. Hier is nog nooit wat aan gedaan. Dat zou pas gebeuren als mijn Hb gehalte dramatisch zou dalen bij een menstruatie dat ik echt anemie zou ontwikkelen. Ik was dus meer gebaat bij flinke pijnstilling (naproxene en oxycontin). Ik heb zo'n gevoel dat jij daar ook meer baat bij hebt. Op hoeveel tampons/maandverbanden zit jij per dag?
Ik zou de lijst bijwerken, maar sinds de update van mijn ipad werkt het kopiëren voor geen meter. Ik heb mijn ik-wil-dood-pijnaanvallen voor deze ronde weer overleefd. De pijn wordt steeds heftiger hoe meer rondes we krijgen. Het doet op dat moment zo ontzettend veel pijn dat ik zelfs begin te twijfelen of we wel door moeten gaan met proberen. Maar zodra deze aanvallen voorbij zijn begint de zon weer te schijnen en kan ik weer vooruit kijken. Vandaag mijn ovulatiethermometer binnen gekregen en ik ben er heel blij mee. Zo raar dat ik blij word van een thermometer terwijl het niks bijzonders is . (+ 30 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten)
Dit berichtje had ik vanmorgen geplaatst in mijn oude nod forum !nou meiden nogmaals de huisarts gebeld !! Ze hebben het uitgezocht en mag toch die pillen slikken , Ik heb duidelijk aangegeven dat ik hier geen fijn gevoel bij heb waarop ik de huisarts zelf aan de telefoon kreeg ! Dit was een andere arts zei adviseerde om morgenochtend nog een x langs te komen en het dan met haar te bespreken zei zij dat eventueel een echo en verwijzing naar de gynaecoloog ook een optie was !! Gelukkig weer een beetje gerust gesteld nu wachten wat zei morgenochtend gaat zeggen ! Ik gebruik nu trouwens wat minder tampons !! Maar afgelopen maandag kon ik me eigen ieder uur verschonen en dat lekte ik soms nog door ! Ook zaten er heel veel stolsels in ,ik verloor de afgelopen 2 dagen best behoorlijk wat bloed . Ik voel me eigen ook helemaal niet topfit vaak last van duizelingen en erg moe de afgelopen dagen 😞! Ik benieuwd of ze me door gaat sturen naar de gynaecoloog al vind ik misschien wel dat ik nu een beetje egoïstisch ben maar vind eigenlijk dat ik recht heb op verder onderzoek ! Wel super lief dat je aan me denkt trouwens ! Wat voor ovulatietesten gebruik jij ? Volgens dat blaadje moet ik volgens mij op dag 12 weer beginnen met testen zit nu pas op dag 3 😜. X x
Misschien is een menstruatiecup (bijv ladycup) wat voor jou? Kan veel meer hebben dan een tampon! Ik vind het een goed plan om je te laten doorverwijzen. Veel bloedverlies en veel pijn is namelijk niet normaal. Een huisarts kan wel zeggen dat het erbij hoort, maar dat hoort het niet. Ik heb 2 maanden ovulatietesten van de action geprobeert. Gestopt toen mijn neef achter mij stond bij de kassa... Ook relatief 'duur' in verhouding met wat ik nu heb. Bij de action heb je 30 voor 15,- (6 pakjes) Daarna 30 testen besteld bij 123ovulatietesten. Deze werken erg prettig. Waren 30 voor 13,- geloof ik. Nu heb ik ovulatietesten via eBay. 30 ovulatietesten, 10 zwangerschapstesten en een ovulatiethermometer voor 16,- inclusief shipping. Ik ben benieuwd hoe deze testen mij gaan bevallen.
Hallo, ook ik sluit me graag hier aan. evan 33 jaar 3de ronde voor 2de kindje Nou meiden op naar een roze kerst !!!!!!!
Hallo dames, Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Net definitief ronde 1 afgesloten door ongesteld te worden... Nu eerst een week ongesteld, voordat we weer 'leuk bezig kunnen' LadyT, 32, ronde 2, tweede kindje. Dank je wel! Liefs, LadyT
het wordt al gezellig druk hier !! Al had ik hier liever niemand gezien natuurlijk 😉! Zo een menstruatiecup kan ik die gewoon bij de kruidvat halen ? Ik heb ovulatietesten van kruidvat gebruikt vorige maand ga nu die van zwanger en kids gebruiken ? Ik hoop ook dat eenmalig is dat hele heftige wat ik nu heb gehad .daarom vond ik het ook erg vreemd dat ik pillen krijg die ik dan moet innemen iedere x als ik ongesteld wordt ,dat lijkt me namelijk niet echt gezond als je zwanger wilt worden ! Je lichaam moet toch ook de kans krijgen zich op te ruimen !! Wel grappig dat je zo blij kunt worden van een ovulatiethermometer hihi !! Ik hoop dat je er wat aan hebt !! X x
Menstruatiecup kun je helaas alleen nog maar online kopen. Sommige drogisten verkopen wel de softcup, maar dat werkt voor geen meter. Je kunt een softcup niet fatsoenlijk eruit krijgen en die moet je daarna meteen weg gooien. Een menstruatiecup haal je eruit, je leegt het in je toilet, spoelt het schoon onder de kraan en dan kun je de cup weer schoon inbrengen (gaat +- 10 jaar mee). 1x per dag maak ik het schoon met vaginale zeep en na de menstruatie wordt de cup gesteriliseerd.
Oké dan ga ik dat is ff googlen 😊moest morgen toch langs het kruidvat vandaar dat ik dacht misschien hebben ze het nog maar helaas ! 😞
hoe temperatuurde jij eigenlijk ? Voor dat je de ovulatiethermometer had ? En ik ga denk avonds tempraturen wand dan kan ik altijd op dezelfde tijd meten ? X x
Ik temperatuurde mij met een gewone koortsthermometer. Je moet wel iedere ochtend meten, in bed, zodra je wakker wordt. Dus je mag niet uit bed! En het liefste iedere dag rond zelfde tijdstip. Er mag max een half uur tussen zitten. Je kunt dit heel handig bijhouden op fertility friend.com (heeft ook een app) of bijv. mama apps. Ik meet iedere dag (ook in het weekend) mijn temperatuur tussen 06.00/06.30 uur. Dan gaat de wekker, hop thermometer erin, aflezen en dan uit bed of weer verder slapen.
♥ NOD lijst 15 t/m 21 december 2014 ♥ 15. (2) : Tunisiana, 27 jaar, IUI 2 (ronde 18), 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 3ronde, 1ste kindje Lizet, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde 16. (1) : Annemeis, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje 17. (0) : 18. (1) : papillons, 26 jaar, 1e kindje, 8e ronde 19. (1) : Zeedauw, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje 20. (2) : Manutje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Stephanie87, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje 21. (0) : Datumloos (3) : AnneLisa87, 27 jaar, 1e kindje, het is ronde 3. (ronde 1 na mk) evan, 33 jaar, 3de ronde, 2e kindje LadyT, 32 jaar, ronde 2, tweede kindje. Buiten de lijst (0): Totaal: 11 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Heftig meid dat je zoveel pijn hebt! Kan me voorstellen dat je dan even begint te twijfelen. Ik hoop echt dat het deze ronde raak is voor je. @trutje: pff klinkt ook niet fijn bij jou. Inderdaad hopen dat je naar de gyneacoloog mag voor onderzoeken. @ nieuwe meiden welkom wordt alweer een gezellig clubje.
AnneLisa87 ik heb ook een miskraam gehad met curretage. Ik wilde hierna eerst de 1e menstruatie afwachten zodat ik zeker wist of het allemaal weer goed werkte. Hier 34 dagen tussen gezeten, duurt even maar voor mij was het toch even een bevestiging en heel raar maar was voor het eerst in mijn een keertje blij met mijn menstruatie . Nu kunnen we echt opnieuw gaan beginnen
Ik heb een doorverwijzing gehad voor de gynacaloog ! Tarwekiemolie gehaald en teunisbloemolie en een thermometer .
Hoi dames, Mag ik hier op de lijst 18-12 Meeratje 24jr ronde 3 1ste kindje Hoi trutje daar ben ik ook weer alle meiden succes deze ronde Niet te druk maken dan komt het helemaal goed en alle meiden nu op rood CHOCOLADE en.alle comfort dingen zijn nu geoorloofd