NOD lijst 15 t/m 21 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Tunisiana, 14 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. healthymama2b

healthymama2b Actief lid

17 nov 2014
    123
    39
    28
    Ik mag op rood. Mijn eerste echte menstruatie. Normaal direct veel bloed en nu echt maar een klein beetje aan mijn toiletpapiertje. Maargoed even kijken hoe het morgen is. Ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ben. Ben een paar dagen afwezig geweest en na een gigantisch klote weekend vind ik dit gelukkig niet zo erg. Wel jammer maar ik heb dit weekend gezien dat er erge dingen zijn en gebeuren op de wereld en in de familie. Ga een moeilijke tijd tegemoet maar ga vanaf morgen elke dag verder met temperatuur meten en alles in de gaten houden. Sorry voor dit vage bericht maar ik moest het even melden.
    Alle dames met roze, gefeliciteerd en geniet ervan! Heerlijk voor jullie.
    Dames op rood, en andere kleurtjes.. Geef de moed niet op.. En knallen de volgende ronde.

2. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Sterkte healthymam! Dikke knuffel! !

3. healthymama2b

healthymama2b Actief lid

17 nov 2014
    123
    39
    28
    Dank je wel! Die kan ik heel goed gebruiken :(

4. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte healthymama!

Hier net helaas weer negatief getest :(.
    Het is vandaag mijn NOD, dus ik ga er niet meer vanuit....
    nu maar wachten op t rood....

5. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Balen babywonder...

6. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames

gisteren tot 2 x misselijk gevoel gehad (maar begin dan te twijfelen want heb da de laatste tijd iets meer maar zeer licht meer een gevoel van "heb ik nu honger of ben ik misselijk?) heb een gastric bypass gehad (maag operatie) en het kan liggen aan wat ik eet of ik misselijk ben, maar dan wel meteen 10 erna en de daarop volgende 10 min is het weer weg.

maar deze keer had ik het middags in de auto toen ik aan het lezen was, maar ik kan van hier tot in italie boekjes lezen zonder misselijk te worden! dus ... deze geef ik een twijfel.

maar s'avond om 20u kwam ik uit de cinema we waren the hobbit deel 2 gaan zien, en toen was ik iets feller misselijk en dat duurde tot een half uur voor ik ging slapen. het is niet zo van bah ik moet overgeven misselijk maar meer "pff m'n maag voelt zich niet zo erg goed"-misselijk.

ik kreeg dus testdrang, en natuurlijk is hij sneeuw wit deze morgen want ik ben nog maar 10dpo..

maar sorry dat ik het zeg, misselijk zijn is gewoon een "symptoom" die je hoop doet stijgen, willen of niet, jezelf voor de gek houden of niet... deze wint boven alles... zucht..

mijn onderbroek was ook nat in de zaal. (komt een beetje raar over als ik het zo schrijf) maar ik was de film aan het zien en ik kreeg steken in mijn onderbuik en ik voel het lopen.. ik natuurlijk bang want ik dacht "jep je regels zijn begonnen want je cyclus is zo al raar"..

10 pauze dus ik ren naar de wc... natte onderbroek maar geen bloed, gewoon zo waterachtig met wat wit...

:(

7. Lizet

Lizet Lid

8 okt 2014
    32
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Sterkte healthymam!

Hier wordt het steeds spannender. Temperatuur nog steeds hoog op 37,3 en nog geen sporen van ongesteldheid te bekennen.

Vanmorgen bij het opstaan had Ik erger honger dus heb ik meteen (zoals elke ochtend) een appel gegeten, na een halve appel werd Ik ineens heel erg misselijk.
    En gisteravond heb Ik voor het eerst in mijn leven zitten janken bij het lezen van een kerstkaartje.

We wachten maar weer af. Als ik vandaag niet ongesteld word ga ik morgen testen.

Dames die vandaag al gaan testen... succes! Ik duim voor jullie!

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Waarschijnlijk is het weer niet gelukt... :(
    Mijn temp is weer naar beneden. Verwacht morgen mijn ongi en daarna maar wachten op hulp in 2015...

9. Lizet

Lizet Lid

8 okt 2014
    32
    0
    0
    Wat balen Goldfishie!
    Hopelijk hebben jullie in 2015 meer geluk!

10. CestMoi

CestMoi Actief lid

6 jul 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte healtymama met de moeilijke tijd die je tegemoet gaat.
    En balen goldfishie! Hopelijk is het bij jullie snel raak!

Nog meiden die getest hebben vanmorgen?

11. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb getest. Vandaag 9 dpo en spierwit. Morgen is mijn nod.

12. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik niet
    Vandaag is mn nod en we wachten af, ik kan dat
    Haha, nou ja heb het met mezelf afgesproken en heb ook geen testjes

13. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb mezelf voorgenomen vrijdag te testen. Sabrina wat jij schrijft over misselijk zijn dat heb ik ook! Daarnaast heb ik nergens last van behalve mijn borsten, die doen zeer en vl zei gisteren dat ze voller zijn :D
    onzekere tijden...

Succes voor alle testers!!

14. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Hahaha Zou het?;)

Sterkte Healtymam.....:(

Succes met wachten iedereen!! :D:D

15. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Balen dames op rood! Hopelijk in t nieuwe jaar meer geluk!
    Dames met witten test, hopelijk te vroeg getest.

Ik schreef al eerder dat ik niks wil voelen haha. Voel elke maand zoveel en eindigt steeds op niks.
    Wat me deze maand opvalt is dat ik geen last heb van mijn borsten. Normaal voel ik ze al paar dagen. Verder al een aantal dagen steekjes en Kriebeltjes onder in mijn buik.
    Ga proberen om vol te houden niet te testen!

Succes met wachten. Nog even volhouden!

16. lovelyd

lovelyd Nieuw lid

14 dec 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier. Heb al wel meerdere malen berichtjes gelezen en vond het nu tijd om eens mee te schrijven. Mijn vriend en ik proberen ook zwanger te worden.
    Ik heb voor het laatst op 17 nov mijn ong gehad. Normaal gesproken een cyclus van ongeveer 31 dagen. Alleen deze maand niet mn eisprong gevonden. Wel geklutst rond de 'verwachte' eisprong. Nu had ik gister (ongeveer 8 dagen na ei) een klein beetje rose/oranje bloed bij afwegen en vanmorgen ook weer. Zou dat innesteling kunnen zijn?
    Ik heb wel veel symptomen. Erg last van onderbuik, steekjes en veel gerommel. Zere borsten en veel blauwe aderen. Maar goed ik ga me dan afvragen of ik deze dingen niet verbeeld.

Iedereen heel veel succes met wachten. En hopen een posi test!

Groetjes

17. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Hier een enorme frustratie, na enkele weken testen geen ei kunnen vinden ben ik gestopt me ovutesten. Ik heb van alles gevoeld maar dit kan ook door de drukte gekomen zijn.

vandaag ineens een "bijna" positieve ovu test, nog nooit zo een duidelijke gehad.
    ben benieuwd.. ga dus uit van een nog langere cyclus dit keer. 20141215_120946.jpg

18. MamavanHayden

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Blijevrouw. .. of je heb je eisprong al gehad en dit is een ovulatie test die positief uitslaat omdat je zwanger bent..
    Wanneer was je nod eigelijk?

19. MamavanHayden

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Oww ik zie t al pas over 1 week, vergeet dan maar wat ik net zei:( wat vervelend dat je zoon late ei heb!
    Veel klus plezier:)

20. healthymama2b

healthymama2b Actief lid

17 nov 2014
    123
    39
    28
    Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden. Heel lief!
    Hier had ik gister 2x bloed aan mijn toiletpapiertje en had ik voor de nacht een tampon in gedaan. Normaal is die 's ochtends goed doorbloed zeg maar. Nu was het echt heel minimaal. Snap er dus niks van? Zal toch geen innestellingsbloeding zijn? Het was ook niet echt bruin ofzo. Maar heb gelezen dat dit ook rood kan zijn. Lastig! Ik weet zo goed wat ik nu moet doen. Vandaag is mijn 26e dag van de cyclus. Zal ik gewoon afwachten of mijn menstruatie doorzet?
    Kunnen jullie mij advies geven?

Deel Deze Pagina